بازی League of Legends محبوب‌ترین بازی کامپیوتری

🔥استودیو Riot Games در آستانه ۱۰ سالگی League of Legends اعلام کرد این بازی روزانه ۸ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد.

🔥با این حساب League of Legends به محبوب‌ترین بازی تاریخ PC مبدل شد.

 

یکی از محبوب‎ترین بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین دنیا League of Legends است. این عنوان که در سال ۲۰۰۹ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک منتشر شد، روزانه حدود ۳۰ میلیون بازی کننده دارد. League of Legends مانند Dota یک بازی چندنفره رایگان (Free-to-Play) است که توسط کمپانی Riot Games ساخته شده و مسابقات آن که به طور سالانه برگزار می‌شود، شرکت کنندگان زیادی دارد. در سال ۲۰۱۲ اعلام شد که League of Legends پرمخاطب‌ترین بازی رایانه‌های شخصی در امریکای شمالی و اروپا (بر حسب زمانی که بازیکن‌ها صرف انجامش می‌کنند) است. League of Legends علاوه بر بازیکنان غربی، نزد چینی‌ها، کره‌ای‌ها و تایوانی‌ها نیز بسیار محبوب است؛ به طوری که لیگ‌ و مسابقات این بازی، به طور منظم در این کشورها برگزار می‌شوند.

League of Legends یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا است، بازی که عرضه آن برای هر پلتفرمی می‌تواند موقعیتی مناسب برای آن پلتفرم را به ارمغان بیاورد. مایکروسافت ساعتی پیش تایید کرد که با همکاری شرکت مالک این بازی، League of Legends را به ویندوز ۱۰ خواهد آورد. علاوه بر این بازی، همکاری مایکروسافت با Tencent شامل بازی‌های دیگری مانند Cross Fire و Dungeon & Fighter نیز می‌شود. بازی‌هایی که پس از عرضه ویندوز ۱۰، در فروشگاه این پلتفرم قرار خواهند گرفت. گذشته از این بازی‌ها، این شرکت چینی که مجموعه‌ای از استودیو‌ها و بخش‌های مختلف است قصد دارد تا ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ را به مخاطبان خود ارائه دهد تا مشتریان چینی را تا جای ممکن به سمت خود بکشاند. این یک برد بزرگ برای مایکروسافت و آینده ویندوز ۱۰ است زیرا بدون هیچ شکی، League of Legends یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین بازی‌های رقابتی است که امروز در بازار بازی‌های ویدیوی وجود دارد که بخش زیادی از این محبوبیت را مدیون حضور موفق این بازی در مسابقات بازی‌های ویدیویی است.

بازی League Of Legends توانست بین ماه های ژانویه و سپتامبر امسال از طریق سیستم پرداخت درون بازی به درآمد ۹۶۴ میلیون دلاری برسد و به نظر می رسد شکستن رکورد درآمد ۱ میلیارد دلاری برای آن ها حتمی باشد. League Of Legends اولین عنوانی نیست که به درآمد یک میلیارد دلار می‌رسد. بازی‌هایی مانند شوتر اول شخص نظامی Crossfire، عنوان Dungeon Fighter و بازی مطرح World of Warcraft هر کدام به ترتیب ۷۲۸، ۸۹۱ و ۸۹۷ میلیون دلار درآمد در سال جاری داشته‌اند که تلاش بسیاری برای رسیدن به آمار درآمد یک میلیارد دلاری را در پیش گرفته‌اند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.