ظریف از نمایندگان مجلس به دلیل ترک پارلمان عذرخواهی کرد

ظریف از نمایندگان مجلس به دلیل ترک پارلمان عذرخواهی کرد

وزیر امور خارجه از نمایندگان مجلس به دلیل ترک صحن پارلمان به منظور حضور در جلسه اضطراری شورالی عالی امنیت ملی عذرخواهی کرد.

به گزارش فارسیها به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳۰ دی) مجلس شورای اسلامی و قبل از پاسخگویی به سؤال ملی حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ترک صحن پارلمان حین پاسخ به سؤال نماینده خمینی‌شهر ارائه کرد.

ظریف گفت: زمانی که سؤال آقای ابطحی نماینده محترم مطرح شد من به هیأت رئیسه مجلس اعلام کردم که جلسه اضطراری شورای امنیت ملی برای بررسی آخرین تحولات عراق تشکیل شده است و باید ساعت ۱۵ در آن جلسه باشم.

وی افزود: هیأت رئیسه مجلس به من اعلام کرد که ساعت ۱۴ در صحن علنی حضور پیدا کنم و ظرف ۴۵ دقیقه به یک سؤال پاسخ دهم اما عملاً جلسه پارلمان دیرتر شروع شد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: به دلیل آغاز دیرتر جلسه پارلمان به منظور پاسخگویی به سؤال نماینده خمینی‌شهر متأسفانه من ساعت ۱۵:۳۰ به جلسه شورای عالی امنیت ملی رسیدم این در حالی است که من پیش از آن به هیأت رئیسه مجلس گفته بودم که تعهدی برای حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی دارم و باید در آن نشست اضطراری حضور پیدا کنم.

وی افزود: اگر هر یک از برادران و خواهران نماینده احساس کردند که ترک صحن پارلمان خدای ناکرده به آنها جسارتی شده است من حتماً از آنها می‌خواهم که این تصور را اصلاح کنند.

ظریف گفت: من به دلیل برداشتی که از ترک صحن علنی پارلمان در ذهن نمایندگان ایجاد شده است از آنها عذرخواهی می‌کنم.

نظر خود را در خصوص خبر” ظریف از نمایندگان مجلس به دلیل ترک پارلمان عذرخواهی کرد”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.