بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

برخی از مردان به خاطر مشکل زود انزالی، نمی‌توانند رابطه جنسی طولانی مدتی داشته باشند و به همین دلیل در رابطه جنسی با همسرشان به رضایت کامل نمی‌رسند. بدیهی است همه افراد علاقه زیادی به رابطه جنسی طولانی دارند و به دنبال روشی برای طولانی‌تر کردن مدت رابطه جنسی خود هستند.استفاده از کاندوم تاخیری شاید بهترین راه برای طولانی کردن رابطه جنسی باشد.

بهترین کاندوم تاخیری مردان کدام است؟ آیا شما هم از افرادی هستید که دوست دارید رابطه جنسی طولانی مدتی را تجربه کنید؟ نگران نباشید تعداد زیادی از مردان مثل شما به دنبال شناخت بهترین نوع کاندوم تاخیری هستند تا بتوانند رابطه جنسی طولانی مدت و لذت بخشی را تجربه کنند.

اگر شما به دنبال شناخت بهترین کاندوم تاخیری مردان برای طولانی‌تر شدن رابطه جنسی هستید، این مقاله‌ای است که شما باید بخوانید. ما در اینجا قصد داریم شما را با بهترین نوع کاندوم تاخیری آشنا کنیم که به تقویت عملکرد جنسی کمک می‌کند.

بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟
بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین کاندوم تاخیری مردان : کاندوم تاخیری بنزوکائین بخش اعظمی از لذت جنسی که در طول رابطه جنسی دریافت می‌کنید، از عصب تحریک کننده بالای آلت تناسلی به دست می آید. کارکرد کاندوم بنزوکائین به این صورت است که مقدار تحریک این عصب را کاهش می‌دهد.

با کاهش میزان تحریک، مرد قادر خواهد بود که سرعت رابطه جنسی را کاهش دهد و رابطه جنسی طولانی مدتی را تجربه کند.

نکته جالب این است که کاندوم تاخیری بنزوکائین از لحاظ ظاهری همانند کاندوم معمولی است و یک زن حتی نمی‌فهمد که شما از کاندوم بنزوکائین استفاده می‌کنید. ویژگی کاندوم تاخیری مردان کاندوم بنزوکائین که بهترین کاندوم تاخیری مردان است، برای اکثر افراد، مناسب می‌باشد.

کاندوم بنزوکائین یک روش نسبتا آسان برای مقابله با زود انزالی است. (البته بهتر است به طور موقت باشد.) این نوع کاندوم تاخیری با کاهش حساسیت آلت تناسلی و با اضافه کردن مقدار کمی از بنزوکایین به داخل آلت، به انزال دیرتر کمک می‌کند. ممکن است نعوظ در برخی از مردان ، هنگام استفاده از این نوع کاندوم، سخت شود. برخی افراد نیز احساس می‌کنند که حساسیت آلت تناسلی آن‌ها هنگام استفاده از کاندوم بنزوکائین کم می‌شود و این امر باعث می‌شود که تمرکزشان روی جنبه‌های لذت بخش رابطه جنسی کم شود و این از جنبه‌های منفی استفاده از کاندوم بنزوکائین است.

بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟
بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

البته، کاندوم بنزوکائین جنبه‌های مثبتی نیز دارد. به عنوان مثال، بسیاری از مردان معتقدند که استفاده از کاندوم بنزوکائین باعث افزایش توان جنسی آن‌ها در رختخواب شده و اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش می‌دهد. بنزوکائین ماده‌ای ژل مانند است که با گرما ذوب و فعال می‌شود، بنابراین تنها زمانی موثر است که آن را روی آلت قرار دهید. قبل از استفاده از این نوع کاندوم تاخیری، در انتهای کاندوم توده های کوچکی را مشاهده خواهید کرد که با حرارت بدن و کمی ماساژ دادن ذوب می‌شود.

همانطور که قبلا ذکر شد؛ بنزوکائین آلت تناسلی شما را بی حس می‌کند و باعث می‌شود که در رختخواب رابطه طولانی‌تری داشته باشید. بنزوکائین به هیچ وجه بوی شیمیایی ندارد، که یک نکته مثبت است. کاندوم بنزوکائین تاثیر بی حس گنندگی بر روی شریک شما ندارد زیرا با کاندوم در تماس نیست. (فقط مطمئن شوید که کاندوم را به درستی قرار داده‌اید.) مزایای کاندوم تاخیری بنزوکائین: بهترین کاندوم تاخیری مردان در زیر به تعدادی از مزایای کاندوم تاخیری بنزوکائین اشاره می‌کنیم:

راحتی مصرف:

کافی است کاندوم را فقط بر روی آلت تناسلی خود قرار دهید و بعد ژل بنزوکائین موجود در کاندوم تاخیری، روی آلت شما پخش می‌شود. خطر انتقال به طرف مقابل کم است. میزان بنروکائین موجود برای اکثر مصرف کنندگان مشکلی پیش نمی‌آورد. مضرات کاندوم تاخیری بنزوکائین به طور کلی، با اینکه بهترین نوع کاندوم تاخیری مردان ، کاندوم تاخیری بنزوکائین است. که می‌تواند زمان رابطه جنسی را طولانی کند. در عین حال می‌تواند مشکلاتی را به صورت بالقوه داشته باشد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. ممکن است متوجه شوید که بنزوکائین در طول زمان لذت رابطه جنسی را کم می‌کند. هنگامی که شما کاندوم را قرار داده‌اید.ممکن است بنزوکائین موجود به خوبی روی آلت پخش نشود. برندهایی برای بهترین کاندوم تاخیری مردان بهترین نوع کاندوم تاخیری مردان که توصیه می‌شود. برند های دورکس (Durex )و تروجان (Trojan) هستند.

دورکس شامل حدودا ۵ % بنزوکائین است که بعضی از مردان بعد از استفاده از این کاندوم های تاخیری احساس سوزن سوزن شدن یا خارش روی آلت تناسلی‌شان می‌کنند. تروجان حدودا دارای ۴% بنزوکائین است و از دورکس کمی ضخیم‌تر است که باعث کم شدن حساسیت می‌شود. بهترین راه مقابله با زود انزالی کاندوم بنزوکائین می‌تواند در مبارزه با زود انزالی مفید باشد.

شما با داشتن ترکیبی از بی حس کننده و لایه‌ای از لاتکس، خطر و ریسک رابطه جنسی را کم می‌کنید.
مطالعه بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟
بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

خرید آنلاین کاندوم

2/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

2 دیدگاه در “بهترین کاندوم تاخیری مردان چه ویژگی هایی دارد ؟

ممنونم از معرفی عالیتون

کاندوم ۵کاره ناچ کدکس بگیرین عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.