ویژگی‌های تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز

ویژگی‌های تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز

امروز در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” ویژگی‌های تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اگر سریال پیکی بلایندرز را دیده‌اید، حتما تامی شلبی را می‌شناسید. فردی خشن و قاتلی کارآزموده که در عین حال تاجری هوشمند و زیرک است که ویژگی‌های مثبت او در تجارت می‌تواند الهام‌بخش ما باشد.

دروغ‌ها سریع‌تر از حقیقت پخش می‌شوند

شروع فعالیت‌های جدید اقتصادی فرد را با چالش‌های بی‌شماری مواجه می‌کند.متاسفانه ممکن است در موقعیت‌های مختلف مانند زمان معامله و بازاریابی حتی به خودش هم دروغ بگوید. اغلب این تصور وجود دارد که افراد کارآفرین برای تقویت چهره‌شان همواره دروغ می‌گویند و حقایق را تحریف می‌کنند یا اغراق می‌کنند تا در جذب مشتری‌های جدید، جذب سرمایه و تبلیغات موفق باشند. با این‌حال دروغگویی می‌تواند مانند قرارگرفتن در یک سرازیری لغزنده باشد. زیرا اگر یادتان نباشد که در گذشته چه دروغ‌هایی گفته‌اید، با مشکل مواجه می‌شوید! امروزه از دید مشتری صداقت ارزش بیشتری دارد. با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی گفته شلبی به حقیقت پیوسته است زیرا دروغ‌ها زودتر از حقیقت پخش می‌شوند.

می‌توانید کارتان را عوض کنید اما خواسته‌های‌تان را نه

یکی از بهترین اتفاقات برای ما این است که با انجام‌دادن کار مورد علاقه‌مان کسب درآمد کنیم. وقتی که به این نقطه برسیم، دوست داریم در همین روند باقی بمانیم. ما معمولا درباره زندگی مورد علاقه‌مان رویابافی می‌کنیم. زمانی که از شغلی به شغل دیگر و از یک ایده به ایده تجاری دیگر رو می‌آوریم، تا وقتی که نتوانیم پاسخ گوی خواسته‌های‌مان باشیم، خشنود نمی‌شویم. ما می‌توانیم کارمان را تغییر دهیم اما تا زمانی که در مسیر بزرگ‌ترین خواسته‌های‌مان قرار نگیریم، راضی نخواهیم شد. اگر می‌خواهید کار یا فعالیتی را آغاز کنید، حتما کاری را انجام دهید که به آن اشتیاق دارید.

ویژگی‌های تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز
Peaky-Blinders-Serial

شجاعت یعنی رفتن به جایی که قبلا کسی نرفته

ما معمولا در منطقه امن و راحت خودمان باقی می‌مانیم تا احساس آسودگی کنیم. این کار می‌تواند مانع از رسیدن به چیزهایی شود که واقعا آن‌ها را دوست داریم. شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد زیرا هرگز آن مسیر را تجربه نکرده‌اید. تنها راه برای‌ این‌که دقیقا راجع به جزئیات چیزی اطلاع پیدا کنید این است که آن کار را انجام دهید و در بطن آن قرار گیرید. معمولا در انتها خواهید دید که عواقب ریسک‌تان آن‌قدر هم که نگران بودید بد نبوده است. بنابراین، شجاع باشید و در محدوده ناشناخته‌ها وارد شوید.

کسانی که سختی‌ها را تحمل می‌کنند رشد خواهند کرد

احتمالا داستان رقابت خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید که در آن لاک‌پشت که کُند است می‌تواند در رقابت با خرگوش مغرور پیروز شود. به‌عنوان یک کارآفرین ممکن است خودمان را با رقبا مقایسه کنیم و نگاه‌مان درباره موفقیت‌ تغییر کند. به‌مرور زمان به‌دشواری می توانیم انگیزه خود را حفظ کنیم زیرا شاید به نظر برسد دیگر نمی‌توانیم در رقابت پیروز شویم. این موضوع تاحدی نشان می‌دهد که چرا برخی استارت آپ‌ها در آغاز راه شکست می‌خورند. با این‌حال اگر ایده‌تان را باور داشته باشید و بتوانید فراز و نشیب‌های راه را پشت سر بگذارید، موفق خواهید شد. اشتیاق شلبی در موفقیت بی‌همتاست. او با وجود تجربه‌های خطرناک و مرگ‌آفرین و دچارشدن به اختلال استرس پس از سانحه، راه پیشرفت و موفقیت را پیدا می‌کند.

در این دنیا استراحتی ندارم

کار سرتاسر لذت و زیبایی نیست اما اگر مشتاق آن باشید، به زحمتش می‌ارزد. در مسیرتان تأثیر سخت کوشی را دست‌کم نگیرید و همان‌‌طور که از تامی شلبی می‌آموزیم، تا زمانی که امید و خودباوری داشته باشیم می‌توانیم از شکست‌ها درس بگیریم و رشد کنیم.

نویسنده : میلاد فروحی ، خراسان

نظر خود را در خصوص مقاله ” ویژگی‌های تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز ”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.