عکس های خیلی بامزه از حیوانات

عکس های خیلی بامزه از حیوانات

*این مطلب در خرداد ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”عکس های خیلی بامزه از حیوانات ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 بهترین عکاس طبیعت در آسیا

پیمایش در عکس‌های حیات وحش و طبیعت مطمئناً شما را به یک پناهگاه جنگلی وادار می‌کند و با محیطی آرام یکی می‌شوید. این عکاسان با بافتن داستان های ناگفته ای از فضل مادر زمین، بر زیبایی آسیا از طریق این هنر بصری تأکید می کنند.در اینجا تعدادی از بهترین عکاسان طبیعت آسیا که حتما باید درباره آنها بشناسید آورده شده است

ایفل چونگ

ایفل چونگ، عکاس متولد مالزی، از عکاسان آلمانی مدرسه دوسلدورف الهام گرفته است. تأثیر آنها چنان است که چونگ بیشتر تصاویر را در فرمت های بزرگ مانند آنها می گیرد.تصاویر قانع‌کننده چونگ که تأثیراتی را که انسان‌ها بر طبیعت گذاشته‌اند، تقابل بین جدید و قدیمی و واقعی و تخیل را به تصویر می‌کشد. چونگ در مجموعه خود به نام Landscapes: A Horizontal Ligature Mark از مزارع متروک عکس می گیرد تا تأثیر انسان بر طبیعت را افزایش دهد، زیرا زیبایی و انعطاف پذیری طبیعت با هر کلیک می درخشد.

ایفل چونگ همچنین برنده جوایز متعددی از جمله جایزه نمایشگاه عکاسی عالی در جشنواره عکاسی Xishuangbanna در چین (۲۰۱۶) و مرد مرد سال ۲۰۱۶ AugustMan (ART) در مالزی شده است.

کازواکی کوسکی

کازواکی کوسکی در خانواده‌ای متولد شد که یک استودیوی عکاسی را در یاماگاتا ژاپن اداره می‌کردند و از سنین جوانی با این هنر آشنا شد. کلیک‌های آرام و تقریباً سورئال او که عکس‌های طبیعت را به نمایش می‌گذارد، او را به چهره‌ای برجسته در میان مشهورترین عکاسان طبیعت آسیا تبدیل می‌کند.

شاترباگ برنده جایزه، مناظر مختلف یاماگاتا و توهوکو را به تصویر می‌کشد، و همچنین به سراسر جهان سفر می‌کند تا مجموعه‌ای چشمگیر از تصاویر کوه‌ها، آبشارها، جنگل‌ها و رودخانه‌ها ایجاد کند. در سال ۲۰۲۱، کوسکی برنده جایزه منظره پرافتخار در مسابقه بهترین عکاسی طبیعت در آسیا شد – یک مسابقه معتبر عکس طبیعت در این قاره.

از دیگر افتخارات این عکاس طبیعت می توان به عکاس حیات وحش سال ۲۰۲۱، انتخاب منتقدان لنزکالچر ۲۰۲۱، مسابقه عکاسی جهان طبیعت BigPicture 2021 و Photoville FENCE 2020 اشاره کرد. او همچنین کتابی به اعتبار خود دارد – Forest of Misty Vision (2022).

کالیان وارما

به گفته وب‌سایت رسمی او، وارما یک «عکاس حیات‌وحش، فیلم‌ساز، طبیعت‌شناس و کاشف است که به مستندسازی حیات وحش و مسائل زیست‌محیطی اختصاص دارد». آثار او در نشریات برجسته مانند National Geographic، Nature، The Guardian، BBC Wildlife، GEO، Smithsonian، Lonely Planet و مجلات دیگر منتشر شده است.یکی از بنیانگذاران بزرگترین جشنواره عکس طبیعت آسیا – Nature InFocus – عکس های او شما را با صحنه های شگفت انگیز طبیعت و حیات وحش مجذوب خود می کند.

