دکور مدرن بوتیک و مزون

دکور مدرن بوتیک و مزون

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”دکور مدرن بوتیک و مزون ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

*این مطلب در دی ماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

۷ اصل مهم در طراحی دکور بوتیک

طراحی داخلی بوتیک کار مهمی است ، زیرا جذب مشتری و تحت تاثیر قرار دادن آنها برای صرف وقت و پول شان در فروشگاه را تسهیل میکند. چیدمان فروشگاه شما یکی از قدرتمندترین ابزارهای شما برای ایجاد تأثیر باورنکردنی بر مشتریان شما است. در اینجا ۷ اصل که باید برای ایجاد یک طراحی دکور فروشگاه برای مشتریان خود رعایت کنید، آورده شده است.

 طراحی و چیدمان

طراحی و چیدمان فروشگاه باید مطابق با محصولی که به فروش می رسد تنظیم شود. علاوه بر این، باید با ویژگی‌های طراحی دائمی و غیردائمی طراحی شود که یک فروشگاه را به اندازه کافی انعطاف‌پذیر کند تا بر اساس نیاز مشتریان و کالا تغییر و چیدمان شود.

در بوتیک و مزون ضروری است که ۱۰۰ درصد فضا دارای هدف باشد. یک پلان طبقه بندی شده، گردشی را برای کنترل جریان ترافیک بر اساس روانشناسی و طرح حرکتی مطلوب مشتریان ایجاد می کند. پلان طبقه باید اطمینان حاصل کند که مشتری در کل فضا حرکت می کند و در عین حال راهنماهایی برای نمایشگرها و بخش های مهم فروشگاه دارد.

بر اساس نیازهای مختلف، یک فروشگاه می‌تواند پلان‌های طبقه متفاوتی داشته باشد. پلان مستقیم، پلان مسیر، پلان مورب، پلان منحنی، پلان هندسی یا متنوع.

ویترین های عالی داشته باشید

هرگز نباید قدرت تجارت بصری در فضای داخلی بوتیک را دست کم گرفت. ویترین مغازه ها برای جذب مشتری برای عبور از آستانه یک فروشگاه بسیار مهم است. ویترین مغازه ها باید چشم فروشگاه باشد و در عین حال که اقلام برجسته را در قلب صفحه نمایش می دهد، داستانی عالی را روایت کند.

با طراحی خوب دکور بوتیک بر احساس مشتری هم تاثیر بگذارید

تمرکز بر ظاهر فروشگاه شما کافی نیست. جدا از جذابیت بصری، فروشگاه شما باید بر احساسات مشتریان شما تأثیر بگذارد. باید به بوی یک مکان توجه کرد. رایحه های محیطی خاطرات را تداعی می کنند و حسی را به مشتریان القا می کنند.

پخش موسیقی مناسب برای جذب حواس شنوایی بر رفتار خرید مشتریان شما تاثیر می گذارد و در نهایت با استفاده از بافت های خاص و تمیز و مرتب نگه داشتن فروشگاه شما حس لامسه را جذاب می کند. اگر یک فروشگاه بتواند با حواس بیشتری تعامل داشته باشد، طبیعتاً مشتریان بیشتری را تحت تأثیر قرار می دهد تا در واقع تجربه مثبتی داشته باشند و در نتیجه زمان تعامل بیشتر و کسب و کار بیشتر را به همراه خواهد داشت.

 نورپردازی

نورها نباید خیلی روشن و خشن باشند و نور ضعیف می تواند باعث خستگی چشم و تجربه خرید ناراحت کننده شود، بنابراین نسبت روشنایی باید بین مناطق فروش کاهش یابد. لایه بعدی باید مکمل و متمرکز بر کالا باشد تا نور کلی فروشگاه را متعادل کند و در عین حال مشتریان را به مناطق تمرکز مناسب راهنمایی کند.

نورپردازی کاربردی مانند تابلوهای راهنما باید در مکان های مناسب نصب شود تا مشتریان از حرکت بدون دردسر و راهنمایی در کل فضا لذت ببرند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “روانشناسی رنگ صورتی،این رنگ نماد چیست؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

انتخاب مواد مناسب برای دکور بوتیک

انتخاب متریال مورد استفاده در فضای داخلی بوتیک نه تنها باید از نظر بصری جذاب باشد، بلکه با حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری نیز کاربردی باشد. پرداخت های بادوام مواد برای جلوگیری از ساییدگی و پارگی زود هنگام در نتیجه تعداد زیاد ریزش در فضاهای بوتیک مطلوب است. در نظر گرفتن این موضوع هزینه نگهداری طولانی مدت فضا را کاهش می دهد.

 برندسازی بصری

برندسازی بصری در داخل فروشگاه نه تنها به مشتریان کمک می‌کند تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را حفظ کنند، بلکه در اطمینان از اینکه تمایل به بازگشت دارند نیز نقش دارد. برندسازی و تابلوسازی بیرونی باید خلاقانه و جذاب باشد و این ثبات در برندسازی داخلی نیز حفظ شود.

برندسازی همچنین باید اطلاعات مهمی در مورد نمایشگر یا کالا برای جذب و راهنمایی مشتریان مناسب برای آن منطقه ارائه دهد.

 چشم انداز

یک طراحی داخلی بوتیک که به خوبی اجرا شده باشد، با کنترل دیدگاهی که مشتری از یک فضای بوتیک و مزون خاص خواهد داشت، به مشتریان دیدگاه درستی ارائه می‌کند. یک مثال می تواند یک نمای واضح و بدون مانع از فضای داخلی کل فروشگاه از بیرون باشد.

طرح‌های بوتیک و مزون همه در مورد تأثیرگذاری بر رفتار و تجربه مشتری است که منجر به تعامل و هزینه‌های بیشتر می‌شود. پیمایش در مسیر خود به سمت آن طرح کامل نیاز به فرآیند فکری و تجربه زیادی دارد. درست کردن کارها در ابتدا قبل از اجرای طرح حیاتی است، زیرا پس از عملیاتی شدن مکان، انجام هر نوع اصلاحیه کاری طاقت فرسا و پرهزینه است و ممکن است منجر به زیان های قابل توجهی نیز شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه ایده خوبی است که یک متخصص را استخدام کنید تا به شما در برنامه ریزی یک فضای بوتیک کاملاً کاربردی و مد روز کمک کند که نه تنها به موفقیت اولیه تبدیل می شود، بلکه به کسب و کار شما کمک می کند تا در محیط رقابتی امروز محکم بایستد.

دکور مدرن بوتیک و مزون
دکور بوتیک

مزون عروس

مزون عروس

بوتیک

دکور مدرن بوتیک و مزون
دکور مغازه

دکور مدرن بوتیک و مزون
بوتیک زنانه

دکور مغازه

دکور بوتیک

دکور بوتیک

دکور مدرن بوتیک و مزون
دکور مدرن مغازه

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.