تهیه ماسک زیبایی با استفاده از یخ آرایشی

تهیه ماسک زیبایی با استفاده از یخ آرایشی

امروز در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” تهیه ماسک زیبایی با استفاده از یخ آرایشی ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

زیبایی پوست و شادابی چهره، یکی از نیازهای بسیار مهم خانم‌هاست. روش‌های زیادی برای این که پوست زیبا و شادابی داشته باشیم وجود دارد که یکی از روش‌های ارزان و قابل دسترس‌، استفاده از یخ آرایشی است. در ادامه به مواد و روش تهیه این ماسک ها اشاره می کنیم:

یخ انار و لیمو برای درمان لکه های پوست صورت

مواد لازم

نصف لیمو،یک عدد سیب زمینی، نصف کاسه دانه انار

کیسه یخ

سیب زمینی پوست کنده و رنده شده را با انار و یک قاشق آب، داخل مخلوط کن ترکیب کنید و نصف لیمو را به آن بیفزایید و دوباره ترکیب کنید.این مواد را داخل کیسه یخ بریزید و ۵-۶ ساعت داخل فریزر قرار دهید.برای چند دقیقه کیسه یخ را روی موضع بمالید. چند باراین کار را تکرار کنید و بعد با آب سرد بشویید. برای به دست آمدن بهترین نتیجه یک یا ۲ تکه یخ را هر روز استفاده کنید.

ماسک یخی برای کاهش چین و چروک

کمی آب خیار و آب گل سرخ را با هم مخلوط کنید و در قالب یخ بریزید تا منجمد شود . از آن به عنوان ماسک جامدی روی صورت خود استفاده کنید. پوست شما جوان و زیبا خواهد شد. این ماسک به کاهش چین و چروک و روشن شدن پوست صورت کمک می‌کند.

ماسک یخ شیری برای پوست‌های خشک

شیر یک روشن کننده طبیعی پوست است که پوست را روشن، شفاف و درخشان می‌کند. این ماسک یخی پوستتان را کاملا نرم می کند و مرطوب کننده قوی برای پوست است.

مواد لازم
شیر، یک قالب یخ

طرز تهیه ماسک یخ شیری

شیر را در قالب بریزید و بگذارید یخ بزند.روی پوستتان به صورت دورانی۳ تا ۴دقیقه ماساژ بدهید.سپس پوستتان را با آب سرد بشویید و با حوله با ملایمت زیاد خشک کنید.

یخ و ماندگاری آرایش

استفاده از یخ ، آرایش را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. ماساژ از طریق تکه‌های یخ روی پوست صورت، قبل از انجام آرایش، آن را برای مدت طولانی‌تری ماندگار خواهد کرد.

یخ و از بین بردن پف چشم

به کمک یخ می‌توان پف چشم را برطرف کرد. تکه‌های یخ را در یک پارچه پنبه‌ای بیندازید و آن را زیر چشمان‌تان بکشید، این کار باعث برطرف شدن پف زیر چشم خواهد شد و ورم زیر چشم را از بین خواهد برد.

منابع: رکنا، دلگرم،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.