گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی

گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

حتی قبل از دوران سلطنتی اش ، مگان مارکل با لباس های جذاب و  سبک عالی توجهات را به خود جلب میکرد. اما ازدواج او با پرنس هری باعث شد او به سرعت ظاهر سلطنتی پیدا کند.در این نوشته میخواهیم گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی را با هم بررسی کنیم .با ما همراه باشید.

۱- لباس عروس گران قیمت مگان مارکل

همه نگاه ها به مگان مارکل در روز عروسی با پرنس هری بود که یکی از گرانترین عروسی های سلطنتی را نشان می داد و لباس عروس زیبا او چشم نواز بود. این لباس توسط اولین مدیر هنری زن جیوانچی ، کلر وایت کلر طراحی شده است ، این لباس عروس  بی انتها و زیبا ، در عین حال آرام بود.

لباس جیوانچی دارای یقه قایقی ، آستین های به طول سه چهارم ، و یک دکور متناسب بود که از ابریشم دوبل ساخته شده بود. مارکل لباس زیبای خود را با الماس ملکه ماری ، که توسط ملکه الیزابت دوم به او قرض داده شد ، ست کرد.

جزئیات لباس واقعاً چشمگیر است: در مرکز تل سرش یک سنجاق ساخته شده از ده الماس وجود داشت که در ۱۱ بخش مختلف توسط الماس و پلاتین احاطه شده بود. مارکل ، تیارا را با یک جفت گوشواره و یک دستبند از کارتیه ست کرد ، فقط برای اینکه جلوه آن را بیشتر کند. قیمت لباس عروسی مگان مارکل چقدر بود؟ همانطور که Vanity Fair خاطرنشان کرده است ، این لباس ۲۶۵۰۰۰ دلار ناقابل بود.

۲-مگان مارکل و لباس سفارشی اش از برندون ماکسول

 لباسي سفيد و تا زانوي صورتی و رژگونه كه توسط برندون ماكسول با كت و شلوار متناسب و كفش های متقابل Aquazzura Matilde طراحی شده بود ، خیره کننده به نظر می رسید.

قیمت این لباس؟ به نقل از دیلی میل ، کفش های مارکل به تنهایی ۶۹۵ دلار بود و لباس سفارشی ماکسول او دارای قیمت تقریبی ۴۰۰۰ دلار بود. او این ظاهر را با یک کیف کلاچ ساده سفید و طلایی کارولینا هررا به ارزش حدود ۵۳۰ دلار و گوشواره های کوچک میله ای از طراح Tresses که قیمت آن حدود ۲۸۰ دلار است ، ست کرد.

۳-برای گردش در کنار ملکه الیزابت دوم ، مگان مارکل لباس پر زرق و برق جیوانچی را انتخاب کرد

 وقتی مگان مارکل در سال ۲۰۱۸ در یک سفر به ملکه الیزابت دوم پیوست ، او تمام لباس ها را بیرون کشید و دوباره به دنبال جیوانچی ، طراح بود. لباس ۱۸۰۰۰ دلاری جیوانچی با رنگ سفیدکه برای روز انتخاب کرده بود دارای برش ساده ، ظریف ، کمربند مشکی کوچکی در کمر و روکش شانه چشمگیر .

او این ظاهر را با یک کیف متقاطع بیش از ۱۱۰۰ دلاری جیوانچی سفت کرد. همچنین مارکل با گوشواره های الماس و مروارید ، که هدیه ای از طرف ملکه بود و طبق گزارشات حدود ۵،۵۰۰ دلار بود ،زیباتر شد. موهای باز و موج دار او به زیبایی افزود، و آرایش طبیعی او عالی بود. ممکن است بپرسید ملکه در گردش مشترک خود چه پوشیده است؟ رنگی پررنگ ، سبز و البته کیف دستی مشکی. ما مطمئن هستیم که لباس او نیز گران قیمت بوده است.

۴-ظاهر گران قیمت مگان مارکل در یک مسابقه خیریه چوگان

مارکل لباس نخی را با یک جفت کفش ۵۸۷ دلاری Aquazzura ست کرد که در پشت هر کفش یک کمان کوچک زیبا و همچنین کیف دستی J. Crew با قیمت حدود ۸۸ دلار وجود داشت.به گزارش دیلی میل ، مارکل با یک عینک آفتابی تام فورد که حدود ۲۸۰ دلار قیمت دارد ، جواهرات ظریف و یک لباس زیبا با قسمت میانی کلاسیک خود ، روز خود را پشت سر گذاشت.

