سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher

سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher (فیلم و سریال)

شاید شما هم اسم Witcher را شنیده اید یا حتی این عنوان محبوب را بازی کرده باشید,شبکه نتفلیکس NetFlix با ساختن سریالی در همین حول رمان بازی سریالی ساخته که طرفداران زیادی در هشت قسمت اولش جذب خودش کرده که در ادامه به معرفی بیشتر این سریال میپردازیم.

سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher
سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher

The Witcher یک سری رمان ها و داستان های کوتاه فانتزی است که توسط نویسنده لهستانی آندریژ ساپکوفسکی نوشته شده است.

این سریال حول “ویچر” ، ‘گرالت اهل ریویا می چرخد.در آثار ساپکوفسکی ،ویچر ها شکارچیان هیولایان هستند که در سنین جوانی با توانایی های فوق طبیعی را برای نبرد با جانوران وحشی و هیولاها به وجود آمده اند.

این کتاب ها در یک فیلم (The Hexer) ، دو مجموعه تلویزیونی (Hexer و The Witcher) ، سه بازی ویدیویی (The Witcher ، The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt) و یک فیلم اقتباسی شده است.این سری از رمان ها به عنوان حماسه Witcher شناخته می شوند.داستان ها و رمان های کوتاه به زبان های مختلفی از جمله انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیایی ترجمه شده است.

داستان های کوتاه Witcher توسط نویسنده آندره سوپکوفسکی برای اولین بار در مجله علمی تخیلی و تخیلی لهستان Fantastyka منتشر شد و از اواسط دهه ۱۹۸۰ آغاز شد.

اولین داستان کوتاه با عنوان Wied min Witcher 1986برای مسابقه ای که توسط مجله برگزار شد نوشته شد و مقام سوم را بدست آورد.

چهار داستان اول که با ویچر Geralt of Rivia سروکار داشتند،ابتدا در یک مجموعه داستان کوتاه در ۱۹۹۰ با عنوان Wiedźmin The Witcher-( که اکنون چاپ نشده است) – با “Droga، z której się nie wraca” (“جاده بدون بازگشت”) به نمایش در آمد که قبل از داستان های Witcher تنظیم شده و ویژگی های مادر داستان های ویچر را دارد.

درباره بازیگر نقش گرالت از ریویا

 سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher
هنری کَویل Henry Cavill

بازیگر محبوب این سریال هنری کَویل Henry Cavill؛ زاده ۵ مهٔ ۱۹۸۳ هنرپیشه اهل بریتانیا است.وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.بیشتر شهرت وی به خاطر بازی در نقش سوپرمن در فیلم مرد پولادین است.کویل یک رزمی کار در رشته جوجیتسو نیز است.

سریال جدید اقتباسی از بازی Witcher
سریال ویچر

آیا شما تجربه بازی کردن این فرانچایز را داشته اید؟یا آیا سریال رو دیده اید؟به نظرتون چقدر با نسخه بازی اش فرق و شباهت داره؟

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.