چگونه می توان دندان های خود را با زغال سفید کرد؟

چگونه می توان دندان های خود را با زغال سفید کرد؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چگونه می توان دندان های خود را با زغال سفید کرد؟ ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

چگونه زغال فعال دندان ها را به طور طبیعی سفید می کند؟

زغال فعال مانند چاقوی ارتش سوئیس برای زندگی طبیعی است – این ماده در اورژانس بیمارستان برای درمان مسمومیت استفاده می شود ، به درمان خارش کمک می کند و حتی در فیلترهای آب برای از بین بردن باکتری ها ، فلزات سنگین و سایر موارد استفاده می شود.

زغال فعال می تواند همه این کارها را انجام دهد زیرا بسیار جاذب است – این اشتباه تایپی نیست ، اگرچه بسیار شبیه به همان جذب نیست. در واقع ، به جای اینکه چیزها را جذب کند ، ترکیبات خاصی را مانند آهنربا به سطح خود متصل می کند .

ابرقدرت سفیدکننده دندان با زغال فعال از توانایی نگه داشتن طبیعی آن بر روی ترکیبات آلی مانند تانن است که همان پلی فنول های تیره قهوه ، چای و …هستند و دندان های ما را لکه دار می کنند.

زغال فعال خوشبختانه نیاز خاصی به کلسیم ، مس ، آهن ، منیزیم ، فسفر معدنی ، پتاسیم ، سدیم ، روی و ماده معدنی دیگری که احتمالاً روی دندانتان باشد ندارد.

چه مدت زغال فعال را روی دندان بماند؟

به عبارت دیگر ، این اثر گذاری چه مدت طول می کشد؟ پاسخ حدود ۳-۵ دقیقه است .

شما میتوانید هنگام حمام رفتن ،تماشای تلوزیون ،شستن ظروف و … آن را روی دندانتان بزنید و بعد از ۵ دقیق شستشو دهید.

نکته: اگر نواحی بینی یا چانه شما مستعد مسدود شدن منافذ پوست است ، صورت خود را مرطوب کنید ، مقداری از پودر را از کپسول زغال فعال خود برداشته و روی آن قسمت ها بمالید. هنگام شستشوی دهان و دندان صورت خود را بشویید! یک تیر و دو نشان.

نکته : همچنین می توانید دندان های خود را با زردچوبه سفید کنید. بله ، اما به نظر می رسد که زغال چرخه فعالتری برای تمیز کردن دندانها دارد.

چگونه می توان دندان های خود را با زغال سفید کرد؟
چگونه می توان دندان های خود را با زغال سفید کرد؟

چگونه می توان دندان های خود را با زغال فعال سفید کرد؟

مرحله ۱: دندان های خود را مسواک بزنید. زغال فعال به جای خمیر دندانهایی که می خواهید روی  دندان کشیده شود ، با هر پلاکی که روی سطح دندان شما باشد ، متصل می شود. من معمولاً درست قبل از استفاده از زغال با جوش شیرین ساده مسواک می زنم.

مرحله ۲: یک کپسول ذغال فعال را باز کنید (حدود ۱/۸ قاشق چای خوری) و آن را در دهان خود بریزید. با استفاده از مسواک خود ، آن را به آرامی در سراسر دندان های خود پخش کنید. بخاطر داشته باشید که شما سعی ندارید مینای دندان خود را بشویید ، شما به راحتی با زغال فعال سطح دندان های خود را ماساژ می دهید تا بتواند مانند یک آهنربا لکه ها را جذب کند. بگذارید ۳-۵ دقیقه بماند. طولانی تر خوب است ، اگر آن را خوردید نگران نباشید. اگر شما این کار را انجام دهید مشکلی نیست. فقط بخاطر داشته باشید که زغال فعال می تواند ویتامین ها و داروها را جذب کند ، پس ظرف دو ساعت از مصرف آنها خودداری کنید.

مرحله ۳: دهان را کاملاً بشویید و سپس یکبار دیگر با خمیر دندان مسواک کنید.

حالا به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید. ممکن است با اولین برنامه تفاوتی مشاهده کنید. در غیر این صورت ، چند روز تا یک هفته به آن فرصت دهید .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.