ماجرای گم شدن ملیکا ۱۸ ماهه در مشهد

ماجرای گم شدن ملیکا ۱۸ ماهه در مشهد

در ادامه این مطلب از مجله آنلاین فارسی ها با یک خبر دیگر از گم شدن یک کودک ۱۸ ماهه بنام ملیکا در مشهد در خدمت شما کاربران عزیز هستیم .

ماجرای گم شدن ملیکا 18 ماهه در مشهد

ماجرای گم شدن ملیکا ۱۸ ماهه در مشهد

ماجرا از این قرار است که ملیکا و خواهرش که پنج سال سن دارد در حیاط خانه شان در حال بازی با جوجه هایشان بودند و به دنبال جوجه ها به سمت در حیاط میرفتند . پس از مدتی خواهر بزرگ ملیکا بدون خواهرش به خانه برمی گردد اما هرچه منتظر می مانند خبری از ملیکا نمی شود تا اینکه متینا به پدرش گفت که یک زن و مرد جوان سوار بر پراید ملیکا را دزدیده اند .

پدر ملیکا می گوید : متینا که سارقان را دیده بود به من گفت یک زن به سراغ ملیکا رفته و ملیکا را در آغوش گرفته سپس سوار بر پراید سفید رنگی شده که مرد جوانی راننده آن بود و به سرعت فرار کردند .

ماجرای بنیتا و آتنا را خوانده بودم . ترسیدم ملیکا هم به سرنوشت آنها دچار شود . همراه همسرم در محله به دنبال ملیکا گشتیم . اما نه کسی دخترم را دیده بود و نه از او خبر داشت . همسایه ها وقتی از موضوع دزدیده شدن ملیکا با خبر شدند به ما کمک کردند . اما هر چه به دنبال ملیکا می گشتیم بیشتر ناامید می شدیم .

به کلانتری محل رفتم و شکایت کردم . پرونده به پلیس آگاهی رفته و با گذشت ۸ روز از گم شدن دخترم هنوز او را پیدا نکرده اند . چهار دوربین در اطراف خانه مان بود که از اداره آگاهی به من نامه دادند فیلم دوربین ها را گرفتم و تحویل ماموران دادم . من یک کارگر ساده شهرداری هستم و نمی دانم باید چکار کنم .

در طول این مدت همه جا را گشته ایم اما اثری از دخترم پیدا نکردیم . به این دلیل تصمیم گرفتم مشخصات او را در فضای مجازی منتشر کنم تا مردم برای یافتن دخترم کمکم کنند . همسایه ها در این روزها خیلی به ما کمک کردند و شب و روز کنار ما جست وجو کردند .

در نزدیکی خانه پدر ملیکا یک کانال آب است که احتمال سقوط دختر در داخل آن هم وجود داشت . به همین خاطر امدادگران هلال احمر به جست وجو در آنجا پرداختند اما اثری از دختر بچه به دست نیامد .

پدر نگران می گوید : کانال آب از خانه فاصله دارد و فکر نمی کنم ملیکا بتواند خود را به آنجا برساند . در این مدت کسی با ما تماس نگرفته و اهالی هم چیزی ندیده اند . امیدوارم هرچه زودتر دخترم پیدا شود و به نگرانی من و مادرش پایان دهد .

گم شدن ملیکا 18 ماهه در مشهد

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.