شارژ فورد موستانگ Mach-E سریع‌تر از حد انتظار

شارژ فورد موستانگ Mach-E سریع‌تر از حد انتظار

فورد می‌گوید تا زمانی که این خودروی برقی (EV) به دست مشتریان برسد، ۱۰۰۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی دیگر با جمعا بیش از ۵۰۰۰ پلاگ شارژ آماده خواهند شد.

فورد موستانگ Mach-E هنوز حتی به نمایندگیهای فروش نرسیده است، ولی این خودروساز از هم‌اکنون مدعیست که این کراس‌اور تمام‌برقی را با سرعتهای شارژ سریعتر از آنچه از ابتدا وعده داده بود بهبود بخشیده است.

شارژ فورد موستانگ Mach-E سریع‌تر از حد انتظار

موستانگ Mach-E 2021 که قرار است اواخر سال میلادی جاری در بازار آمریکا عرضه شود از شارژ سریع DC پشتیبانی خواهد کرد. در نوامبر ۲۰۱۹، فورد وعده داده بود که این خودرو قادر خواهد بود تا حدود ۷۵ کیلومتر پس از ۱۰ دقیقه اتصال به یک فست‌شارژ DC طی کند. در آن زمان این یک تخمین بود، و به تریم هم بستگی خواهد داشت، زیرا نرخ شارژ بسته به پیکربندی متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، در تریم پایه Select، فست شارژینگ آن حداکثر تا ۱۱۰ کیلووات DC را پشتیبانی خواهد کرد. ولی اگر یک تریم پریمیوم، First Edition، California Route 1 یا GT از موستانگ Mach-E را انتخاب کنید تا ۱۵۰ کیلووات را پشتیبانی خواهد کرد.

اکنون، پس از تست عملی گرفتن از نمونه‌های اولیه این خودرو و استفاده‌شان از ایستگاههای فست‌شاژینگ Electrify America، فورد اعداد جدیدی را تایید نموده است. خودروهای تست این شرکت توانسته‌اند حدود ۹۸ کیلومتر بیشتر را در ۱۰ دقیقه طی کنند، که  تقریبا ۳۰ درصد بیشتر از تخمین اولیه است. این نتیجه مبتنی بر مدل باتری برد افزایش‌یافته با دیفرانسیل عقب است.

فورد می‌گوید که، تا زمانی که این خودروی برقی (EV) به دست مشتریان برسد، ۱۰۰۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی دیگر با جمعا بیش از ۵۰۰۰ پلاگ شارژ آماده خواهند شد. به این ترتیب مجموعا بیش از ۱۳۵۰۰ محل و حدود ۴۰۰۰۰ پلاگ قابل دسترسی خواهند بود. رانندگان این امکان را خواهند داشت که از اپ «شبکه شارژینگ FordPass» برای یافتن یک ایستگاه، چک کردن وضعیت آن به صورت زنده، و سپس آغاز شارژ از طریق اپ یا تاچ‌اسکرین SYNC 4 در موستانگ Mach-E استفاده کنند.

خبر  “شارژ فورد موستانگ Mach-E سریع‌تر از حد انتظار” از دسته اخبار تکنولوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: itna

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.