کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

این مطب در آبان ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

مهمترین نکات برای پخت کیک چند طبقه

من فکر می کنم یکی از دسرهایی که همه را می ترساند یک کیک لایه لایه است. کاملاً درک می کنم که چرا یک نفر چنین احساسی دارد، زیرا تا سال گذشته من همین احساس را داشتم. با این حال، در طول سال گذشته با خودم کار کردم و نکات و ترفندهای بسیار جالبی را جمع آوری کردم که به من کمک کردند هنگام لایه برداری کیک احساس راحتی بیشتری داشته باشم. من مطمئن هستم که اینها به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و استرس کمتری داشته باشید. ابتدا قبل از شروع لایه بندی کیک ها. دستور اصلی کیک باید همان چیزی باشد که واقعاً به آن اعتماد دارید.

نکته ۱: در قالب های جداگانه کیک بپزید

اکنون که دستور پخت پایه کیک خود را مرتب کرده اید، مهمترین نکته ای که می توانم با شما در میان بگذارم این است که در قالب جداگانه بپزید. این بدان معنی است که ما قرار است کیک ها را قبل از پختن به صورت لایه لایه/تقسیم کنیم در مقایسه با برش دادن به یک کیک بزرگ بعد از پختن. این فرآیند قطعا استرس کمتری دارد و بسیار آسان تر است.

من بیشتر از کیک های ۶ اینچی استفاده می کنم و برای دقیق بودن خمیرم را وزن می کنم. با این حال می‌توانید از قالب‌های چندگانه هم اندازه استفاده کنید و لایه‌های جداگانه کیک را بپزید تا بعداً نگران برش دادن یک کیک بلند به لایه‌ها نباشید.

نکته ۲: طبقه های کیک خود را کوتاه کنید

برای لایه بندی کیک و صاف و ثابت نگه داشتن آن، داشتن لایه های یکنواخت مهم است و به همین دلیل است که قبل از چیدن آن ها، هر لایه را جداگانه برش می دهیم. زیرا وقتی کیک را می‌پزید احتمال گنبدی شکل آن زیاد است که برای روی هم چیدن ایده‌آل نیست. فقط از یک چاقوی دندانه دار استفاده کنید که لبه ای شبیه به دندان دارد، ایده آل برای بریدن چیزهایی با بیرون سخت و داخل نرم.

هنگام استفاده از چاقوی دندانه دار مهم است که سعی کنید فشار زیادی وارد نکنید و فقط اجازه دهید چاقو کار خود را انجام دهد. چاقوی خود را با یک حرکت اره به جلو و عقب حرکت دهید تا از ریختن خرده های زیادی از لایه جلوگیری کنید. اکنون زمانی که تازه شروع به کار می کنید این می تواند کمی خسته کننده باشد. بنابراین بهترین راه برای انجام این کار این است که از همه طرف و همیشه از سطح چشم به کیک خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که سطح آن واقعاً صاف است.

 نکته حرفه‌ای: همیشه اجازه دهید کیک‌هایتان خنک شوند یا حتی بهتر است قبل از اینکه مرتب‌سازی یا لایه‌بندی را شروع کنید، آن‌ها را سرد کنید. از آنجایی که کیک های گرم بسیار ظریف هستند و به راحتی از هم جدا می شوند.

چگونه پف دارترین کیک ها را درست کنیم؟

نکته ۳: روی سطح صاف کار کنید

هنگام لایه برداری کیک، بسیار مهم است که سطحی را پیدا کنید که نه تنها مسطح باشد بلکه ثابت نیز باشد. و یک صفحه گردان برای این کار کاملاً کار می کند. هنگام سرمایه گذاری روی یک میز گردان، ایده آل است که یک میز بخرید که از مواد سنگین ساخته شده باشد، در مقایسه با صفحه ای که از پلاستیک با کیفیت ارزان قیمت ثابت ساخته شده است. از آنجایی که وزن کیک قرار است روی صفحه گردان ما بیفتد. با این حال، اگر پایه کیک ندارید، نگران نباشید، می‌توانید کیک را روی پایه کیک یا بشقاب‌هایی که کمی بلند شده است جمع کنید.

وقتی پایه کیک یا بشقاب روی میز گردان قرار گرفت، قبل از قرار دادن اولین لایه کیک، مقدار کمی ماست روی آن بمالید. این به چسبیدن کیک به پایه کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که لایه پایه روی آن باقی می‌ماند و از مرکز آن خارج نمی‌شود. نکته ۴: از شربت شکر استفاده کنید.

اکنون لایه بندی کیک ها فرآیندی زمان بر است و در بین مراحل نیاز به سرد شدن دارد. مهم است که هر لایه را با شربت شکر بمالید تا کیک شما خشک نشود و حتی در یخچال مرطوب بماند.

