درباره سریال انیمیشنی طلسم شدگان

درباره سریال انیمیشنی طلسم شدگان(فیلم و سریال)

Disenchantmentکه درفارسی به معنای طلسم شدگان شناخته می شود،

درباره سریال:یک سریال تلویزیونی پویانمایی ویژه‌ی بزرگسالان است که در سبک کمدی-فانتزی توسط مت گرینیگ ساخته شده‌است.این مجموعه در ۲۰ قسمت و در دو فصل برنامه‌ریزی شده و از سال ۲۰۱۸ در شبکه نت‌فلیکس پخش می‌شود.

درباره سریال انیمیشنی طلسم شدگان
طلسم شدگان_Disenchantment

درباره سریال انیمیشنی طلسم شدگان:سازندهٔ این مجموعه قبلاً سیمپسون‌ها و فیوچراما را برای فاکس و کمدی سنترال ساخته‌است.این انیمیشن در دوران پادشاهی قرون‌وسطی در سرزمینی به نام دریم‌لند روایت می‌شود؛ جایی که اتفاقات آن‌گونه که باید پیش نمی‌روند.

داستان سریال در رابطه با اشتباهات یک شاهدخت به‌نام بین(Bean) است که یک الفو(Elfo) به نام الفو و یک شیطان به نام لوسی (Luci)او را در ماجراجویی‌هایش همراهی می‌کنند.

این سریال به پدیده‌ی دوست داشتن می‌پردازد و اینکه چگونه می‌توان در دنیایی که پر از رنج و سختی است خندید؛آن هم با وجود سخنانی که همیشه راجع به موجودات ماورایی،جادوگران و به‌طور کلی درباره‌ی موجودات عجیب‌الخلقه می‌شنویم.

 

شاه دخت باید آماده برای جانشینی و حکومت به سرزمینمش باشه اما شاهدخت ما بین (Bean)ترجیح میده مشروبات الکلی بخوره و بزنه به دل خطر,در همین حین حرص پدرش یعنی پادشاه رو درآورده و جون به لبش کرده که چرا مثل یک شاهدخت معمولی رفتار نمیکنی؟.

درباره سریال انیمیشنی طلسم شدگان
Luci_لوسی

شاهدختی که برای حفظ اتحاد پادشاهی به ازدواج با مردی مجبور شده هست به طور اتفاقی با یک شیطان و یک الف دوست می‌شود و با هم طی اتفاقاتی جلوی این ازدواج را می‌گیرند.

خطر اسپویل فصل ۱

موضوعی اصلی داستان حول معجون جاودانگی است که طبق افسانه‌ها از خون الف به دست می‌آید شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که شاهدخت برای یافتن راز درست کردن اکسیر حیات و بازگرداندن مادرش از مرگ دست به هر کاری می‌زند و حتی از جان دوست خودش الفو نیز می‌گذرد و داستان در فصل اول با بازگشت مادر شاهدخت و آشکار شدن بد بودن او برای شاه به پایان می‌رسد و شاهدخت از همه جا بی خبر با مادر خود که شهر را نابود کرده از شهر می گریزد

از فصل دوم که با توجه به گفته فصل آخر این مجموعه هست یه تیزر در دسترس است و به نظر می‌آید فصل دوم مجموعه اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل۲۰۲۰ به نمایش در بیاید.

منبع(_IMDB_NetFlix_wikipedia)

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.