۱۴ فرمول عالی برای افزایش فروش از برایان تریسی

۱۴ فرمول عالی برای افزایش فروش از برایان تریسی

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”۱۴ فرمول عالی برای افزایش فروش از برایان تریسی” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

امروزه با زیاد شدن محصولات و بازارهای فروش ،فروش موفق و پردرآمد از کسی است که بتواند روش های خوب و موفقی را برای فروش محصولات خود داشته باشد.در این نوشته سعی شده است تا شما را با فرمول هایی ساده و کاربردی آشنا کند که بتوانید با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید و درآمد خوبی کسب کنید.با ما همراه باشید.

روش های عالی برای کسب فروش بیشتر:

۱) مردم مزایا را می خرند

مردم کالا نمی خرند ، بلکه نتایجی را که محصول می دهد می خرند. فرآیند شناسایی مشتری ایده آل خود را با تهیه لیستی از تمام مزایایی که مشتری شما با استفاده از محصول یا خدمات شما از آن برخوردار خواهد شد ، شروع کنید.

۲) مشتری خود را به روشنی تعریف کنید

شخصی که به احتمال زیاد محصول شما را می خرد و بلافاصله آن را می خرد کیست؟مشتری های خود را مشخص کنید.

سوالات خاص بپرسید:

آن ها چند ساله هستند؟
آیا آنها مرد هستند یا زن؟
آیا آنها بچه دارند؟
چقدر پول در می آورند؟
آیا آنها تحصیلات دارند؟

۳) مسئله را به روشنی شناسایی کنید.

مشتری شما چه نوع مشکلی دارد که می توانید حل کنید؟ اگر مشتری خود را به درستی شناسایی کرده باشید ، این افراد برای حل مشکل خود به شما پول می دهند.

بعضی اوقات مشکلات واضح و روشن است.
بعضی اوقات مشکلات واضح یا نامشخص نیستند.
گاهی اوقات مشکلات برای مشتری وجود ندارد. در صورت عدم وجود مشکل ، پس چرا مشتری کالای شما را خریداری نمی کند؟

۴) مزیت رقابتی خود را توسعه دهید.

شما مزیت رقابتی خود ، دلیل خرید محصولات یا خدمات خود را از نظر مزایا ، نتایج و یا عواملی که مشتری شما از خرید محصول یا خدمات شما لذت خواهد برد ، را تعریف کنید و آن مزیت را توسعه دهید.

بر روی مزایای آنچه محصول شما را بهتر از دیگران می کند تمرکز کنید.

14 فرمول عالی برای افزایش فروش از برایان تریسی
14 فرمول عالی برای افزایش فروش از برایان تریسی

۵) از محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

روش های بسیار بیشتری برای رساندن محصول به مشتریان خود بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. بهترین قسمت چیست؟ همه آنها رایگان هستند. می توانید از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و وبلاگ و سایت و … خود به نفع خود استفاده کنید. با ایجاد ارتباط با مشتریان خود از طریق این کانال ها می توانید به افراد بیشتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا کنید.

برخی از مزایای بازاریابی محتوا شامل موارد زیر است:

دسترسی بیشتر به مشتری های واجد شرایط.
کانال های بیشتری برای فروش محصول شما.
هزینه های کمتری برای خرید برای مشتری وجود دارد.

۶) گاهی اوقات ، شما مجبور می شوید که برای جلب مشتری با او تماس بگیرید.

تماس با چشم انداز بالقوه می تواند ناامیدکننده و سخت باشد. این کار را شخصاً انجام دهید یا از طریق تلفن ، گرم کردن و جذب کردن مشتری احتمالی این کار شماست. به خصوص اگر محصول شما جدید باشد ، ممکن است مجبور شوید با تماس با مشتریان خود علاقه ایجاد کنید.

۷) هنگام شروع فروش ، روش ۱۰۰ تماس را امتحان کنید.

این روشی است که من برای شروع غلبه بر ترس از طرد شدن ، شروع به فروش کردم. هرچه سریعتر با ۱۰۰ مشتری تماس بگیرید. شما واقعاً به نتایج فروش خود اهمیت نمی دهید ، فقط تعداد افرادی که با آنها تماس می گیرید. هنگام فروش محصول خود نترس خواهید شد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد روش ۱۰۰ تماس را از این وبلاگ بخوانید ، جایی که من به جزئیات آن می پردازم.

روش ۱۰۰چیست؟

آیا در تماس با مشتریان بالقوه یا چشم انداز حرفه فروش خود مشکلی دارید؟ این ترس از شکست می تواند فروش شما را خراب کند. برای اینکه بتوانید ترس از طرد شدن خود را پشت سر بگذارید و به یک فروشنده مطمئن تر تبدیل شوید ، این روش را برای فروش تلفنی دنبال کنید.

یک فرمول ساده وجود دارد که شما می توانید ترس از رد شدن از تماس های فروش را با نام “روش ۱۰۰ تماس” از بین ببرید. در طول سالها ، من از یک شرکت به شرکت دیگری نقل مکان کردم و محصولات و خدمات مختلفی را در بازارهای مختلف فروختم.

در ابتدای کار جدید فروش ، همیشه عصبی و ناآرام بودم. ترس من از طرد شدن و عدم تمایل به تماس در ذهنم زیاد شد و مرا از تماس با افراد جدید باز داشت.

روش ۱۰۰ تماس:

من روش فروش تلفنی ، روش ۱۰۰ تماس را توسعه دادم. این حرفه من را تغییر داد. این روش ساده است. هر کجا که در حرفه فروش خود باشید ، در هر مرحله ، شما به راحتی تصمیم می گیرید که بیرون بروید و یا در منزل تماس های فروش ۱۰۰ مشتری را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهید. شما این قطعنامه را با تصمیم عدم توجه به اینکه آیا مردم در نهایت خرید می کنندیا خیر، ترکیب می کنید.

