رژیم قارچ معجزه ی لاغری هالیوودی ها

رژیم قارچ معجزه ی لاغری هالیوودی ها

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”رژیم قارچ معجزه ی لاغری هالیوودی ها” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که بعضی از چهره‌ها هم برای حفظ تناسب اندام‌شان رژیم‌های مختلف و اغلب عجیبی را دنبال می‌کنند.

نمونه‌اش جولیا رابرتز و ایمی آدامز هستند که از رژیم قارچ تعریف و تمجید کرده و به طرفداران‌شان گفته‌اند که به کمک این رژیم[البته زیر نظر متخصص] توانسته‌اند چربی‌های اضافی بدن‌شان را از بین ببرند.

 

درباره این رژیم بیشتر بدانید و از مزایای قارچ برای سلامتی غافل نشوید.

رژیم قارچ چطور کار می‌کند؟

به گزارش دیلی میل، متخصصان تغذیه به شما می‌گویند که برای دنبال کردن این رژیم باید دو هفته یکی از وعده‌های رژیم غذایی روزانه‌تان را به مصرف قارچ اختصاص دهید و فقط قارچ بخورید. بهتر است این غذا به شیوه سالمی پخته شود. از این رو مصرف قارچ سرخ شده از سوی متخصصان توصیه نمی‌شود. قارچ بخارپز یا کبابی شده در فر انتخاب مناسب‌تری است. توصیه می‌شود که در این رژیم وعده ناهار یا شام را به قارچ اختصاص دهید، رژیم قارچ برنامه‌ای است که افراد مشهوری چون جولیا رابرتز و ایمی آدامز برای لاغری دنبال کرده و از آن نتیجه گرفته‌اند.

این افراد می‌گویند که با مصرف منظم قارچ خام توانسته اند اندام متناسب‌تری داشته باشند.

مزیت این رژیم چیست؟

با دنبال کردن این رژیم چربی‌های اضافه در ناحیه کمر و پاها از بین می‌روند اما بالاتنه شما لاغر نمی‌شود. از این رو رژیم قارچ مناسب افرادی است که در بخش پایین تنه‌شان چربی‌های اضافه دارند و دل‌شان می‌خواهد این بخش از بدن آن‌ها متناسب شود.
لوسی ویندهام، مربی تناسب اندام و متخصص تغذیه درباره مصرف قارچ توصیه‌هایی دارد، او می‌گوید:
« قارچ با داشتن کالری کم می‌تواند بخشی از رژیم‌های لاغری را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این قارچ نسبت به منابع پروتئین حیوانی قیمت ارزان‌تری دارد.»
با وجود مزایای زیاد قارچ او به خانم‌ها هشدار می‌دهد که با خواندن ویژگی‌های مفید قارچ، بیش از حد از این ماده غذایی استفاده نکنند .

نویسنده : مارال مرادی ،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.