گاف آمازون در ارسال اشتباهی کالا

گاف آمازون در ارسال اشتباهی کالا : یک نقص فنی نامعلوم در سایت آمازون باعث شد تا اطلاعات سفارش های تنظیم شده ۲۰ مشتری برای افراد دیگری ارسال شود و این امر موجب اعتراض گسترده شده است.

به گزارش فارسی ها به نقل از مهر :این افراد جزئیات اطلاعات سفارش های خود را در سایت آمازون به روز کرده بودند، اما آمازون تاییدیه این اقدام را برای آدرس های ایمیل هایی ارسال کرده که متعلق به افراد دیگری هستند.

نکته مهم این است که ایمیل های یادشده حاوی اطلاعات شخصی حساسی هستند که از جمله آنها می توان به اسامی و آدرس تحویل کالا اشاره کرد. البته اطلاعات کارت های اعتباری مشتریان در این ایمیل ها درج نشده اند.

سخنگوی آمازون اعلام کرده که نقص فنی یادشده برطرف شده تا از تداوم چنین اشتباهاتی جلوگیری شود. همچنین با بیست نفری که این خطا در مورد آنها رخ داده تماس گرفته شده تا مشکلات احتمالی رخ داده برای آنها برطرف شود.

در عین حال یکی از افرادی که دچار این مشکل شده در توئیتر خود تصریح کرده فردی که از طرف شرکت آمازون با وی تماس گرفته مدعی شده که اتفاقاتی از این دست گاهی در آمازون رخ می دهد! این امر موجب شگفتی و اعتراض فرد مذکور شده است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.