وارما همچنین بر روی تعدادی از مستندهای طبیعت مانند Wild Karnataka برای اداره جنگل کارناتاکا (۲۰۱۶-۲۰۱۷-در حال تولید)، BBC India: سریال سرزمین عجایب طبیعت برای BBC (2015) و Wildest India: Western Ghats برای OffTheFence برای Discovery (2011) کار کرده است. ).

 تاکا سویی

Taca Sui یکی از مربیان آکادمی معتبر مرکزی هنرهای زیبا در پکن، چین است. بعداً در سال ۲۰۰۷ به ایالات متحده نقل مکان کرد تا در مؤسسه فناوری روچستر به عکاسی عمیق بپردازد.

کیفیت تامل برانگیز در هر عکس تک رنگی که او می گیرد – به عنوان مثال، عکسی که در وب سایت Sui منتشر شده است – چیزی است که هر یک از عکس ها را منحصر به فرد می کند. مجموعه او با عنوان بهشت ​​های غار (۲۰۱۷- ) سفری را به تصویر می کشد که او در پنج کوه بزرگ چین انجام داده است.

این عکاس حرفه ای به طرز ماهرانه ای از طبیعت و برخی از دورافتاده ترین مناطق چین عکاسی می کند. برخی از دیگر مجموعه‌های برجسته Taca Sui عبارتند از Odes (2009-2013) و Steles-Huang Yi Project (2015-2021). آثار قبلی نیز در نشریاتی مانند مجله عکاسی چینی و مجله IMA به نمایش درآمده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “نگاهی به دنیای جذاب عکاسی با دیدن این عکسها” را نیز مطالعه بفرمایید.

ذریتیمان موکرجی

دریتیمان موکرجی، یکی از پرکارترین عکاسان طبیعت و حیات وحش هند، خود را یک سرگردان و کاوشگر توصیف می کند. موکرجی با فشار دادن به مرزها، به برخی از دورافتاده ترین گوشه های شبه قاره سفر کرده است تا عناصر عجیب و غریب طبیعت و حیات وحش را در بهترین حالت خود ثبت کند.

Dhritiman Mukherjee از رسیدن به دورترین ارتفاعات هیمالیا در جستجوی پلنگ های برفی گرفته تا اولین عکاسی که روی تراگوپان غربی در طبیعت باز کلیک کرده است، از همه شانس ها دفاع کرده است تا بهترین عکس از چالش برانگیزترین محیط های طبیعی جهان را بگیرد. .

موکرجی که به‌عنوان کاوشگر و عکاس برای سونی کار می‌کند، جوایز متعددی مانند عکاس حیات‌وحش سال بی‌بی‌سی (۲۰۲۰)، جایزه Kirloskar Vasundhara Mitra (2015)، جایزه RBS Earth Heroes (2013) و Carl Zeiss Conservation Award (2013) را دریافت کرده است. )).

راتیکا راماسوامی

راتیکا راماسوامی که در چنای مستقر است، یک چهره برجسته در مدار عکاسی حیات وحش هند است. آثار او او را به ذخایر طبیعی و پناهگاه های بی شماری در سراسر هند می برد. در اینجا، او از پرندگان عجیب و غریب، گربه‌سانان بزرگ و دیگر حیات‌وحش‌های عجیب و غریب که کشور به آنها می‌بالد عکس می‌گیرد.

فید اینستاگرام او دلیلی بر عشق و شیفتگی او به دوستان پردار ما است زیرا آنها را در حالات و تنظیمات مختلف ثبت می کند. راماسوامی با نشان دادن تخصص فنی با بیش از ۱۹ سال تجربه، یکی از اعضای حرفه ای نیکون است که آثارش در نشریات معتبر به نمایش درآمده و تمجیدهای خود را از سراسر جهان به دست آورده است.

در مارس ۲۰۲۲، راماسوامی جایزه Streeshakthi توسط Sree Sankara TV، جایزه محیط زیست Inidhu در اکتبر ۲۰۱۸ و جایزه ICF (نمایشگاه بین المللی دوربین) را برای عملکرد و دستاوردهای برجسته در عکاسی حیات وحش در ژوئن ۲۰۱۵ دریافت کرد. آثار او در نشریاتی مانند ارائه شده است. گنجینه‌ها در مسیر ببر – راهنمای طبیعت دو زبانه برای ذخیره‌گاه ببر Kalakad Mundantthurai توسط Jahnavi G Pai، T. Ganesh و R M Soubadra Devy – و کتاب راهنمای پرندگان شانگریلا توسط جودی برانت و الن بارتی.

