سرشیشه اونت با قیمت ارزان از کجا بخریم ؟

سرشیشه اونت با قیمت ارزان از کجا بخریم ؟

تغذیه نوزاد در ماه‌‌‌‌‌‌ها ی اولیه زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است و شیر مادر یا شیر خشک، تنها خوراک نوزاد در چند ماه ابتدایی زندگی او محسوب می‌شود. استفاده از شیشه شیر برای بسیاری از نوزادان امری اجتناب ناپذیر است و میزان استفاده از شیشه شیر در مورد هر کودک با کودک دیگر متفاوت است. در این روز‌‌‌ها که به دلیل شیوع بیماری کرونا، اهمیت پاکیزگی وسایل و اشیاء مورد استفاده بسیار با اهمیت شده است، ضدعفونی و پاکیزگی لوازمی که ارتباط مستقیم با کودک دارد برای مادران بسیار مهمتر از قبل شده است. از این رو در انتخاب لوازم مصرفی کودک از جمله شیشه شیر و سرشیشه‌‌‌‌ها نیاز به دقت و حساسیت بیشتری است تا در شستشو‌‌‌‌‌های مکرر آسیبی به آن‌‌‌ها وارد نشود.

همچنین میتوانید برای مشاهده سرشیشه های اونت بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://madaraan.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA/

 

معرفی سرشیشه اونت

شرکت انگلیسی فیلیپس اونت جزء اولین تولیدکنندگان سرشیشه‌‌‌‌‌‌های سیلیکونی با عملکرد و کیفیت عالی بوده که بر طبق استاندارد‌‌‌‌‌های کیفی مورد تایید، به تولید محصولات مراقبت از مادر و کودک می پردازد. یکی از این محصولات ارزشمند و مهم، سرشیشه‌‌‌‌‌‌های اونت است که به دلیل طراحی بی نظیر و کیفیت بالا، به یکی از محبوب‌ترین سرشیشه‌‌‌‌ها در بین مادران تبدیل شده است. به گونه‌ای که در جایگاه ۳ برند برتر در میان تولید کنندگان محصولات مراقبت از کودک قرار گرفته است.

سرشیشه اونت با قیمت ارزان از کجا بخریم ؟ویژگی‌‌‌ها ی  سرشیشه‌‌‌ها ی  اونت

سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اونت با قابلیت تطبیق پذیری خود بسیار مورد توجه مادران عزیز قرار گرفته است. این ویژگی موجب شده است که سرشیشه‌‌‌‌‌‌های مخصوص سنین مختلف بر روی همه سایز‌‌‌‌‌های شیشه شیر اونت قابل جایگذاری باشد و این امکان برای نصب شیردوش بر روی شیشه شیر هم وجود دارد. شکل گلبرگی سرشیشه اونت موجب می‌شود که به راحتی در د‌‌‌هان نوزاد قرار بگیرد و بدون هیچ گونه نشتی شیر را وارد د‌‌‌هان او کند. سرشیشه مهمترین بخش از شیشه شیر نوزاد به حساب می آید، چراکه مستقیما با د‌‌‌هان در ارتباط است و ظاهر و کیفیت برتر سرشیشه برای مادرانی که صاحب نوزاد هستند بسیار مهم است. شباهت بسیار زیاد سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اونت به سینه مادر باعث می‌شود که آسیب کمتری به لثه‌‌‌‌ها و محل رویش دندان‌‌‌‌‌‌های کودک وارد شود. طراحی خاص سرشیشه اونت مانع از ورود هوا به د‌‌‌هان کودک شده و همین امر از نفخ و دل درد‌‌‌‌‌های احتمالی جلوگیری می کند.

چرا مادران سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اونت را بیشتر می پسندند؟

سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اونت با جنس بسیار لطیف سیلیکونی، بدون هیچگونه ماده مضر و خطرآفرین برای کودک همانند BPA موجب گردیده است که تغذیه کودک با شیشه را برای مادران ساده‌تر کند. از طرفی سلامت کودک یکی از بزرگترین دغدغه‌‌‌‌‌‌ها ی والدین است که همین امر آن‌‌‌ها را به استفاده از لوازم با کیفیت و کم خطر ترغیب می کند. سرشیشه‌‌‌‌ سیلیکونی اونت، با ویژگی‌‌‌‌‌‌ها ی نظیر بی بو بودن، بی مزه بودن، فاقد مواد پرخطر بودن و طراحی طبیعی خود توانسته است به یکی از انتخاب‌‌‌‌‌‌ها ی ارزشمند در تهیه سیسمونی و لوازم مورد نیاز نوزادان تبدیل گردد. تنوع موجود در سرشیشه‌‌‌‌‌‌ های اونت که متناسب با سن نوزاد، میزان خروجی شیر از سرشیشه قابل تغییر است یکی دیگر از دلایل ارجحیت این برند به دیگر برند‌‌‌‌‌های سرشیشه است. از طرفی سرشیشه‌‌‌‌‌‌های اونت نسبت به سایر سرشیشه‌‌‌‌‌‌های موجود در بازار دارای عمر مفید بالایی هستند و با شستشو و ضدعفونی، تغییر شکل و رنگ نمی دهند.

