پربیننده‌ترین سریال نوروز ۹۹

پربیننده‌ترین سریال نوروز ۹۹

پربیننده‌ترین سریال نوروز ۹۹ . سریال “پایتخت” طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات با ۷۵ درصد بیننده پربیننده‌ترین سریال نوروزی شده است.

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از برنامه‌های مختلف در هفته اول نوروز ۹۹، بیش از ۹۰ درصد مردم سراسر کشور بیننده برنامه‌های تلویزیونی بوده‌اند که ۸۰.۵ درصد آن‌ها برنامه‌های ویژه نوروز را تماشا کرده‌اند. در میان برنامه‌های مختلف سریال نوروزی “پایتخت ۶” شبکه یک سیما با ۷۵ درصد مخاطب بیشترین بیننده را داشته است.

همچنین حدود ۹۰ درصد بینندگان “پایتخت ۶”، در حد زیاد از آن رضایت داشته‌اند.

سریال “دوپینگ” شبکه سه با ۴۲ درصد مخاطب در رتبه دوم قرار دارد. بیش از ۸۰ درصد از بینندگان سریال دوپینگ در حد زیاد از محتوای طنز این سریال رضایت داشته‌اند.

سریال “کامیون” شبکه دو سیما هم با ۲۷.۱ درصد در رتبه سوم سریال‌های نوروزی قرار گرفته و سریال “میانبر” شبکه پنج سیما هم با حدود ۱۰ درصد مخاطب، در رتبه چهارم سریال‌های نوروزی تلویزیون جای گرفته است.

پربیننده‌ترین سریال نوروز ۹۹

ویژه برنامه‌های تحویل سال

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، از میان برنامه‌های بررسی شده ویژه تحویل سال ۹۹، برنامه “اتفاق نود و نو” شبکه سه سیما با اجرای رضا رشیدپور با ۳۱.۲ درصد مخاطب،  پربیننده‌ترین ویژه تحویل سال تلویزیون شد.

بعد از آن، “فرمول یک” در شبکه یک سیما با اجرای علی ضیا در فاصله کمتر از سه درصد با برنامه “اتفاق نود و نو” با ۲۸.۳ درصد بیننده، در رتبه دوم بهترین برنامه‌های تحویل سال قرار گرفت.

“بهار جان” شبکه پنج سیما هم با ۱۱.۲ درصد بیننده و با اجرای محمد علیزاده و هیراد حاتمی در رتبه سوم بهترین برنامه‌های ویژه تحویل سال ۹۹ قرار گرفت.

رتبه ویژه‌ برنامه‌های تحویل سال ۹۹ در شبکه‌های دیگر سیما به شرح زیر است:

رتبه چهارم برای چهل تیکه شبکه نسیم با ۸.۱ درصد بیننده

رتبه پنجم برای دو نیمه ماه شبکه دوسیما با ۶.۹ درصد بیننده

رتبه ششم برای هشتم شبکه قرآن و معارف سیما با ۵ درصد بیننده

رتبه هفتم برای ویژه تحویل سال شبکه امید سیما با ۳.۵ درصد بیننده

رتبه هشتم برای ویژه تحویل سال شبکه افق سیما با ۳ درصد بیننده

همچنین براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، بیش از ۵۷ درصد مردم در سراسر کشور حداقل یکی از برنامه‌های شبکه‌های استانی سازمان را در ایام نوروز تماشا کرده‌اند.

۲۰ درصد از مردم هم در هفته اول نوروز ۹۹ شنونده برنامه‌های نوروز رادیو بوده‌اند که از این میان، رادیو آوا بیشترین تعداد مخاطب را به خود جذب کرده است.

 

منبع: iranart

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.