تا آنجا که به شما مربوط می شود ، اهمیتی نمی دهید که آنها پاسخ مثبت یا منفی بدهند. هدف شما این است که به سرعت ۱۰۰ تماس برقرار کنید. اگر روزانه ده تماس برقرار کنید ، می توانید طی دو هفته به هدف خود برسید. اگر روزانه ۲۰ تماس برقرار کنید ، می توانید در یک هفته کاری پنج روزه به هدف خود یعنی ۱۰۰ تماس برسید.

گرفتن نتایج بهتر :

حالا ، آنچه اتفاق می افتد وقتی برای شما مهم نیست که شما فروشی انجام می دهید یا نه ، بیشتر ترس شما از بین می رود. در واقع ، شما شروع به دیدن آن به عنوان یک بازی می کنید. با چند نفر می توانید ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنید و با چه سرعتی می توانید این کار را انجام دهید؟ آنچه من دریافتم این است که بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما هم اهمیت دهید و هم اهمیت ندهید.

مطمئناً ، شما به نتیجه مثبت حاصل از تلاش برای جستجوی خود اهمیت می دهید. اما اگر به طور هم زمان برای شما مهم نیست که شخصی شما را دوست دارد یا نه ، مایل است شما را ببیند یا نه ، یا می خواهد محصول یا خدمات شما را بخرد یا نه ، شما احساس انزوای احساسی را حفظ می کنید که به شما امکان می دهد آرام و مثبت باشید ، مهم نیست کسی چه می گوید.

 اگر با حداکثر سرعت ۱۰۰ تماس برقرار کنید و هیچ نگرانی در مورد علاقه یا عدم علاقه مردم ندارید ، در واقع کشف چشم اندازهای بالقوه خوبی را شروع خواهید کرد. شروع به تعیین قرار می کنید. در واقع شروع به فروش می کنید. با مراقبت و در عین حال بی توجهی ، می توانید از هر کسری فروش خارج شوید و قدم در شتاب دهنده فروش خود بگذارید.

نتیجه روش ۱۰۰ تماس:

این یک روش ساده فروش شما را بیش از حد جبران می کند ، قفل انرژی شما را باز می کند و “موفقیت سریع” موفقیت در فروش را برای سال یا سه ماهه به شما می دهد. خودتان امتحان کنید و ببینید.

بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی

۸) قیمت مناسب را انتخاب کنید.

برای تعیین قیمت مناسب در مورد رقبا تحقیق بازار انجام دهید. اگر محصولی با قیمت بالا دارید ، آماده تحویل بیش از حد کیفیت به مشتریان خود باشید. قیمت را می توان با “ارزش درک شده” محصول شما تعیین کرد. اگر می توانید محصول خود را نسبت به رقبای خود برتر جلوه دهید ، می توانید قیمت بالاتری را تحویل بگیرید.

۹) فنون مناسب مذاکره را بیاموزید.

مذاکره کنندگان ماهر معمولاً نگران یافتن راه حل یا ترتیبی هستند که مورد رضایت هر دو طرف باشد.

آنها به دنبال شرایطی هستند که “برد-برد” خوانده می شود ، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکره راضی هستند.

بهترین مذاکره کنندگان این ۳ ویژگی را دارند:

آنها سوالات خوبی می پرسند تا دقیقاً به آنچه شما نیاز دارید ، پی ببرند.
آنها صبورند.
آنها بسیار خوب آماده شده اند.

۱۰) ارائه های موثر داشته باشید.

در فروش مهم است که ارائه فروش خلاقانه و جذاب به مشتریان خود ارائه دهید. یکی از راههای فراوان ایجاد نمایش موثر با استفاده از ابزارهای دیجیتال است.

۱۱) تمرکز خود را بر حفظ مشتری خود ادامه دهید.

“هنگامی که مشتری ، همیشه مشتری است.”

هنگامی که مشتری محصول شما را خریداری کرد ، این نباید پایان رابطه شما با او باشد. تمرکز خود را بر حفظ یک رابطه قوی با مشتری خود بگذارید. این باعث ایجاد اعتماد بیشتر و ارزش افزوده به محصول شما خواهد شد.

۱۲) به مشتریان بالقوه چیزی بسیار عالی و رایگان ارائه دهید.

اگر مشتری ایده آل شما پیش نمایش محصول خود را برای امتحان کردن ، به مراتب بیشتر بخرد. یک فیلم کوتاه از محصول خود را در عمل ضبط کنید ، به آنها یک قسمت رایگان از محتوای بسیار عالی بدهید و مشتریان خود را برای آنچه در آینده قرار است درباره محصول شما اتفاق بیفتد هیجان زده کنید.

۱۳) مشتریان خود را از قبل برای فروش محصول آگاه کنید.

اگر قرار است به زودی فروش کالای خود را انجام دهید ، این موضوع را به مشتریان خود بگویید. آنها از شنیدن این موضوع خوشحال خواهند شد و این باعث اعتماد به نفس آنها خواهد شد. حتی ممکن است بخاطر آن خرید بیشتری داشته باشند.

۱۴) پیام فروش شما باید واضح باشد.

یکی دو مزیت محصولات خود را انتخاب کنید و آن را به وضوح در عنوان فروش بیان کنید. برای مشتریان خود دقیقاً روشن کنید که محصول شما قصد دارد چه کاری برای آنها انجام دهد. خاص باشید اگر محصول شما مزایای متعددی دارد ، برای مشتریان مختلف پیام های فروش ایجاد کنید که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

بیاموزید که با گذراندن وقت بیشتر با چشم اندازهای بهتر ، فروش موفقیت آمیزتری خواهید داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.