در تهران مسجدی وجود دارد که پذیرای مسافران و بی‌خانمان‌ها است

در تهران مسجدی وجود دارد که پذیرای مسافران و بی‌خانمان‌ها است

به گزارش فارسیها به نقل از فارس،امام جماعت مسجد امام‌رضا(ع) در دهکده المپیک تهران با بیان اینکه درهای این مسجد ۲۴ ساعته به روی مردم باز است گفت: از ساعت ۲۲ هرشب، افرادی که بدون محل اسکان هستند، چه مسافر و چه بی‌خانمان، می‌توانند در این مسجد شب را سپری کنند.

وی افزود: در این مسجد هم‌اکنون در قالب یک مهدکودک به خردسالان خدمت‌رسانی می‌کنیم و به تربیت اسلامی آنان مشغول هستیم و کلاس‌های قرآن نیز برای تمامی سنین برگزار می‌کنیم. ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران نیز از دیگر خدمات این مسجد است.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه درهای مسجد امام‌رضا (ع) در اکثر ساعات شبانه‌روز به روی همه باز است، تصریح کرد: مسجد از یک ساعت پیش از اذان صبح تا پاسی از شب باز است. برای همین است که مردم می‌دانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به مسجد مراجعه کنند، جایشان در مسجد است.

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) گفت: این مسجد در سه طبقه و ۲ هزار مترمربع احداث شده است و از ساعت ۲۲ شب افرادی که در تهران بدون محل اسکان هستند چه مسافران در راه مانده و چه افراد بی‌خانمان می‌توانند در این مسجد شب را سپری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه باتوجه به سردشدن هوای تهران آمادگی پذیرایی از کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌های تهران را داریم، خاطرنشان کرد: امکان اسکان مسافران با استقبال بسیار مردم مواجه شده است به‌صورتی که مسافران بسیاری از استان‌های دیگر کشور شب‌ها با من تماس می‌گیرند و در مساجد اسکان پیدا می‌کنند.

به گزارش فارس؛ کسانی که نیاز به اسکان ضروری دارند می‌توانند از ساعت ۲۲ بامراجعه به مسجد امام رضا (ع) به نشانی غرب به شرق بزرگراه همت، خروجی دهکده، سه‌راه زیبادشت مراجعه کنند.

نظر خود را در خصوص خبر” در تهران مسجدی وجود دارد که پذیرای مسافران و بی‌خانمان‌ها است ”  با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.