۵-مگان مارکل با لباس رولاند مورت

هنگام حضور در نمایش توتم سیرک با شاهزاده هری در حمایت از سازمان خیریه خود که از کودکان مبتلا به HIV در آفریقا حمایت می کند ، مگان مارکل با لباس پولکی سلطنتی که توسط رولان مورت طراحی شده بود ، ظاهرشد.لباس او  یقه گرد قایقی پهن ، آستین بلند و شکاف خوش سلیقه ای داشت. طبق گزارش Harper’s Bazaar قیمت این لباس حدود ۱۳۳۰ دلار بود.

همانطور که توسط دیلی میل ذکر شده است ، مارکل با کفش پاشنه های بند دار مشکی استوارت وایتزمن با برچسب قیمت ۳۹۸ دلار ، کیف دستی نگین دار ۱۸۰۰ دلاری جیوانچی و جواهرات درخشان خود ، جلوه زیبایی را به خود اختصاص داد – دستبند طلایی که با این ظاهر جفت شد ، قطعه ای بود از مجموعه پرنسس دایانا. به سبک کلاسیک ، مارکل موهای خود را مرتب نگه داشته و رژ لب زرق و برق دار را انتخاب کرد.

۶-مگان مارکل و حضور در یک بازی بسکتبال

در حالی که بسیاری از ما با کفش های کتانی بسکتبال بازی می کنیم ، مگان مارکل – حداقل وقتی که قرار است از آن عکس گرفته شود ، این کار را نمی کند. هنگامی که مگان مارکل و پرنس هری هنگام شرکت در جوایز مربیان اصلی در سال ۲۰۱۸ ورزش مورد علاقه خود را انجام دادند ، همانطور که توسط Insider گزارش شد ، او تصمیم گرفت که یک بلوز اسکار د لا رنتا به رنگ سرمه ای با جزئیات موج دار و کمربند ظریف  بپوشد شلوار مشکی Altuzarra ، و پاشنه های مشکی براق. خوب ، قیمت آن چقدر بود؟ ۲۲۹۰ دلار بله شما آنرا درست خواندید.

مارکل از این رویداد برای نمایش یک مدل موی جدید نیز استفاده کرد ، زیرا او دارای موهای براق با قسمت میانی فر است ولی او امروز با موهای صاف ظاهر شد. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که هیچ کس هنگام بازی بسکتبال به این شیکی نبوده است.

۷-در اولین حضور پس از زایمان ، مگان مارکل با لباس جیوانچی ظاهر شد

مگان مارکل در ۶ مه ۲۰۱۹ پسرش را به دنیا آورد و تا ۸ ژوئن در معرض دید مردم بود و در مراسم رسمی سلطنتی شرکت می کرد. مادران واقعاً قهرمان هستند – در این باره هیچ سوالی وجود ندارد. ماركل هنگام شركت در مراسم رژه سربازان كه برای جشن تولد ملكه الیزابت دوم بود ، درخشنده بود .

مارکل هنگام سوار شدن بر کالسکه مشترک با همسرش روپوش و لباس جیوانچی ، کیف جیوانچی و دستکش چرمی زرق و برق دار را انتخاب کرد. لباس به تنهایی در حدود ۴۵۰۰ پوند معادل تقریبا ۵۸۰۰ دلار و کیف هماهنگ به تنهایی ۱۰۷۰ دلار بود ، همانطور که دیلی میل خاطر نشان کرد. مارکل این ظاهر را با یک گوشواره جذاب و جالب توجه ست کرد. به طور کلی ، ظاهر مادر جدید زیبا و پیچیده بود.

۸-مگان مارکل یک لباس سفید جیوانچی انتخاب کرد

Royal Ascot یک مسابقه بزرگ است شعار این رویداد حتی این است: “بخشی از درام باشید” ، بنابراین اصل آن را خواهید فهمید. در اولین حضور Royal Ascot خود ، مگان مارکل به نرمی طراحان پایبند ماند و لباس جیوانچی را انتخاب کرد ، طراحی این لباس شخصی به غیر از Clare Waight Keller ، طراح لباس عروسی مارکل بود.

همانطور که توسط Harper’s Bazaar اشاره شد ، مارکل لباس زرق و برق دار و سفید را با کلاه فیلیپ تراسی ، کیف دستی جعبه ای و یک جفت کفش مشکی ست کرد. بنابراین برچسب قیمت چیست؟ خوب ، هزینه لباس جیوانچی به تنهایی حدود ۴۲۰۰ پوند تخمین زده شده بود که تقریباً ۵۴۰۰ دلار است ، همانطور که دیلی میل گزارش داد. کیف دستی تقریباً ۲۰۰۰ دلار و کفش ها ۶۵۰ دلار بود. و به طور خلاصه ، کلاه فیلیپ تریسی حدود ۱۹۵۰ پوند یا حدود ۲۵۰۰ دلار بود. بنابراین در مجموع ، لباس مارکل حدود ۱۰،۵۰۰ دلار شد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.