کلکسیون های شخصی عجیب و غریب سلبریتی ها

کلکسیون های شخصی عجیب و غریب سلبریتی ها (دانستنی ها)

سلبریتی ها هم گاهی درست مثل ما هستند و سال های زیادی را صرف جمع آوری چیزهای مورد علاقه شان می کنند. تنها تفاوت آن ها این است که می توانند هزاران دلار برای جمع کردن کلکسیون مورد علاقه شان صرف کنند. در ادامه با تعدادی از کلکسیون های جالب و عجیب سلبریتی ها آشنا خواهیم شد.

از کلکسیون خنجرهای آنجلینا جولی تا کلکسیون اسباب بازی های لئوناردو دیکاپریو.

کلکسیون های شخصی عجیب و غریب سلبریتی ها
کلکسیون های شخصی عجیب و غریب سلبریتی ها

تام هنکس

تام هنکس یک بار در مصاحبه ای گفته بود که زمانی صدها ماشین تحریر آنتیک داشت، گرچه حالا تعداد آن ها به ۱۲۰ عدد کاهش یافته.

هنکس جمع آوری این ماشین تحریرها را از ۱۹ سالگی شروع کرده.

آنجلینا جولی

در سال ۲۰۰۸، جولی در مصاحبه ای اظهار کرد که وقتی ۱۱ یا ۱۲ سال داشت، مادرش او را با خود برد تا اولین خنجرهای خودش را بخرد و خود جولی هم عشق به خنجرها را برای فرزندانش به ارث گذاشته. جولی گفته او و همسر سابقش، برد پیت، برای پسرشان مادوکس چند تایی خنجر خریده بودند، گرچه او خاطر نشان کرده بود که هیچ کدام خنجرهای مادوکس تیز نیستند.

کوئنتین تارانتینو

نشریه ی رولینگ استون در سال ۱۹۹۴، کلکسیون بازی های رومیزی تارانتیو را که همگی موضوعی مرتبط با تلویزیون و سینما دارند، «یکی از تحسین برانگیزترین کلکسیون های دنیا» خوانده بود.

دمی مور

در سال ۲۰۱۹، مور در مصاحبه ای اظهار کرد که به اندازه ی یک اتاق پر، عروسک دارد و این سرگرمی را از بعد از جدایی اش از همسر سابقش، بروس ویلیس در سال ۲۰۰۰ شروع کرده.

مور کلکسیون عروسک هایش را که شامل هزاران عروسک می شود به مبلغ ۲ میلیون دلار بیمه کرده.

مایک تایسون

تایسون علاقه ی زیادی به کتاب های کمیک دارد.

او در کتاب اتوبیوگرافی (خود زندگی نامه) ی خود به نام Undisputed Truth، خود را یک «بچه ی گنده» خوانده بود.

تایسون یک بار در سال ۱۹۹۶ در یک برنامه ی تلویزیونی، کلکسیون بزرگ اکشن فیگورهای مجموعه فیلم «مردان ایکس» (X-Men) در خانه اش را به نمایش گذاشته بود.

لئوناردو دیکاپریو

دیکاپریو زمانی بیشتر از ۱۵۰ فیگور از مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars)، بیشتر از ۲۰۰ فیگور از فیلم های ابرقهرمانی و نزدیک به ۲۰۰ ربات و اسباب بازی فضایی داشت. البته او بخشی از کلکسیون عظیمش را به حراج گذاشته.

مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی پنجاه سال است که پوسترهای قدیمی فیلم های سینمایی را جمع آوری می کند.

کلکسیون پوسترهای اسکورسیزی به قدری بزرگ است که در سال ۲۰۱۵ به صورت یک نمایشگاه در موزه ی هنر مدرن شهر نیویورک به نمایش درآمد.

این نمایشگاه شامل ۳۴ پوستر می شد که یکی از آن ها یک پوستر کمیاب در قطع بیلبورد از فیلم «قصه های هافمن» (The Tales of Hoffmann) محصول سال ۱۹۵۱ بود.

اسکورسیزی در مقدمه ی کتاب Starstruck: Vintage Movie Posters from Classic Hollywood نوشت: «برای من  و همه ی کسانی که قبل از زمان مشخصی – یعنی زمانی در دهه ی ۱۹۸۰ میلادی – بزرگ شده اند، پوسترها نقش مهمی در تجربه ی سینما رفتن داشتند.»

بن استیلر

بن استیلر که از طرفداران پر و پا قرص فیلم «پیشتازان فضا» (Star Trek) است، کلسکیونی از وسایل مختلفی مربوط به این فیلم دارد.

استیلر نه تنها نام شرکت تولیدی اش را Red Hour (ساعت سرخ) گذاشت که اشاره ای است به یکی از اپیزودهای سریال اصلی «پیشتازان فضا» در دهه ی ۱۹۶۰ میلادی،بلکه او اظهار کرده که یک جفت از گوش های شخصیت «اسپاک» را هم دارد که خود لئونارد نیموی،بازیگر این شخصیت آن را امضا کرده.

اینطور که گفته می شود استیلر ۲۷،۵۰۰ دلار را هم صرف خرید تنها سر باقیمانده از شخصیت «گورن» (یک موجود فضایی از یکی از اپیزودهای سریال) کرده.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.