مسدود نبودن هیچ یک از معابر شمال تهران

مسدود نبودن هیچ یک از معابر شمال تهران

شهردار منطقه یک با بیان اینکه همه معابر شمال تهران علی‌رغم بارش برف باز است، گفت: حدود ۲ هزار نقطه در شمال تهران مخزن شن و نمک تعبیه شده است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس،سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران ، درباره تمهیدات شهرداری با توجه به بارش برف در شمال تهران، گفت: از ساعت ۲۲ شب گذشته بارش برف در منطقه یک آغاز شده که ابتدا این بارش‌ها خفیف بود ولی در فاصله زمانی ۷ تا ۸ صبح امروز شدت گرفت.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروها و در نظر گرفتن ماشین‌آلات برای برف‌روبی و بازگشایی معابر گفت: خوشبختانه هیچ یک از معابر اصلی و فرعی مسدود نیست و همه مسیرها باز است.

موسوی خاطرنشان کرد: هزار نیروی انسانی اعم از برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز در حال همکاری جهت انجام اقدامات لازم در زمان بارش برف هستند و برف‌ تکانی درختان نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه یک گفت: برخی از کوچه‌های نقاط شمال تهران در شیب تند قرار دارد و به دلیل عدم ورود ماشین‌آلات نیروها مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی بیان داشت: مخازن شن و نمک نیز شارژ شده و در صورت نیاز شهروندان در اختیار آنها نیز قرار می‌گیرد به صورتی که ۴۰۰ مخزن شن و نمک داریم و ۱۵۰۰ نقطه در شمال تهران نیز دپوی شن و نمک صورت گرفته و به نوعی می‌توان گفت ۲ هزار محل نگهداری شن و نمک وجود دارد.

موسوی بیان داشت: خوشبختانه حادثه خاصی به دلیل بارش برف نداشتیم و با همکاری مردم و پلیس راهور اقدامات با برنامه‌ریزی خوب پیش رفته است همچنین شورایاران و ساکنین محل همکاری مناسبی داشته و مردم رضایتمندی خود را در بسیاری از نواحی اعلام کردند.

وی اعلام کرد: مراکز درمانی، بانک‌ها، مساجد و مناطق پررفت و آمد معابر آنها در حال پاکسازی توسط نیروهای شهرداری است.

شهردار منطقه یک گفت: شهروندان هنگام بارش برف تجهیزات لازم را در حوزه‌های خود داشته باشند و با سرعت و در فاصله مجاز از سایر وسایل نقلیه حرکت کنند.

نظر خود را در خصوص خبر” هفته ملی سرطان در پایتخت برگزار می گردد ”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.