روش صحیح مسواک زدن چگونه است؟

روش صحیح مسواک زدن چگونه است؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب””روش صحیح مسواک زدن چگونه است؟”” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

همان طور که روش صحیح مسواک زدن به سلامت دندان ها کمک می کند ، شیوه اشتباه مسواک زدن هم نه تنها دندان ها را تمیز نمی کند بلکه به آن ها آسیب هم می رساند.

در ادامه به روش های پیشنهادی برای برطرف کردن این مشکلات می‌پردازیم :

مسواک مناسبی را انتخاب ‌کنید

مطمئن شوید که مسواک شما می‌تواند مکان‌هایی را که نیاز به تمیز شدن دارند پوشش دهد.متخصصان سلامت دهان و دندان بر آن اصرار دارند که مسواک باید برسی با موهای نرم داشته باشد. موی روی برس مسواک باید بتواند هنگام مسواک زدن خم شود، تا به نوعی درست زیر لثه قرار بگیرد.

اندازه برس مسواک مهم است

اندازه سر برس مهم است، به خصوص اگر دهانتان کوچک‌تر از حالت عادی باشد.همچنین موهای سخت برس مسواک در واقع می‌تواند ساختار دندان شما را خراب کند. بعضی اوقات مردم فکر می‌کنند که هرچه موهای برس مسواک سخت‌تر باشد، دندان‌هایشان تمیزتر می‌شود اما این قانون در مسواک زدن لزوماً درست نیست.موهای نرم روی برس از موهای سخت بسیار مؤثرتر عمل و دندان‌هایتان را بهتر تمیز می‌کند.

هنگام مسواک زدن به دندان‌هایتان فشار نیاورید

وقتی نوبت به مسواک زدن می‌رسد، محکم‌تر مسواک زدن لزوما بهتر نیست.
یکی ازعادت هایی که مردم در خصوص مسواک زدن دارند این است که سعی می‌کنند خیلی محکم مسواک بزنند.آن‌ها احساس می‌کنند اگر واقعاً به دندان‌هایشان فشار نیاورند، دندان‌شان تمیز نمی‌شود.اما پلاک نرم و سست است، بنابراین شما برای از بین بردن آن‌ها مجبور به فشار آوردن یا محکم مسواک زدن نیستید.بهترین راه برای رفع این مشکل این است که عمل محکم مسواک زدن را با عمل آرام و نرم تمیز کردن دندان ها که مانند ماساژ دادن است در ذهن خود جایگزین کنید.

منبع،نمناک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.