بیوگرافی بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون(بیوگرافی)

اسکارلت جوهانسون بازیگری است که بیشتر به خاطر کارش در فیلم هایی مانند “گمشده در ترجمه”،”خاطرات پرستار بچه”،”ویکی کریستینا بارسلونا”،”انتقام جویان” و”هیچکاک”شناخته  میشود.

اسکارلت جوهانسون کیست؟

اسکارلت جوهانسون در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک متولد شد.او به عنوان یک کودک بازیگری را آغاز کرد و نقش او در فیلم The Horse Whisperer تحسین منتقدان را در ۱۳ سالگی به همراه آورد. The Nanny Diaries،ویکی کریستینا بارسلونا،هیچکاک و انتقام جویان از دیگر فیلم های موفقیت آمیز این بازیگر به شمار می آیند.

با نگاه به دیگر کار های  هنری او،جوهانسون اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد و سال بعد او اولین حضور خود در برادوی را آغاز کرد.فیلمهای اخیر او شامل،Avengers the endgame,rough night,isle of dogs,ghost in the shell است.

بیوگرافی بازیگر زیبا و معروف اسکارلت جوهانسون
بیوگرافی بازیگر و معروف اسکارلت جوهانسون

 

همسران و دخترش

جوهانسون در سپتامبر سال ۲۰۰۸ در یک مراسم کوچک در بریتیش کلمبیا،کانادا،با رایان رینولدز بازیگر کانادایی ازدواج کرد.این زوج در لس آنجلس خانه ای را با هم خریداری كردند،اما دو سال بعد،در دسامبر ۲۰۱۰ درخواست طلاق کردند.

پس از جدایی او از رینولدز،جوهانسون برای مدتی به طور عاشقانه با بازیگر شان پن ارتباط داشت.این زوج به مکزیک سفر کردند و در عروسی بازیگر ریس ویترسپون در مارس ۲۰۱۱ شرکت کردند. بعداً در همان سال جوهانسون هنگامی که عکس های برهنه گرفته شده خود در تلفن همراه وی توسط هکرها به سرقت رفت،خود را در مرکز رسوایی دید. FBI تحقیقاتی را برای یافتن افراد پشت سرقت آغاز کرد.

نماینده ی جوهانسون در سپتامبر ۲۰۱۳ تأیید کرد که وی با رومن داوریاک روزنامه نگار بانامزد شده اند.در ۴ سپتامبر ۲۰۱۴،جوهانسون و داوریاک خبر از تولد دختر بچه خو، رز دادند. این زن و شوهر در اول اکتبر ۲۰۱۴ در فیلیپسبورگ،مونتانا ازدواج کردند،گرچه عموم مردم تا ماه دسامبر ازاین واقع بی خبر بودند. پس از گذشت بیش از دو سال از ازدواج،جوهانسون در سپتامبر سال ۲۰۱۷ از داوریاک جدا شد.

در ماه مه سال ۲۰۱۹ فاش شد که یوهانسون و نویسنده SNL و کالین جوست،میزبان برنامه “آخر هفته” روزنامه نگار نامزد کردند.

پروژه های آینده

در مارس ۲۰۱۸،اعلام شد که جوهانسون به عنوان مادر یک پسربچه ۱۰ ساله در آلمان نازی به مدیر جیجو رابیت کارگردان Taika Waititi اقدام به همکاری میکنند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.