بیوگرافی سینا مهراد، بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

بیوگرافی سینا مهراد، بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

 

در این بخش از بیوگرافی سایت فارسی ها همراه شما هستیم : قطعا اسم و رسم خانوادگی برای افرادی که در پروژه های هنری فعالیت می کنند بسیار خوشایند است؛ زیرا باعث زودتر دیده شدن و تسریع در پیشرفت آنان می شود. اما آیا صرفا نام و نشان خانوادگی می تواند استعداد و توانایی به فرد بدهد؟ قطعا خیر. سینا سهیلی از معدود بازیگرانی است که در پی اثبات یک بیت شعر از حکیم فردوسی برآمده است. وی برای اینکه اثبات کند تکیه بر توانایی های خویش داشته و نمی خواهد از نام پدرش سعید سهیلی کارگردان خوش نام ایران، برای رسیدن به موفقیت بهره جوید، نام خود را به سینا مهراد تغییر داد، و با توانایی های ذاتی خویش توانست به دنیای سینما و تلویزیون معرفی شود. در ادامه با بیوگرافی سینا مهراد آشنا خواهید شد.

 

سینا سهیلی

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد که این روزها به دلیل بازی در سریال پدر، در راس توجه مخاطبین قرار گرفته است، متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۰ در تهران می باشد. او در یک خانواده مذهبی و البته هنری بزرگ شده است. سعید سهیلی از کارگردانان صاحب نام کشور و برادرش ساعد سهیلی از بازیگران محبوب این روز های سینما و تلویزیون به شمار می آیند. همچنین دو خواهر سینا، به نام های صبا و سارا سهیلی نیز در هنر بازیگری فعالیت جدی دارند.

 

سینا و ساعد سهیلی

خانواده

همانطور که گفته شد، سینا مهراد بازیگر خوش چهره کشورمان، در خانواده کاملا هنری به دنیا آمده و پرورش یافته است. پدر او، سعید سهیلی، از کارگردانان مطرح دنیای سینما است و کارهای محبوبی همچون گشت ارشاد و چهارانگشتی و کلاشینکف را کارگردانی کرده است. همچنین برادر او، ساعد سهیلی، که با فیلم لاتاری به اوج شهرت رسید، در کارهای زیادی از جمله مترو پل و گشت ارشاد بازی کرده است و برنده چندین تندیس در جشنواره فیلم فجر و مراکش و خانه سینما می باشد. خواهران سینا مهراد و همچنین همسر ساعد سهیلی نیز از بازیگران خوبی هستند که در عرصه سینما فعالیت می کنند. در این بین همسر ساعد سهیلی “گلوریا هاردی” بازیگر فرانسوی که در سریال کیمیا نیز بازی کرده بود چهره درخشان تری را از خود به جای گذاشته است.

 

سینا سهیلی

کودکی تا جوانی سینا مهراد

سینا مهراد نیز مانند بسیاری از بازیگران از جمله ترلان پروانه، از کودکی در عرصه سینما فعالیت داشته است و از افتخارات او همبازی شدن با ستارگان سینما و موسیقی ایران همچون ابوالفضل پور عرب و شادمهر عقیلی در سنین کودکی می باشد. بعد از آن سینا مهراد تا سن ۱۹ سالگی، خود را با تحصیل سرگرم کرد و سرانجام در این سن مجددا با حضور در صحنه تئاتر و تست دادن در دفاتر سینمایی و ایفای نقش در پروژه های مختلف به طور حرفه ای وارد عرصه سینما و تئاتر شد. بعد از آن در سریال تلویزیونی سایه بان در سال ۹۶ بود که در نقش حمید بازی کرد و حضورش در تلویزیون شکل گرفت؛ در سریال پدر نیز این حضور و شهرت به اوج خود رسید.

 

سینا مهراد با پاترول

روابط عاشقانه

سینا مهراد بر خلاف برادر بزرگترش ساعد سهیلی، ازدواج نکرده و مجرد است. به گفته خود مهراد او فعلا قصد ازدواج نداشته و اهدافی مبنی بر فیلم سازی را دنبال می کند.

 

سینا مهراد بازیگر

استایل

سینا سهیلی یا سینا مهراد، بازیگر جذاب و مطرح ایرانی را عمدتا در عکس ها و پست های اینستاگرامی با استایل های راحت و ساده و درعین حال شیک می بیند. ته ریشی ساده و موهای مرتب و همچنین استایل های کژوال این بازیگر جوان به جذابیت های وی افزوده است.

 

استایل اسپرت سینا مهراد

علایق

سینا سهیلی که با اسم هنری سینا مهراد به فعالیت می پردازد، علاقه شدیدی به انجام فعالیت های کارگردانی دارد. وی در فیلم های سینمایی گشت ارشاد و گشت ارشاد۲  به عنوان دستیار کارگردان در کنار پدرش حضور داشت.

 

سینا مهراد

زندگی حرفه ای

سینا مهراد که تا سال ۹۷ در فیلم های زیادی بازی کرده بود، به گفته خود با بازی در سریال سایه بان تولید سال ۹۶ توانست نظر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی، کارگردان و نویسنده سریال پدر را به خود جلب کند. سرانجام سریال پدر در سال ۹۷ به عنوان سکویی وی را به سمت موفقیت و شهرت پرتاب کرد. همچنین او در فیلم سینمایی ژن خوک به ایفای نقش پرداخته است.

 

سینا مهراد و ریحانه پارسا در سریال پدر

سریال پدر

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که با بازی دو بازیگر جوان کشور به نام های سینا مهراد و ریحانه پارسا و معرفی توانمندی های این دو بازیگر به عرصه سینما همراه بود، توانست مخاطبین خوبی در بین مردم داشته و یکی از سریال های پر بیننده شود. لعیا زنگنه و مهدی سلطانی از مهمترین نقش آفرینان این سریال بودند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.