راهنمای جامع خرید روتختی عروس

راهنمای جامع خرید روتختی عروس

خرید لوازم خانه همیشه یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. به خصوص در زمان خرید عروسی این موضوع می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. همه عروس خانم‌ها دوست دارند بهترین وسایل را بخرند. شروع زندگی مشترک علاوه بر این‌که می‌تواند هیجان انگیز باشد، استرس‌هایی نیز به همراه دارد که خرید جهاز از جمله این موارد است. در وسایلی که شما برای جهاز نیاز دارید، خرید روتختی عروس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید یک خرید موفق داشته باشید.

روتختی عروس چه ویژگی‌هایی دارد؟

 شاید تصور شما این باشد که خرید روتختی برای افراد مختلف، تفاوتی با یک‌دیگر ندارد. اما اگر سری به دنیای رنگارنگ کالای خواب بزنید، متوجه وجود محصولات متنوع می‌شوید. همین امر کار را برای شما سخت‌تر می‌کند. بنابراین بهتر است در ابتدا با ویژگی‌های روتختی عروس آشنا شوید. معمولا برای روتختی عروس از محصولات اسپرت استفاده نمی‌کنند. بلکه این روتختی‌ها باید جلوه خاصی داشته باشند و بیش‌تر مواقع از جنس‌های خاصی برای آن استفاده می‌کنند. از جمله نکاتی که باید در خرید این کالا به آن توجه کنید، جنس، کیفیت و سایز آن است. در ادامه بیشتر در این‌باره صحبت خواهیم کرد.

قبل از پرداختن به این موضوعات بهتر است به نکته مهمی اشاره داشته باشیم. شما در هنگام خرید روتختی عروس حتما هماهنگی آن با طرح دکوراسیون، رنگ وسایل و اتاق را نیز در نظر بگیرید. زیرا در صورت عدم هماهنگی حتی اگر شما گران‌ترین کالا را نیز خریده باشید، باز هم به چشم نخواهد آمد.

راهنمای جامع خرید روتختی عروس

آشنایی با جنس پارچه‌های روتختی

توجه به جنس پارچه روتختی موضوع بسیار مهمی است. این جنس‌ها شامل کتان و نخ پنبه، ابریشم، ساتین، ساتن و مخمل می‌شود. اگر بخواهیم به صورت جدا ویژگی هر کدام از مواردی را که نام بردیم، بررسی کنیم: کتان و نخ پنبه از الیاف طبیعی درست شده است و با پوست سازگاری دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به دوام بالای آن اشاره کرد که در بلند مدت خراب نمی‌شود.

جنس ساتین نیز نرم و لطیف است، صد درصد از پنبه تشکیل شده، تراکم بافت بسیار بالایی دارد، همچنین دوام زیادی دارد و عمر آن بسیار طولانی است. تفاوت اصلی ساتین با ساتن این است که لیز نمی‌خورد و شفافیت و درخشندگی آن نسبت به ساتن خیلی کمتر است.

ساتن براق‌تر و درخشنده‌تر است و تراکم بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بادوام بودن آن اشاره کرد.

مخمل نیز در دسته پارچه‌های اشرافی و لوکس قرار دارد و پارچه‌ آن نرم و یکدست می باشد.

بررسی تفاوت سرویس لحاف با سرویس کاور

نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید روتختی عروس به آن توجه کنید، تفاوت سرویس لحاف با سرویس کاور است.

در سرویس لحاف شما نیاز به لحاف اضافه ندارید زیرا محصول شما دارای آن است. این موضوع باعث کاهش هزینه‌های‌تان می‌شود. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که

در هنگام استفاده لحاف داخل کاور روتختی سر نمی‌خورد و فیکس می‌ماند. همچنین مرتب کردن تخت نیز راحت‌تر است.

در سرویس کاور شما باید به صورت جداگانه لحاف تهیه کنید. البته این نوع سرویس نیز مزیت‌های دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شستشوی آسان آن اشاره کرد. و دیگر نیازی به شستن کل لحاف نیست. همچنین جای کمتری در داخل کمد اشغال می‌کند.

به سایز تخت دقت کنید

سایز روتختی نیز مقوله مهمی است که باید با توجه به تخت خود آن را بخرید. کوچک‌ترین سایز موجود برای تخت‌های دونفره سایز ۲۰۰*۱۴۰ (Double) می‌باشد. این سایز برای اتاق‌های کوچک مناسب است. این روزها به دلیل کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها میزان خرید این سایز افزایش یافته است. اما پرطرفدارترین اندازه، سایز ۱۶۰*۲۰۰ است که به آن سایز کویین نیز می‌گویند و بازار خرید آن داغ است. بیشتر افرادی که فضای کافی دارند به سراغ خرید این سایز می‌روند.

یکی دیگر از سایز تخت‌های دونفره سایز ۱۸۰*۲۰۰ است که به آن کینگ می‌گویند و به دلیل بزرگ بودن آن طرفداران زیادی ندارد. البته در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته اما بزرگترین ایراد آن این است که فقط مناسب اتاق‌های بزرگ می‌باشد.

سایز آخری که مشتریان کمی نیز دارد سایز ۲۰۰*۲۰۰ (Super King) است که به ندرت در منزل کسی می‌توانید این اندازه تخت را مشاهده کنید.

نکته پایانی که بهتر است در هنگام خرید به خاطر بسپارید این است که شما یک‌بار برای مدت طولانی قرار است هزینه کنید، بنابراین حتما زیبایی را در نظر بگیرید اما کیفیت را فدای زیبایی نکنید. قبل از خرید از کیفیت و ثبات رنگ محصول موردنظر خود اطمینان حاصل کنید و به سراغ خرید روتختی عروس باکیفیت بروید. علاوه بر موارد یاد شده، حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید! زیرا اجناس مرغوب را نمی‌توان در مغازه‌های کوچک و بی‌نام ونشان پیدا کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است . ( با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در نتایج گوگل بتازید )

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.