حقیقت مثلث برمودا فاش شد

حقیقت مثلث برمودا فاش شد

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”حقیقت مثلث برمودا فاش شد” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

چه چیزهایی باعث ظاهر نشدن مثلث برمودا می شود و چرا در مثلث برمودا همه چیز ناپدید می شود؟ تا به حال چند نفر در مثلث برمودا ناپدید شده اند؟

مثلث برمودا چرا انقدر به وحشتناک بودن معروفه؟

در سال ۱۴۹۲ فردی به نام کریستوفر کلمبوس همراه با مسافرانش به یک پدیده دست پیدا کردند که آن را جهان جدید می دانستند. آن ها تمام وقایع را به ثبت رساندند. ماجرا از این جا شروع شد که آن ها نورهایی را در تاریکی آسمان در داخل دریا مشاهده کردند. انگار که در دل دریا یک نوری روشن شده بود. قبل از این که مسافران وارد این قسمت شوند، تمام اجزای کشتی شروع به خراب شدن کرد. آن ها دقیقا وسط اقیانوس اطلس بودند، نزدیک سواحل فلوریدا و دقیقا وسط مثلث برمودا.

مثلث برمودا چیست؟

بستگی به این دارد که چگونه به قضیه نگاه کنیم. مثلث برمودا یک پدیده ماوراءطبیعی و یک راز است و هیچ کس حقیقت آن را نمی داند .علت وحشتناک بودن این مثلث این است که هنوز هیچ کس به ماهیت و واقعیت آن پی نبرده است و فقط رد پاهایی از آن مشخص است. شواهد نشان می دهد که ۳۲ نفر از کل مردم دنیا فقط توانستند این مثلث را ببینند. هیچ علت علمی خاصی هم برای ظاهر نشدن این مثلث و باقی ماندن آن به شکل یک راز وجود ندارد.

مثلث برمودا

چه چیز باعث ظاهر نشدن مثلث برمودا می شود؟

– امواج الکترو مگنتیک
وجود هر پدیده باید به یک شکلی حس بشود. فرضیه موجود این است که امواج الکترومغناطیسی که در این ناحیه وجود دارند، با امواج الکترومتریک در جغرافیای ما برابر نیستند. به همین دلیل نمی توان رفتار دقیق این ناحیه را مشخص کرد.

– آب و هوا
کاملاً طبیعی است که دریا در هر جایی از دنیا در زمانی کمی خروشان شود. این اتفاق در میان اقیانوس اطلس رخ می دهد و ممکن است میلیون ها و میلیارد ها تومان خسارت بزند. به همین دلیل هنوز افراد نتوانستند به کشف دقیق آن بپردازند.

این منطقه جایی است که کشتی های زیادی از آن عبور می کنند. این کشتی ها از آمریکا و اروپا و جزیره های دیگر هستند و یک منطقه پر رفت و آمد برای تجارت نیز محسوب می شوند. به همین دلیل امکان اشتباه محاسبات و به هم ریختگی فرضیه ها در این شرایط افزایش پیدا می کند و باعث شده است که این پدیده ناشناخته باقی بماند . البته که مثلث برمودا از واقعیت خود بیشتر اغراق می شود و نظریه های بسیار عجیبی هم در مورد آن وجود دارد.

رازهای مثلث برمودا

چرا آنجا همه چیز ناپدید می شود؟

براساس گزارشات زمانی که یک هواپیما، کشتی یا هر نوع وسیله نقلیه درون مثلث یا اطراف آن گمشده است، ناجیان و جستجوکنندگان نمی توانند هیچ اثری از وسیله سقوط کرده یا غرق شده پیدا کنند زیرا مثلث برمودا روی مسیر یک جریان بسیار تند آب گرم اقیانوسی به نام گُلف اِستریم قرار گرفته است که از خلیج مکزیک به سوی ایسلند و بخش هایی از غرب اروپا جریان می یابد. همراه با جریان گلف استریم قطعات و خرده های وسیله ها حرکت می کنند و سرتاسر اقیانوس اطلس شمالی پراکنده می شوند.

 

چند نفر در مثلث برمودا ناپدید شده اند؟

هیچ عدد دقیقی اعلام نشده است، ستوان چارلز تیلور و ۱۳ همراهش برای انجام یک مأموریت آموزشی از شهر فورت لادِردِیل در ایالت فلوریدا حرکت کردند و پس از آن روز، دیگر دیده نشدند. پس از آنها یک هواپیمای نجات با ۱۳ نفر سرنشین دیگر که برای نجات ستوان تیلور و تیمش فرستاده شد نیز ناپدید شدند. پس با اطمینان و به طور رسمی می توانیم بگوییم که شش هواپیما و ۲۷ نفر در مثلث برمودا ناپدید شده اند. در سده اخیر برخی از گزارش ها حاکی از آن است که حداقل ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما در مثلث برمودا گم شده و هزار تا بیش از دو هزار نفر کشته شده اند.

دو ناپدیدی در مثلث برمودا در همین دهه، اتفاق افتاد. در سال ۲۰۱۵، یک کشتی حمل بار با ۳۳ نفر خدمه بود. پس از آن نیز یک هواپیما با چهار مسافر، یک خلبان، و یک مادر و دو فرزندش به گونه ای ناپدید شد که نه اثری از قطعاتش، نه بدنه اش، نه افراد و نه هیچ چیزی دیگری باقی نمانده بود.

مثلث برمودا

چند حقیقت جذاب از مثلث برمودا:

مثلث برمودا را روی هیچ نقشه ای ترسیم نکرده اند واقعاً محدوده و بزرگی آن چقدر است ولی تخمین زده می شود که حداقل ۱۲۹۵۰۰۰ کیلومترمربع باشد.

در مثلث برمودا قطب نما جهت های عجیبی را نشان می دهند و یا خراب می شوند

زیرا در این ناحیه دو راستای شمال مغناطیسی و شمال واقعی (جغرافیایی) زمین یکی می شوند و این مکان نزدیک به کشور ژاپن است که به آن لقب دریای شیطان را داده اند.

مِهی که در مثلث برمودا ظاهر می شود یک مه الکتریکی است و هر چیزی با آن تماس برقرار کند تلپورت می شود.

بر اساس یک نظریه، شهر آتلانتیس را مثلث برمودا بلعیده و این شهر ناپدید شد.

براساس این نظریه از کار افتادن قطب نماها و وسایل مکانیکی در منطقه مثلث برمودا سلول های برق و کریستال های انرژی شهر آتلانتیس هستند.

بسیاری از دانشمندان و جستجوگران اصلاً نظریه های عجیب و غریب را در مورد مثلث برمودا قبول ندارند و به نظر آنها حوادث پیش آمده در این منطقه سرشار از خطای انسانی بوده اند.

منبع،نمناک

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.