تهیه شربت شکر بسیار ساده است، کاری که من معمولا انجام می دهم این است که فقط آب و شکر دانه ریز را به نسبت ۱ به ۱ اضافه می کنم و اجازه می دهیم روی اجاق گاز بپزد تا شکر کاملا ذوب شود و شربت کمی غلیظ شود.

نکته ۵: برای کیک چند طبقه از فراستینگی استفاده کنید که پایدار باشد

استفاده از فراستینگ که شلخته نباشد و پایدار باشد بسیار مهم است. یک فراستینگ پایدار همه چیز را کنار هم نگه می دارد و در حالی که کیک را فراست می کنید حرکت نمی کند. حالا وقتی نوبت به خودت می رسد که از چه یخ زدگی استفاده کنی چند مورد دلخواه دارم –

باترکریم که با کره نرم شده و پودر قند درست می شود و می توان آن را به معنای واقعی کلمه به هر چیزی که فکرش را بکنید طعم دار کرد. گاناش شکلاتی که به سادگی از شکلات خرد شده و خامه تازه گرم درست می‌شود، مثل این باعث خوشحالی مردم است.
فراستینگ پنیر خامه ای که از پنیر خامه ای نرم شده، پودر قند و خامه استفاده می کند. این نوع فراستینگ با انواع توت ها، کیک هویج یا حتی مخمل قرمز بسیار خوب است.

اگر احساس می‌کنید که فراستینگ شما خیلی شل و شلخته است، اجازه دهید چند ساعت در یخچال بماند تا چربی موجود در فراستینگ سفت شود و کار شما را راحت‌تر کند. پس از سرد شدن، فراست خود را به یک کیسه لوله که با یک نازل نوک گرد متصل است، منتقل کنید.

اگر احساس می‌کنید که فراستینگ شما خیلی شل و شلخته است، اجازه دهید چند ساعت در یخچال بماند تا چربی موجود در فراستینگ سفت شود و کار شما را راحت‌تر کند. پس از سرد شدن، فراست خود را به یک کیسه لوله که با یک نازل نوک گرد متصل است، منتقل کنید.

چند نکته و ترفند فراستینگ برای کیک های چند طبقه

اکنون بهترین راه برای شروع فراست کردن کیک این است که با قیف فراستینگ روی لبه ها، اطراف لایه کیک را سوراخ کنید. این به شما کمک می کند ظاهری زیباتر داشته باشید. می توانید از این حفره برای پر کردن مقداری فراستینگ استفاده کنید یا مواد پرکننده مانند کنسرو میوه و مربا یا یک فراستینگ متفاوت اضافه کنید.

در حالی که مرکز را پر می کنید، از یک قاشق بستنی یا یک پیمانه اندازه گیری استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که بین هر لایه به همان میزان فراست اضافه کنید. هر بار که یک لایه کیک دیگر در بالا اضافه می‌کنید، مطمئن شوید که لایه را مستقیماً روی آن اضافه می‌کنید، در مرکز قرار گرفته و با لایه زیر آن تراز است. حالا وقتی همه لایه ها سر جای خود قرار گرفتند، وقت آن است که کیک خود را خرد کنیم.

کت کرامب در اصل اصطلاحی است به این معنی که خرده های آویزان کیک خود را بپوشانید و به آنها اجازه دهید در جای خود بمانند. فقط کافی است یک لایه نازک از مایه کیک را دور تا دور کیک بمالید. این به قفل شدن تمام خرده‌های شل کمک می‌کند و هنگام اعمال لایه نهایی فراستینگ ظاهری مرتب‌تر به دست می‌آورد. برای خرد کردن کیک می توانید از کفگیر افست استفاده کنید. این قطعه از تجهیزات به شما کمک می کند تا یخ زدگی را صاف کنید و آن را در یک لایه یکنواخت پخش کنید. پس از پوشاندن خرده کیک، مطمئن شوید که کیک خود را حداقل ۱ ساعت قبل از اضافه کردن لایه نهایی در یخچال بگذارید.

برای لایه نهایی، یک راه تمیزتر این است که فراستینگ را از قیف به کناره‌های کیک وارد کنید که به اطمینان از اضافه کردن مقدار مساوی فراست در کل ارتفاع کیک کمک می‌کند. برای صاف کردن یخ زدگی نهایی، می توانید دوباره از کاردک افست استفاده کنید یا از یک اسکراپر نیمکتی استفاده کنید. اسکراپر نیمکتی را عمود بر کیک نگه دارید و به آرامی میز گردان را حرکت دهید. این دو وسیله به شما کمک می کنند تا یک کیک مات شده صاف و تمیز داشته باشید.

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک چند طبقه

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک دو طبقه

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک عروسی

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک تولد

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
شیک و زیبا

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک های چند طبقه

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا

کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
کیک های چند طبقه عروسی و تولد،شیک و زیبا
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.