معرفی آلپاچینو و بهترین فیلم های او

معرفی آلپاچینو و بهترین فیلم های او (بیوگرافی)

با سلام خدمت همراهان مجله فارسی ها,امروز با معرفی آلپاچینو یکی از بهترین بازیگران دنیا و فیلم های او در خدمت شما هستیم.

آلفردو جیمز «اَل» پاچینو (زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۴۰) بازیگر و کارگردان آمریکایی است.

معرفی آلپاچینو و بهترین فیلم های او
آلفردو جیمز «اَل» پاچینو

آلپاچینو یک آمریکایی ایتالیایی است که در نیویورک به دنیا آمد و در سالگی اش والدین او از هم طلاق گرفتند,و وی با مادرش به ادامه زندگی پرداخت.

وی در دوران جوانی و در حالی که بیش از ۲۲ سال از زندگی‌اش نمی‌گذشت،مادرش را از دست داد. پاچینو پیش از مرگ مادرش،زندگی چندان لذت‌بخشی را پشت سر نگذاشته بود و چون والدینش خیلی زود از هم جدا شده بودند مجبور شد به همراه مادرش به خانه پدربزرگش نقل مکان کرده و در آنجا اقامت کند.

آلپاچینو در ۱۰ سالگی اش با اسم مستعار سانی که دوستانش روی آن گذاشته بودند شناخته میشد,و تشویق زیادی از طرف دوستانش برای ادامه ی ورزش بیسبال میشد,همچنین آنان متوجه استعداد بازیگری اش نیز شده بودند و به او بازیگر نیز میگفتند.

آلپاچینو در دوران زندگی خود سیگار و ماریجوانا مصرف میکرد اما هیچوقت رو به مخدر دیگری نیاورد,و همچنین شاهد از دست دادن دو تن از دوستانش بخاطر مصرف مواد مخدر بود.

معرفی آلپاچینو و بهترین فیلم های او
آلپاچینو

او در سال ۱۹۶۹ وارد عرصه بازیگری شد و بخاطر حضور درخشان و میخکوب کننده خود در فیلم های از قبیل:سه‌گانهٔ پدرخوانده(The Godfather) و فیلم‌  بعدازظهر سگی(Dog Day Afternoon)،بوی خوش زن(Scent of a woman) و صورت‌زخمی (Scar Face)شناخته می‌شود.

پاچینو در سال ۱۹۹۲ با بازی در نقش سرهنگ فرانک اسلید در فیلم بوی خوش زن (Scent of a woman)توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورَد.

بازی آل پاچینو در پدرخوانده ۲ چنان تحسین‌برانگیز بود که مجله نیویورک تایمز شخصیت مایکل کورلئونه را به عنوان بزرگترین نقش آفرینی یک بازیگر به نقش یک شخصیت سنگدل در تاریخ سینما عنوان کرد و بنیاد فیلم آمریکا نیز در سال ۲۰۰۳، این نقش را به عنوان یازدهمین شخصیت منفی محبوب تاریخ سینما انتخاب کرد.

آلپاچینو تقریبا در تمام فیلم هایی که بازی کرده نامزد دریافت جایزه اسکار شده اما هیچوقت برنده یکی از آن ها نشد

او در این مورد می‌گوید:

«من برای اسکار بازی نمی‌کنم،چون بازیگری عشق من است،عشقی که هرگز نمی‌توانم رهایش کنم»

معرفی آلپاچینو و بهترین فیلم های او
آلپاچینو

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.