چگونه پست اینستاگرام را استوری کنیم؟

اگر از یک پست در اینستاگرام خوشتان آمده و میخواهید آن را در استوری خود منتشر کنید و یا اگر میخواهید آن محتوا را در پیج خود پست کنید. با قابلیت جدید اینستاگرام که برای عملی کردن این مورد طراحی شده میتوان استفاده کرد. برای این که بتوانید یک پست اینستاگرام را استوری کرده باشید کار آسانی پیش رو دارید. البته این مورد نیز برخی اوقات با چالش هایی روبرو هست که به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد.

پیش تر اگر میخواستیم استوری دیگران را استوری کنیم میتوانستیم از آن داستان منتشر شده اسکرین شات گرفته و سپس آن را در اکانت خود به اشتراک بگذاریم اما حال با بروز رسانی اینستاگرام و اضافه شدن قابلیت استوری کردن پست اینستاگرام به راحتی میتوان پست و حتی استوری های منتشر شده دیگران را در پیج خود نیز به اشتراک بگذاریم.

روش های استوری کردن پست اینستاگرام دیگران

مهم ترین روش همان قابلیت جدید اینستاگرام میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. اما چند راه دیگر هم وجود دارد که با انجام این کار ها نیز میتوانیم نه تنها پست دیگران را استوری بکنیم بلکه قادر به انتشار پست های دیگران در پیج خود خواهیم بود. البته در این میان برای آشنایی با انواع مختلف اشتراک گذاری در اینستاگرام میتنوانید نوشته مربوطه را مطالعه کنید.

استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام برای گذاشتن پست در استوری

برای استوری کردن پست اینستاگرام وارد پست مد نظر شده و سپس آیکون اشتراک گذاری که بغل آیکون کامنت گذاری پست مربوطه میباشد را لمس کنید. در کادر باز شده میتوانید این پست را برای دیگران دایرکت کنید اما هدف ما پست اینستاگرام را استوری کردن میباشد از این رو نوشته آبی رنگ ” add post to your story ” را لمس میکنیم.

با لمس این نوشته به صورت مستقیم همراه با پست مربوطه، به قسمت استوری پیج خود هدایت خوایهد شد. که در این قسمت به مانند استوری گذاشتن در اینستاگرام میتوانید ویرایش های مد نظر خود را بر روی داستان خود وارد کرده و از استیکر های مختلف در این قسمت مانند استیکر سوال استفاده کنید تا به نوعی کاربران خودتان را با این استوری به چالش بکشید.

بعد از انجام ویرایش های مد نظر حال میتوانید استوری که حاوی محتوای یک پست پیج دیگر میباشد را در اکانت خود منتشر کنید. البته ناگفته نماند که شما در هنگام ویرایش این نوع استوری نمیتوانید از قابلیت لینک در استوری استفاده کنید.

بعد از انتشار استوری، فالوور ها و مخاطب های شما میتوانند با لمس عکس پست مربوطه در استوری شما، وارد آن پست شده و آن پست را به صورت کامل مشاهده کنند. در واقع این قابلیت زمانی میتواند ارزش استفاده داشته باشد که خود شما میخواهید کاربران تان در مورد پست استوری شده مشاهده کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

گذاشتن پست در استوری از طریق اسکرین شات گرفتن

یکی از کاربرد ترین روش ها که خود من قبل از بروز رسانی اینستاگرام برای اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام استفاده میکردم اسکرین شات گرفتن از استوری دیگران و حتی برخی اوقات از پست های آن ها بود. همانگونه که اشاره کردم این روش به خصوص برای استوری کردن استوری دیگران به درد میخورد.

کار خیلی آسانی بود به این صورت که هنگام مواجهه با یک استوری که میخواستم آن را در پیج خود به انتشار برسانم از آن اسکرین شات گرفته و سپس وارد قسمت استوری اینستاگرام پیج خود میشدم. و در این قسمت با لمس آیکون آپلود از گالری، وارد محتوا های حافظه گوشی خودم شده و چون آخرین فعالیت اسکرین شات گرفتن از آن استوری مد نظر بود تصویر مربوطه در همان ابتدای لیست قرار میگرفت.

با انتخاب آن و سپس اعمال ویرایش که در ادامه استوری گذاشتن در اینستاگرام انجام میدادم به راحتی میتوانستم اقدام به استوری کردن پست اینستاگرام دیگران در اکانت خود کرده باشم.

دانلود پست مربوطه و انتشار آن در استوری

یکی دیگر از روش های که میتوان پست اینستاگرام دیگران را استوری و یا پست گذاری کرد. دانلود و ذخیره آن پست در حافظه سیستم خود میباشد در این مورد بیشتر میتوانید با مطالعه مقاله دانلود از اینستاگرام اقدام به دانلود پست های دیگران کرده باشید.

بعد از دانلود و ذخیره محتوا مربوطه حال تفاوتی ندارد چه آن پست عکس باشد و چه ویدیو میتوانید آن را داخل پیج خود هم به صورت پست و هم در قسمت استوری اکانت خود به انتشار عموم در بیاورید. البته این مورد برای پست های اسلایدر به صورت کامل کار نمیکند و تنها اولین محتوای پست های اسلایدر را میتوانید دانلود و آن را انتشار بدهید.

 

چگونه پست اینستاگرام را استوری کنیم؟

جمع بندی

با گذاشتن پست در استوری حال تفاواتی ندارد چه پسن اکانت خودتان باشد چه پست پیج های دیگر با اناج این کار شما میتوایند بازدید کنند های آن پست را زا این طریق بالا برده و حتیآن ها را ترغیب به انجام فعالیت های دیگری مانند کامنت گذاشتن در آن پست کرده باشید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.