راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی روزمره ما را تحت تاثیر خود قرارداده است. موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، تلوزیون های هوشمند، ساختمان هوشمند و… نشانگر نقش غیر قابل انکار فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی زندگی امروزی هستند. در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را ارائه کرده و به این سوال پاسخ دهیم کهلوازم جانبی موبایل چیست و چرا خریدلوازم جانبی موبایل توصیه می شود؟

همچنین با توجه به تعدد و تنوع لوازم جانبی موبایل، لزوم راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل، بیش از پیش احساس می شود. به خصوص برای اشخاص حقیقی و حقوقی که کار خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل   را انجام می­دهند؛ ای امر مشکل تر خواهد بود. زیرا در صورت انتخاب نادرست ضررهای زمانی و مالی قابل توجهی متوجه آن ها خواهد شد.

فروش لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

وقتی شما خانه ای را خریداری می کنید؛ لازم است تا برای گذران زندگی اسباب و وسایلی را تدارک ببینید. این واقعیت نیز بر همگان هویداست که اگر بتوانید به فراخور موقعیت مالی، زمانی و مکانی، امکانات بیشتری را در منزل خود فراهم کنید، در مراحل و روزهای آتی زندگی با مشکلات کمتر و رفاه مطلوب تری روبه رو خواهید بود. این مطلب دقیقا در مورد موبایل و یا تلفن های همراه مصداق می یابد. متاسفانه بسیاری از دارندگان موبایل از تهیه و خرید لوازم جانبی موبایلسرباز می زنند و آن را هزینه ای بیهوده می پندارند؛ در صورتیکه با شناخت کامل از آن ها و خرید لوازم جانبی موبایل، امکان افزایش طول عمر موبایل و استفاده از تمامی امکانات سیستمی، نرم افزاری و سخت افزاری آن برایتان مهیا خواهد شد.

مشاوره برای عمده فروشان موبایل

یک فروشنده عمده لوازم جانبی موبایل تنها به فروش اکتفا نکرده و خدمات پس از فروشی شامل گارانتی، وارانتی، آموزش، تحلیل کالا در وب سایت و کانال های ارتباطی اینترنتی، تلفن تماس با مشتریان و … را به خریداران ارائه می نماید.هم اکنون عمده فروشان لوازم جانبی موبایل در حوزه کسب و کارهای آنلاین فعالیت کرده و خدمات خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی مبادله می نمایند. تعدد لوازم جانبی موبایل  تا حدی است که اگر بخواهید تمامی آن ها را خریداری کنید؛ در برخی از مواقع هزینه خریداری آن ها از قیمت گوشی موبایل فراتر رفته و حتی در برخی وارد نیز برایتان بی استفاده خواهد ماند. توصیه می شود در ابتدای خرید موبایل، لوازم جانبی مهم و ضروری را خریداری کرده؛ سپس به مرور زمان و با توجه به زمینه کاربرد لوازم جانبی موبایل اقدام به تهیه نمایید. لوازم جانبی اساسی و پرکاربرد که بیشتر فعالان حوزه فروش عمده لوازم جانبی موبایل، در آن اتفاق نظر دارند عبارتند از: قاب گوشی یا بامپر، کارت حافظه، گلس، پاور بانک، مونوپاد، هندزفری، انواع شارژر و…

راهنمای خرید کارت حافظه

هر گوشی موبایلی دارای کارت حافظه و یا  RAMمی باشد اما با توجه به افزایش اپلیکیشن های موبایل و گاها ضروری بودن تعدادی از آن ها (مانند اپلیکیشن: بازار، گوگل پلی، گوگل مپ، رمز دوم پویای بانکی و…) لازم است تا اغلب حافظه گوشی به نصب آن ها اختصاص یابد. به علاوه فعالیت های دیگری مانند عکاسی، فیلم برداری، ضبط صدا، دانلود موسیقی، دانلود فیلم، فایل های PDF، WORDو… ایجاب می کند تا گوشی موبایل حافظه قابل توجهی را در اختیار داشته باشد.

رم موبایل

خرید کارت حافظه

برای خرید کارت حافظه به عنوان یکی از لوازم جانبی موبایل، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • مطرح ترین برند های کارت حافظه و لوازم جانبی موبایلموجود در بازار عبارتند از: سن دیسک، ویکومن، سامسونگ، اپیسر، سیلیکون پاور، میکرو دیتا، میکرو درایور، وایکینگ من، آیکونیکس، ای زد شیر، کرسیر دی کی، ترانیو، جم اس تی، دیتالند، بروفون، پاناتک، کوئین تک، دکتر مموری، آرسون، ایکس- مموس، اکسپرو، سانپری، وویا، مکسل، فوجی فیلم، توین موس، انرجایزر، ورباتیم، پاناسونیک، پی ان وای، هاما، ری دیتا، پی کیو آی، کینگ مکس، نوکیا، سیگیت، هوگل، ایکی او، ویکینگ، اچ پی، لنیز، ام آر اس، فیلیپس، پتربوت، هایک ویژن، تیم گروپ، امتک، هوکو، دبلیو کی، ایکس – انرژی، پرایم، کداک، سونی، کینگستون، ترنسند، وریتی، ریمکس، گلکسبیت و… می باشند.
  • نام کارت حافظه  SDیاSecureDigitalاست که نوع میکرو آن در گوشی ها و لوازم جانبی موبایل استفاده شده و دارای نام  microSDمی باشد.
  • ظرفیت کارت حافظه ی لوازم جانبی موبایل دارای واحد اندازه گیری گیگابایت می باشد و در گیگاهای یک گیگا بایت تا ۵۱۲ گیگابایت موجودند.
  • سرعت انتقال داده از کارت حافظه به کامپیوتر یکی از فاکتورهای مهم در خریداری است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. واضح است که هرچه سرعت بیشتر باشد، کارت حافظه کارآمد تر می باشد.
  • کلاس بندی کارت حافظه، یکی از فاکتورهای موثر در قیمت و کارکرد کارت حافظه است. کلاس های کارت حافظه از ۲ تا ۱۰ می باشند. اگر از کاربران عادی گوشی تلفن همراه هستید، خرید کارت حافظه با کلاس ۴ ، ۶، ۸ به شما توصیه می گردد.

در هنگام خرید و فروش عمده موبایل از سایت هایی مانند b2bring.com، با توجه به زیاد بودن تعداد سفارش اطمینان از کیفیت محصول از مهم ترین مسائل فروشندگان و خریداران است. با توجه به زیاد شدن اجناس تقلبی در حوزه موبایل و لوازم جانبی پیدا کردن افراد معتبر و مطمئن در این حوزه مشکل است. b2bring با فراهم کردن یک بستر آنلاین از طریق سایت، خریداران و فروشنگان عمده و معتبر در زمینه موبایل و لوازم جانبی را جمع آوری کرده و تمام تاجران با سابقه و معتبر در این حوزه می توانند به راحتی به خرید و فروش بپردازند و سفارشات خود را در سایت ثبت کنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.