مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید دو راه پیش روی شماست: می توانید به سبک سنتی به نمایشگاه ها و فروشگاه های فرش در سطح شهر مراجعه کنید و یا اینکه خیلی راحتتر، سریعتر و البته بسیار ارزانتر، به صورت آنلاین فرش خود را از یک سایت معتبر خرید اینترنتی فرش کاشان خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم در خصوص مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان (که یکی از برترین و معتبرترین سایتهای فروش اینترنتی فرش کاشان است) اشاره کنیم.

بزرگترین نمایشگاه فرش کاشان در جیب شما

محدودیت فضای نمایشگاهی باعث می شود که حتی بزرگترین نمایشگاه های فرش هم تنها تعداد بسیار محدودی از انواع طرح و مدل فرش را بتوانند عرضه کنند، اما این محدودیت در سایت قالی کاشان وجود ندارد و در فروشگاه آنلاین این سایت شما می توانید بیشتر از ۱۲۰۰ طرح فرش زیبا و چشم نواز از برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان را مشاهده و مقایسه کنید. در واقع تنوع فرش ماشینی در این فروشگاه به اندازه ای بالاست که هر مشتری با هر سلیقه و بودجه ای می تواند فرش مناسب خود را در این فروشگاه اینترنتی فرش پیدا کند.

در سایت قالی کاشان انواع فرش ها از ۷۰۰ شانه تا ۱۶۰۰ شانه از برترین کارخانه ها و برندهای فرش ماشینی کاشان عرضه شده تا مشکل پسند ترین و خوش سلیقه ترین مشتریان نیز بتوانند فرشی که مطابق با سلیقه و توان خریدشان است به راحتی پیدا کنند.

خرید اینترنتی یعنی خرید مستقیم فرش از برترین کارخانه های فرش کاشان

دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی قالی کاشان در دل شهرک صنعتی فرش کاشان (شهرک سلیمان صباحی) قرار دارد، به همین دلیل این مجموعه توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را به معنای واقعی ایجاد کند. یعنی وقتی شما از این سایت اقدام به خرید فرش می کنید، سفارش شما مستقیما از کارخانه تولید کنند فرش، تحویل و برای شما ارسال می شود.

وقتی قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارید، اگر قیمت یک فرش را در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش در یک نمایشگاه سطح شهر مقایسه کنید حتما از میزان بالا تفاوت قیمت شگفت زده می شوید! علت اینکه قیمت فرش ها در سایت قالی کاشان تا این حد ارزانتر است به خاطر همین سیستم فروش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه است!

فرش از سایت قالی کاشان

درواقع شما با خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان تنها هزینه فرشی که خریداری کرده اید را می پردازید و دیگر لازم نیست که علاوه بر قیمت فرش تان، بخشی از هزینه چند صد میلیونی اجاره بهای فضای نمایشگاه های بزرگ فرش، و بخشی از سود سرمایه چند میلیاردی ثابت و در گردش صاحب نمایشگاه را روی فاکتور خرید فرش تان بپردازید!

خب شاید فکر کنید که تنوع بسیار بالا و قیمت بسیار پایین، مهمترین مزیت های خرید اینترنتی فرش کاشان است، اما این همه ماجرا نیست! فرایند خرید فرش به پرداخت هزینه و دریافت محصول ختم نمی شود، و کیفیت پشیتیبانی و خدمات پس از فروش و ضمانت واقعی فرش خریداری شده است که باعث کسب رضایت واقعی مشتریان می شود.

در اینجا باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که وقتی شما از طریق سایت قالی کاشان، فرش را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری می کنید، ضمانت فرش شما به صورت مستقیم از طرف خود کارخانه تولید کننده فرش انجام می شود. و اگر به هر دلیل فرش شما نیاز به تعویض داشته باشد، بدون نیاز به دخالت هیچ واسطه و صرف زمان و هزینه اضافه ای، تیم پشتیبانی قالی کاشان، فرش شما به کارخانه تولید کننده برگشت داده و در کمترین زمان فرش جدید، از خود کارخانه برای شما ارسال می شود.

ما بدون کسب رضایت شما، نمی توانیم زنده بمانیم!

این روزها جمله ی “هدف ما جلب رضایت شماست!” را در اکثر تبلیغات می بینیم، حتی بعضی فروشندگان این جمله را قاب کرده و در فروشگاه خود نصب کرده اند! اما وقتی به یک نمایشگاه یا فروشگاه فرش وارد می شوید واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بفهمید که آیا همه خریداران قبلی، از این فروشنده راضی بوده اند یا این فروشگاه مشتری شاکی و ناراضی هم داشته! یا درصد رضایتشان از خرید فرش و خدمات پس از فروش این فروشگاه تا چه میزان بوده!

اما در خصوص یک سایت معتبر فروش اینترنتی فرش، رضایت مشتریان بزرگترین دغدغه مدیر سایت است، چون اگر حتی یک مشتری از محصولات یا خدمات سایت ناراضی باشد، عدم رضایت این مشتری در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ثبت می شود و سایر مشتریان تنها با یک کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت، می توانند ببینند که آیا این سایت تا به امروز مشتری ناراضی داشته یا نه!

در انتهای تمام صفحات سایت قالی کاشان می توانید نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کنید، با کلیک روی این نماد اعتماد، اطلاعات کامل مجموعه قالی کاشان (نام مدیر سایت، شماره تلفن ثابت و آدرس و نقشه محل دفتر فروشگاه) را که در سایت اینماد که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است به ثبت رسیده مشاهده کنید. همچنین در همین صفحه می توانید مشاهده کنید که آیا تا به امروز سایت قالی کاشان حتی یک مشتری ناراضی داشته یا نه! به همین دلیل ما در سایت قالی کاشان به این مساله باور داریم که رضایت شما، اعتبار ماست و ما بدون کسب رضایت شما نمی توانیم به فعالیتمان ادامه بدهیم!

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.