جزیره های زیبا در آفر تورهای تایلند

جزیره های زیبا در آفر تورهای تایلند

بسیاری از افرادی که همراه با تور تایلند به این شهر دیدنی می روند به دنبال زیباترین جزایر این شهر هستند تا بتوانند برخی از جزایر زیبا و خاص تایلند را از نزدیک مشاهده نمایند. با معرفی برخی از بهترین جزایر شما می توانید یکی از آنها را که بیشتر می پسندید و به نظر شما زیباتر است را انتخاب نمایید و در آن به تفریح بپردازید. برخی از افراد زمان کافی برای گشت و گذار در تمامی جزایر این شهر را ندارند و به همین دلیل باید برخی از بهترین این جزیره ها را بشناسند تا برخی از آنها را برای تفریح انتخاب نمایند.

آشنایی با بهترین جزایر در تور تایند

همانطوری که بیان کردیم با معرفی برخی از این جزایر در تور تایلند شما می توانید برخی از بهترین آنها را برای گشت و گذار خود انتخاب کنید که آنها عبارت می باشند از :

  1. جزیره پوکت

جزیره پوکت تایلند
جزیره پوکت تایلند

به گزارش سفر باتو ، جزیره پوکت یکی از بهترین و جذاب ترین جزایر این کشور به شمار می رود که هر ساله افراد بسیار زیادی به این جزیره می روند و تفریح می نمایند. این جزیره از جمله بزرگترین جزیره های تایلند می باشد که علت محبوبیت اصلی آن به این دلیل است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند در این جزیره تفریح نماید. به یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید این است که این جزیره از آنجایی که توریست های بسیاری وجود دارد، هزینه ها نسبت به جزیره های دیگر گران تر می باشد و به همین دلیل هزینه زیادی را برای تفریح در آن باید پرداخت کنید. جاذبه های تفریحی این جزیره بسیار مهیج و شاد است و به همین دلیل افراد بسیار زیادی این جزیره را برای تفریح  و گشت و گذار خود انتخاب می کنند.

  1. جزایر فی فی :

این جزیره هم یکی دیگر از زیباتری جزیره های تایلند به شمار می رود که بین جزیره پوکت و رشته کوه مالاکا واق شده است، این جزیره را از جمله بهترین جزایر تایلند می شناسند. طبیعتی که در این جزیره قرار دارد بی نظیر می باشد و بسیاری از افرادی که در این جزیره حضور داشته اند بدون شک این جزیره را برای تفریح به شما پیشنهاد می دهند. اگر شما فردی هستید که به طبیعت گردی علاقه زیادی دارید می توانید از تفریح . گشت و گذارد در این جزیره لذت ببرید. جزایر فیروزه ای بسیار زیبایی در این قسمت قرار گرفته است که بسیار رویایی و خاص می باشد.

  1. کو سامویی :

یکی از جزایری که بسیار لوکس و توریستی است و هر ساله افراد زیادی از آن بازدید می کنند جزیره کو سامویی می باشد. امکانات لوکس و مجللی که در این جزیره قرار دارد بسیار زیبا می باشد و به همین دلیل است که آن را به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین جزایر تایلند به شمار می آورند. زوج های جوان که به دنبال تفریح و شادی در ماه عسل خود هستند می توانند این جزیره را برای گشت و گذار خود انتخاب کنند و از تفریح در آن لذت ببرند.

کوه ها و قله های سبز که این جزیره وجود دارد از جمله ویژگی های عالی این قسمت به شمار می رود. هر فردی با هر سلیقه ای زمانی که به این جزیره سفر کند بدون شک دست خالی از قله های سرسبز باز نمی گردد چرا که درخت های میوه بسیاری در این جزیره قرار دارد و شما می توانید هر یک از آنها را که دوست دارید را میل کنید.

  1. جزیره کو پانگان :

یکی دیگر از جزایر تایلندکه شهرت بسیاری دارد و علت اصلی شهرت آن میهمانی ها و جشن های آن می باشد جزیره کو پانگان است. هر ماه در این جزیره جشن های خاص و شادی برگزار می شود و به همین دلیل این جزیره را به عنوان یکی از شادترین و پرجنب و جوش ترین جزیره های تایلند می شنانسند. بر این اساس باید بدانید که این جزیره برای جوان ها بسیار مناسب می باشد، چرا که آنها مایل هستند در جشن های دورهمی و شاد کنار یکدیگر باشند و در این جزیره دقیقا می توانند به آرزوی خود برسند.

  1. جزیره کو تائو :

یکی دیگر از جزیره هایی که می توانیم در تایاند معرفی کنیم جزیره کو تائو می باشد که این جزیره شباهت بسیار زیادی به لاک پشت دارد. افرادی که علاقه زیاد به غواصی در زیر آب دارند می توانند این جزیره را برای تفریح خود انتخاب نمایند، چرا که غواصی در این جزیره بسیار لذت بخش می باشد. رستوران ها و کافه های جذاب و جالبی در این جزیره وجود دارد که در آنها می توانید برای استراحت خود زمان بگذرانید. بر این اساس اگر شما علاقه زیادی به غواصی دارید می توانید این جزیره را برای تفریح خود نتخاب کنید و از چند ساعتی که می خواهید در این جزیره باشید لذت ببرید.

امیدواریم از مطلب “جزیره های زیبا در آفر تورهای تایلند” استفاده کرده باشید. نظر خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.