جاذبه های دیدنی بسیار زیبا در مالزی

جاذبه های دیدنی بسیار زیبا در مالزی

این کشور زیبا تاریخچه ای با ارزش و فرهنگ و هنر بسیار شگفت آور را در خود نهان نموده است و امروز با شگفتی های گوناگون به کشور تضادها لقب گرفته است. این کشور دارای مناطق وسیعی از طبیعت دست نخورده و سواحل و جزیره های بکری است که با میراث تاریخی و فرهنگی بسیار غنی در هم آمیخته شده و همه این زیبایی ها  با زندگی شهری پر زرق و برق چهره ای دیدنی به این کشور عطا نموده است . معماری مدرن در این کشور به جذب گردشگر کمک فراوانی نموده است و میتوان گفت پیشرفت صنعت گردشگری در مالزی باعث بهبود و رشد اقتصادی چشمگیری در این کشور شده است .

در ادامه قصد داریم شما را با برخی از دیدنی های این کشور زیبا آشنا نماییم پس با ما همراه باشید .

استراحت مطلق در جزیره پانگکور لَوت

این جزیره شگفت انگیز  و دیدنی در تور مالزی با سواحل زیبای پودری به محلی منحصر بفرد برای گردشگرانی تبدیل شده که این کشور را برای آرامش خود برگزیده اند . در هر نقطه از جزیره که باشید چشم اندازی رویایی از اقیانوس را پیش رو دارید که نخلستان هایی سرسبز دور تا دور آن را فرا گرفته است .

اقامتگاهها و ویلاهایی بی نظیر این جزیره دارای امکاناتی منحصر بفرد است و همه چیز برای رفاه و آسایش شما در این جا مهیا است .

تپه گنتینگ هایلَند

به گزارش سفر باتو ، این تپه اقامتی در دامنه کوهستان تایتیوانگسا قرار دارد و مجموعه هایی از سرگرمی و تفریح در این جا گرد آوری شده است  از جمله پارک های تفریحی، هتل های بزرگ و بی نظیر، کنسرت های موسیقی و شب های پر هیاهو که گردشگرانی بسیاری را به این سمت می کشاند .

گفتنی مسیر رسیدن به این محل از طریق تله کابین میسر می باشد که خود تجربه ای تکرار نشدنی است .

 برج های دوقلوی پتروناس

برج های دو قلوی پتروناس با معماری با شکوه مدتهاست به یکی از جاذبه های دیدنی این کشور تبدیل شده است . این برجها ارتفاعی در حدود چهارصدو پنجاه متر دارند ، و بلندترین برج های دوقلوی جهان محسوب می شوند . ساختار و معماری نوین این برج نمادی از شهر کوالالامپور است که با سرعتی بی نهایت به سمت پیشرفت در حرکت است . بازدید کنندگان این برج می توانند از بلندترین نقطه این برج که بر روی تراس آن  قرار دارد، از چشم انداز خیره کننده شهر لذت ببرند و پس از آن از مرکز خرید سوریا ک اِل سی سی مال  که بسیار وسیع و دیدنی است بازدید نمایند .

پیشنهاد می کنیم بعد از غروب آفتاب به محل برجهای دو قلوی پتروناس بروید تا نمای باشکوه آنرا که با نورپردازی  زیبا تر هم شده ببینید .

شهر تاریخی مالاکا

شهر تاریخی مالاکا
شهر تاریخی مالاکا

شهر زیبا و تاریخی مالاکا با معماری منحصر بفرد کوچه و خانه ها در گذشته عنوان مهمترین مرکز تجاری در تمام قسمت جنوب شرقی آسیا را نیز داشت و پس از آن شهر کوالالامپور جایگزین  آن شد و توانست از آن پیشی بگیرد. این شهر مملو از آثار تاریخی بزرگ معماری است که در طی دوران های مختلف  در این جا گرد هم جمع شده اند و هر یک بسیار دیدنی است . گشت و گذار در این کوچه پس کوچه و لذت نوشیدن قهوه دلخواه در کافه های کوچک آن تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود.

کریستال ماسک (مسجد کریستال)

این بنای بسیار باشکوه در ایالت کوالا ترِنگانو واقع شده، که به دلیل عظمت بنا و معماری  منحصر به فرد بسیار مورد توجه گردشگران است  . تمامی بدنه آن فولاد، شیشه و کریستال ساخته شده که ظاهری  مدرن و دیدنی به آن بخشیده است .

 شهر بوکیت تینگی

این شهر کوچک و بسیار زیبا با فاصله ای کمی از تپه جنتینگ هایلند قرار دارد  و یکی از توقفگاه های مورد علاقه گردشگرانی است که به این مکان تفریحی آمده اند . این شهر کوچک دارای معماری منحصر بفردی که چهره اروپایی به خود گرفته و برخی سبک معماری خانه های آن را به معماری شهر کولمار در کشور فرانسه تشبیه می کنند. لذت قدم زدن در کوچه های این شهر و امتحان غذایی لذیذ و همچنین نوشیدن قهوه در کافه های نقلی این شهر بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

منطقه زیبای کامِرون هایلَند

این منطقه زیبا در میان دامنه کوهستان ها ، پنهان شده که مانند جواهری در کشور مالزی می درخشد . کامرون هایلند منطقه ای بکر و زیباست که شامل زمین های کشاورزی پهناور چای و گیاهانی است که در معرض انقراض قرار دارند  . گشت و گذار در این طبیعت زیبا به همراه  رایحه های خوش گیاهان تا ابد در ذهنتان خواهد ماند . همچنین وجود هتل های متعددی در این ناحیه و امکانات رفاهی که در اختیارتان قرار می گیرد همه شرایط را برای اسکان شما در مکانی زیبا و امن فراهم خواهد نمود .  در نهایت گردشگران بسیاری سالانه برای بازدید از این همه زیبایی به این مکان می آیند .

امیدواریم از مطلب “جاذبه های دیدنی بسیار زیبا در مالزی” استفاده کرده باشید. نظر خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.