عرضه آیفون ۱۲ با چند هفته تاخیر انجام می‌شود

عرضه آیفون ۱۲ با چند هفته تاخیر انجام می‌شود

عرضه گوشی های سری آیفون ۱۲ تاخیر خورد. شرکت اپل رسما تایید کرد که گوشی های iPhone 12 را با تاخیر چند هفته‌ای معرفی و عرضه می‌کند.

سری آیفون ۱۲ ، گوشی های جدید اپل برای مدتی در اخبار بوده است. پیش از این شایعه‌های زیادی منتشر شده بود مبنی بر این که این شرکت تاریخ انتشار iPhone 12 را از تاریخ معمول عرضه محصولات خود در ماه سپتامبر تغییر می‌دهد. اپل اکنون رسما تایید کرده است که خانواده جدید آیفون را با چند هفته تاخیر معرفی و روانه بازار می‌کند.

تاثیر کرونا بر عرضه آیفون ۱۲

این امر در جریان فراخوان درآمدی اپل برای سه ماهه دوم سال که سومین گزارش مالی شرکت در سال ۲۰۲۰ است، مشخص شد. به گفته لوکا مائستری، مدیر ارشد مالی اپل، با وجود فروش آیفون‌های نسل جدید سال گذشته در ماه سپتامبر، امسال پروژه‌های این غول فناوری با تاخیر چند هفته‌ای همراه خواهد شد. این شرکت هیچ دلیلی برای این تاخیر نسبتا جزئی ارائه نکرده است، اما احتمالا همه‌گیری ویروس کرونا باعث کند شدن تولید در چندین کارخانه در سراسر آسیا، از جمله آنهایی که قطعات اپل را تامین می‌کنند، شده است.

 

عرضه آیفون ۱۲ با چند هفته تاخیر انجام می‌شود

کوالکام که پیش‌بینی می‌شود مودم اپل در iPhone 12 را تامین کند، پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت عرضه آیفون ۱۲ را تا اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) به تاخیر می‌اندازد. انتظار می‌رود تاخیر در عرضه سری جدید گوشی های آیفون، بر روی نتایج اقتصادی شرکت برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ تاثیر بگذارد، زیرا مدل‌های جدید این بازه زمانی را به طور کامل از دست می‌دهند.

 

خبر  “عرضه آیفون ۱۲ با چند هفته تاخیر انجام می‌شود” از دسته اخبار تکنولوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: gadgetnews

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.