مرجع علمی دانش سلول‌های بنیادی به زبان فارسی منتشر شد

مرجع علمی دانش سلول‌های بنیادی به زبان فارسی منتشر شد

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: مجموعه ۱۴ جلدی کتاب‌های سلول بنیادی می‌تواند مرجعی برای این علم در کشورهای فارسی زبان باشد و تلاش شده که این کتاب‌ها با نگاه تأثیرگذاری در جامعه نوشته شوند.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، عبدالحسین شاهوردی در مراسم رونمایی از مجموعه ۱۴ جلدی کتاب سلول‌های بنیادی اظهار داشت: مرحوم کاظمی آشتیانی اولین رئیس پژوهشگاه رویان همواره تأکید داشت که مجموعه دستاوردهای پژوهشی در قالب کتاب، مستند کند تا برای آیندگان باقی بماند.

وی گفت: امیدواریم ما هم سهمی در خرد و برکات این تفکر داشته باشیم و این کتاب‌ها پژوهش‌های به دست آمده را مستند و ماندگار کند.

به گفته شاهوردی، مجموعه کتاب‌هایی که امروز رونمایی شد حاصل تلاش همکاران ما در پژوهشگاه رویان است که نمادی از یک کار گروهی همراه با همدلی است.

رئیس پژوهشگاه رویان ادامه داد: انتخاب خوبی که در تدوین این کتاب‌ها رخ داده این است که نویسندگان این کتاب‌ها به بازار نگاه کرده‌اند به این معنا که تلاش داشته‌اند اثری خلق کنند که در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی اظهار  امیدواری کرد: این مجموعه کتاب‌ها از مجموعه‌های قبلی که تاکنون به چاپ رسیده به مراتب بهتر باشد.

*برنامه ترجمه مرجع علمی دانش سلول‌‌های بنیادی به زبان‌های دیگر

شاهوردی گفت: مجموعه ۱۴ جلدی که امروز رونمایی شد به زبان فارسی منتشر شده اما برنامه ترجمه آن به زبان‌های دیگر هم وجود دارد.

به گفته رئیس پژوهشگاه رویان، این کتاب‌های فارسی زبان می‌توانند مرجعی علمی برای کشورهای فارسی زبان و حتی دیگر کشورها باشند.

نظر خود را در خصوص خبر” مرجع علمی دانش سلول‌های بنیادی به زبان فارسی منتشر شد”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.