بیوگرافی حمید لولایی و همسرش!

بیوگرافی حمید لولایی و همسرش!

از زمان کودکی عاشق بازیگری بود.

با استفاده از جعبه پودر لباسشویی و چسباندن عکس و درست کردن ماسک برای صورت، بچه های محل را دور خودم جمع می کردم و بازیگری و گویندگی انجام می دادم.

حمید لولایی

 

کلاس های بازیگری!

در سال ۵۷ وقتی ۲۳ ساله بود بخاطر علاقه اش به کارگردانی در یک آموزشگاه در میدان فردوسی دوره دید و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کرد.

شروع حرفه ای تئاتر!

در سال ۱۳۵۸ بطور حرفه ای کار تئاتر را با دوستانش از جمله مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کرد، سپس به سربازی رفت و پس از بازگشت یک دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند.

سپس در آموزش و پروش مدتی برای بچه ها تئاتر تدرس می کرد.

 

حمید لولایی

 

سریال سربداران و ساعت خوش!

از تئاتر با دوستانی آشنا شد که او را برای بازی در سریال سربداران دعوت کردند، او در این سریال دو نقش بازی کرد و سپس به تیم مهران مدیری برای ساعت خوش در سال ۷۳ معرفی شد.

 

مدیریت سینما آزادی!

بعد از بازی در اواسط دهه ۷۰ در آزمونی برای مدیران سینمایی شرکت کرد و در بین ۳۳ نفر رتبه نخست را گرفت و به مدت ۹ سال مدیریت سینما آزادی را بدست گرفت.

ازدواج و همسرش!

حمید لولایی در سال ۱۳۶۹ وقتی ۳۵ ساله بود در یک مهمانی خانوادگی عاشق یک دختر خانومی شد و با او ازدواج کرد که ماه عسل این زندگی دو دختر بنام سارا و مریم است.

فرزندان

یکی از دخترانم به آلمان رفته و در آنجا تحصیل کرده است

دختر دیگرش هم در ایران علوم آزمایشگاهی تمام کرده است، آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کرد, اما علاقه شان به همان رشته های خودشان بود.

حمید لولایی و خانواده اش
حمید لولایی و خانواده اش

زیر آسمان شهر

استاد لولایی نقش بیاد ماندنی را در سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان در سال ۱۳۸۰ به یادگار گذاشت، او با نقش خشایار مستوفی و تیکه کلام نه غلام حسابی به شهرت رسید.

 

بیماری روحی با خشایار

او به مدت ۱/۵ سال درگیر بازی در این سریال بود، بعد از پایان به علت اینکه به مدت زیادی در تیپ خشایار مستوفی بود دچار بیماری روحی و افسردگی شد.

حمید لولایی

                                                           عکس کمتر دیده شده قدیمی حمید لولایی

 

علایق و  هنرمندان مورد علاقه او!

عاشق سوار کاری هستم و فوتبال را خیلی دوست دارم.

به بازی چارلی چاپلین علاقمندم، به بازی کردن پرویز پرستویی علاقه فراوانی دارم و از رضا عطاان به عنوان یک آدم خوش فکر و بسیار فروتن همیشه یاد می کنم.

نقش متفاوت در سه بیگانه!

حمید لولایی در سال ۹۳ در فیلم سه بیگانه نقش آفرینی کرد.

او در این فیلم در نقش یک آخوند بازی کرد که شباهت گریم او به حسن روحانی و مهدی مظلومی کارگردان به جم پیوسته این فیلم مدت ها باعث شد توقیف باشد.

سرانجام در سال ۹۵ این فیلم اکران شد.

 

 

3/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.