بیوگرافی بازیگر معروف مورگان فریمن

بیوگرافی بازیگر معروف مورگان فریمن(بیوگرافی)

بیوگرافی بازیگر معروف مورگان فریمن:بازیگر  مورگان فریمن در فیلم هایی چون “Driving Miss Daisy” ، “Glory” ، ” redemption  Shawshank” و “سه گانهDark knight” ظاهر شده است.

مورگان فریمن کیست؟

مورگان فریمن در اول ژوئن سال ۱۹۳۷ در ممفیس،تنسی به دنیا آمد.اگرچه او عاشق بازیگری بود، اما فریمن بعد از دبیرستان به نیروی هوایی پیوست تا خلبان جنگنده ای شود.بعداً فهمید که این چیزی نیست که می خواست و بنابراین،بازیگری خود را آغاز کرد. او پس از سالها نقش های کوچک و موفقیت محدود،بالاخره شروع به بازی در نقش های بزرگ و جلب تحسین منتقدان و مخاطبان کرد. او اکنون یکی از ستاره های مشهور هالیوود است.

بیوگرافی بازیگر معروف مورگان فریمن
مورگان فری من

شور زودهنگام او برای بازیگری

بازیگر،کارگردان و راوی مورگان فریمن در اول ژوئن سال ۱۹۳۷ در ممفیس تنسی متولد شد.

كوچكترين فرزند مورگان پورترفيلد فريمن، فريمن در شيكاگو و ميسيسيپي در يك خانه كم درآمد بزرگ شد.

چندی نگذشت که وی به دنیا آمد،والدین مورگان نیز مانند بسیاری دیگر از آمریکایی های آفریقایی تبار که تحت فشار بودند تلاش می کردند برای یافتن کار به شیکاگو نقل مکان کنند.

در حالی که والدینش به دنبال شغل بودند،فریمن در کنار مادربزرگ مادری خود در چارلستون،در می سی سی پی بود.

مادربزرگ فریمن در سن شش سالگی او درگذشت و وی به شمال نقل مکان کرد تا در کنار مادرش باشد که قبلاً از شوهر الکلی خود جدا شده بود.آنها بعداً به تنسی نقل مکان کردند و سرانجام به می سی سی پی بازگشتند.

به عنوان یک کودک،فریمن بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف جمع آوری پول به اندازه کافی برای دیدن فیلم ها کرد،جایی که او طرفدار  بازیگرانی چون گری کوپر ، اسپنسر تریسی و سیدنی پویتایر بود.

این اتفاقی بود که فریمن خودش وارد بازیگری شد. وی در دوره دبیرستان بود و به دلیل مجازات بیرون کشیدن صندلی از زیر دختری که به او علاقه داشت،به فریمن دستور داده شد تا در مسابقات نمایشی مدرسه شرکت کند. در کمال تعجب خود،و احتمالاً تعجب مدیران مدارس، این کودک ۱۲ ساله ثابت کرد که با گرفتن افتخارات برتر در برنامه،استعدادی  طبیعی در روی  صحنه دارد.

بیوگرافی بازیگر معروف مورگان فریمن
مورگان فریمن

از فیلم های او میتوان به:

Lucy

Bruce the almighty

Along came a spider

invictus

اشاره کرد اما این فیلم تنها یک چشمه از شاهکار های این بازیگر

با استعداد است.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.