تاپان شث

تاپان شیث، برنده رده حیات وحش در بهترین عکاسی طبیعت آسیا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۱۶، پرتره های دراماتیک و تصاویر متقاعد کننده ای از گربه سانان بزرگ، پرندگان و دنیای اطراف ما می گیرد.به صفحه اینستاگرام او سر بزنید، که فوراً شما را به مکان هایی مانند پارک ملی گیر در گجرات و سایر پناهگاه های حیات وحش در سراسر کشور می برد. هر یک از عکس‌های او هاله‌ای مرموز درباره آن‌ها دارد، زیرا لنز او داستانی بی‌نظیر درباره شیرها، ببرها و دیگر جانوران سلطنتی را روایت می‌کند که در جنگل‌های هند پرسه می‌زنند.

شث با آثاری که در نشریاتی مانند DNA هند، مجله بی‌بی‌سی، سان انگلستان، دیلی میل بریتانیا و هندوستان تایمز منتشر شده است، چندین دستاورد به نام خود دارد. از جمله برنده شدن در Through the Lens توسط Wildlife Reserves Singapore 2017 و Special Mention Nature in Focus 2018.

رابرت ژائو رنهویی

عکاس برنده جایزه از سنگاپور، رابرت ژائو رنهویی از جمله شاترهای شاتری است که از این هنر بصری برای بیان احساسات و تحسین خود برای طبیعت استفاده می کنند. نویسنده کتاب راهنمای فلور و جانوران (۲۰۱۳) از همه خوانندگان خود در مورد اعتقاد آنها به عکاسی و علم سؤال می کند.

در همین راستا رهنوی روی ۵۵ گیاه و حیوان در محیط بومی خود کلیک کرده بود. به نظر می رسد در ابتدا هیچ چیز غیرعادی در مورد تصاویر وجود ندارد، اما با مطالعه دقیق، متوجه خواهید شد که آنها در واقع اثرات نامطلوبی را که تغییر آب و هوا و محیط خطرناک روی آنها می گذارد برجسته می کنند.

ژائو رنهویی یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین عکاسان طبیعت است که از هنر خود برای ایجاد آگاهی و تشویق به تحقیق استفاده می کند. او برنده جایزه هنرمند جوان در سنگاپور و جایزه افتخاری در جشنواره Photo Levallois، پاریس، فرانسه است. آثار او همچنین در نمایشگاه‌های سراسر جهان به نمایش درآمده و در مجموعه‌های بنیاد هنر Kadist در سانفرانسیسکو، مجموعه هنری UBS در نیویورک و مجموعه هنری Statoil در نروژ گنجانده شده است.

جائون یو

Jaewoon U عکاس طبیعت مستقر در سئول به خاطر تصاویر دقیق و واضح خود که ماهیت چشم انداز کره جنوبی و مناظر فضای باز را به تصویر می کشد توجه را به خود جلب کرده است. لنز Jaewoon با وضوح ۵۰۰ پیکسل، مناظر رنگارنگ، دریاچه‌های شفاف، شاخ و برگ‌های فصلی و موارد دیگر را در سراسر کره به تصویر می‌کشد.ورق زدن عکس‌های سورئال او باعث می‌شود چمدان‌های خود را برای سفر به کره جنوبی ببندید و سفری را در یکی از بکرترین کشورهای آسیای جنوب شرقی آغاز کنید.

عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس خنده دار
عکس بامزه
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس خنده دار
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
بامزه
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس خنده دار
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
اردک
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس خلاقانه
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس خنده دار
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
حیوانات
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
عکس زیبا
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
جالب
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
حیوانات
عکس های خیلی بامزه از حیوانات
زرافه

منبع:اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.