انواع سرشیشه‌‌‌‌‌‌های اونت

به طور کلی دو نوع سرشیشه نچرال (طبیعی و کلاسیک پلاس) اونت موجود است که بر اساس سن نوزاد از بدو تولد تا ماه‌‌‌‌‌‌های بالاتر، می‌توان از سرشیشه‌‌‌‌‌‌های مناسب همان سن استفاده نمود. سایزبندی سرشیشه‌‌‌‌‌‌های نچرال یا کلاسیک پلاس اونت، برای نوزاد تازه متولد از سرشیشه یک سوراخه استفاده می‌شود (جدیدا سرشیشه صفر اونت بر روی شیشه ۶۰ سی سی توزیع می‌شود که جریان خروجی شیر از آن‌‌‌ها بسیار آرام و کمتر از سرشیشه یک سوراخه است) ، برای نوزاد یک ماهه که قدرت مکیدن بیشتری دارد می‌توان از سرشیشه‌‌‌‌‌‌های دو سوراخه استفاده نمود. پس از اینکه نوزاد به سه ماهگی میرسد سرشیشه سه سوراخه قابل استفاده خواهد بود و برای کودکان بالای شش ماه از سرشیشه چهار سوراخه برای شیشه شیر‌‌‌‌‌‌های اونت استفاده می گردد.

سرشیشه پنج سوراخه به تازگی به محصولات اونت اضافه شده است که در برخی از کشور‌‌‌ها توزیع می‌شود. دو نوع دیگر از سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اونت وجود دارد که به عنوان سرشیشه جریان متغیر (با چرخش شیشه قابلیت تنظیم به جریان کم، متوسط و زیاد شیر به د‌‌‌ها ن نوزاد را دارد) و سرشیشه مخصوص غذا‌‌‌‌‌ها ی غلیظ یا سرلاک خوری قابل استفاده است. تمامی سرشیشه‌‌‌‌‌‌ اصلی اونت در پک‌‌‌‌‌‌ها ی دوتایی قابل خریداری هستند. سرشیشه‌‌‌‌‌‌های نچرال اونت در دو مدل ساده و شیاردار قابل تهیه است. مدل شیاردار سرشیشه به التراسافت معروف بوده و بافت آن از مدل ساده کمی نرم‌تر است.

 

از کجا می‌توان سرشیشه اونت را با قیمت مناسب خریداری نمود؟

تعویض سرشیشه‌‌‌‌ها یکی از اصول مهم در حفظ بهداشت و سلامت شیشه شیر و جلوگیری از انتقال آلودگی به بدن کودک محسوب می‌شود. به طور کلی توصیه می‌شود سه ماه پس از استفاده از سرشیشه نسبت به تعویض آن با سرشیشه جدید و یا سرشیشه‌‌‌‌‌‌‌ها ی که متناسب با سن نوزاد خروجی بیشتری دارند اقدام شود. با توجه به آنکه برخی از برند‌‌‌‌‌های تقلبی مشابه برند اونت ولی با کیفیت بسیار متفاوت در بازار موجود است، بهتر است برای خرید شیشه و سرشیشه‌‌‌‌‌‌های اصلی و با کیفیت اونت از طریق فروشگاه‌‌‌‌‌‌های مجاز این برند به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید. سرشیشه اونت تنها توسط شرکت اونت تولید می شود و هیچگونه برند مشابهی نتوانسته است از مشخصات کیفی و استاندارد‌‌‌‌‌های شرکت اونت برای تولید شیشه و سرشیشه استفاده نماید.

جمع بندی و نتیجه گیری

شرکت فیلیپس اونت از سال ۱۹۸۴ با نام Avent به تولید محصولات مراقبت از کودک و مادر از جمله شیشه شیر‌‌‌‌‌ها ی با کیفیت پرداخته است.

برای تهیه این شیشه شیر و سرشیشه اصل اونت با قیمت ارزان می‌توانید به فروشگاه‌‌‌‌‌‌های اینترنتی معتبر از جمله فروشگاه اینترنتی مادرآن مراجعه کرده و با اطمینان کامل از اصلی بودن سرشیشه‌‌‌‌ها برای کودک دلبند خود اقدام به خرید نمایید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.