بهترین فیلم های آخرالزمانی را بشناسید!

بهترین فیلم های آخرالزمانی را بشناسید!

آسمان دیگر آبی نیست، در شهر دیگر سرو صدا و ازدحامی وجود ندارد! تمامی فروشگاه ها و مغازه ها بسته شده اند و یا از بین رفته اند، دیگر نه اینترنتی وجود دارد نه تلوزیونی و بجز چندین انسان که به سختی توانسته اند دوام بیاورند کس دیگری در کره زمین زنده نمانده است! این توصیف، مضمون یکی از ژانر هایی در دنیای سینما است که طرفداران بسیاری دارد. امروز در وبسایت فارسی ها با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین فیلم های آخرالزمانی بپردازیم.

فیلم جنگ جهانی زد ( world war z) :

     فیلم های اخرالزمانی

این فیلم یکی از بهترین های آخرالزمانی است که با حضور ستاره ای مثل برد پیت جذابیتش چندین برابر شده است. این فیلم بعد از آنیکه در سال ۲۰۱۳ اکران شد توانست امتیاز ۷ از ۱۰ را از وبسایت ای ام دی بی کسب کند.

داستان فیلم بدین صورت شروع میشود که در اوج آرامش زندگی مردم ناگهان تعدادی انسان جانی و درنده شروع به حمله کردن به دیگران میکنند و پس از مدت کوتاهی فهمیده میشود که این انسان های عقل از سر پریده در اثر نوعی ویروس تبدیل به زامبی شده اند! در اینجاست که فیلم  وارد زندگی گری لین (برد پیت) میشود! برد پیت که سالیان سال مامور سازمان ملل بود ، اخیرا از شغل خود کنار کشیده بود تا در کنار خانواده اش باشد و جان آن ها را با شغل پر خطر خود به خطر نیندازد.

وضعیت حمله زامبی های وحشی به حدی میرسد که کل شهر فلادلفیا و پس از آن کل جهان دچار آن میشوند و گری به سختی میتواند توسط یکی از دوستان سابق خود در سازمان ملل سوار هلیکوپتر شده و از شلوغی شهر دور شود. آن ها به یک کشتی بزرگ و امن در اقیانوس اطلس میپیوندند و گری بعد از آن متوجه میشود که سازمان ملل و مامورانش به یک دلیل او را نجات داده اند و آن هم این است که او باید به شغل خود بازگردد تا آن ها بتوانند برای پایان دادن به این مهلکه کار هایی را انجام بدهند. گری در ابتدا مخالفت میکند ولی با تهدید مواجه میشود ! آن هم تهدید با جان خانواده اش!

اگر دنبال یک فیلم پر از زامبی وحشی و حال و هوای اخرالزمانی و غیر عادی هستید که استرس و هیجان را به بدن شما تزریق کند فیلم جنگ جهانی زد گزینه مناسبی میباشد.

فیلم این اخرشه (this is the end) :

فیلم این آخرشه در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی ست روگن و ایوان گلدبرگ ساخته شده است که حضور بازیگران معروفی همچون جیمیز فرانکو و جان هیل و ست روگن آن را چنیدین برابر جذاب تر کرده است.

این فیلم یکی از بهترین فیلم های آخرالزمانی است که در کنار کلی استرس و دلهره ای که به شما میدهد باعث میشود خنده های بلند هم به سر دهید. یکی از معدود فیلم هایی است که ژانر ترس و مضمون اخرالزمانی را با طنز های جذاب همراه کرده است. اتفاق داستان از اینجا شروع میشود که یک عده از دوستان صمیمی در یک مهمانی درگیر برخی اتفاقات میشوند و در خانه محصور میمانند !

این اتفاقات با مشاهده شدن نور های آبی رنگ در آسمان و زلزله های شدید استارت میخورد و باعث میشود ترس در دل این گروه ریشه بکند. آن ها تصمیم میگیرند در خانه بمانند و از خوردنی های موجود در خانه به طور تقسیم بندی شده و عادلانه استفاه کنند. هر روز که میگذرد کار آن ها سخت تر و سخت تر میشود و اتفاقات خنده دار و ترسناک تر بیش تر و بیشتر میشود.

اگر میخواهید آخر هفته با دوستان خود یک فیلم خنده دار و کمدی در کنار احساس ترس ببینید فیلم this is the end را به شما پیشنهاد میکنیم.

سنت شکن (۲۰۱۴ divergent) :

اولین سری فیلم سنت شکن در سال ۲۰۱۴ و با کارگردانی نیل بورگر ساخته شد که توانست موفقیت هایی را به دست آورد. ولی سری های بعد آن کار را خراب کرد.

این فیلم بعد از اکرانش توانست امتیاز ۶٫۷ را از ۱۰ در سایت imdb کسب کند.

این فیلم آخر الزمانی حال و هوای بسیار متفاوت تری نسبت به فیلم های آخر الزمانی دیگر دارد و در آن خبری از زامبی ها و حال و هوای آشفته و ویران شهر نیست . داستان فیلم مردمی را روایت میکند که بعد از اتفاقات نامعلومی که در دنیا رخ داده است با مرگ مبارزه میکنند و تبدیل به بازمانده های موفق میشوند و برای خودشان یک شهر بزرگی با دیوار های بلند میسازند که در نسل های بعدی کسی تا به حال بیرون از شهر را ندیده است. در داخل شهر مردم مثل ابتدای تاریخ و در شهر های متمدن به دسته ها و فرقه های مختلف تقسیم میشوند .

برای مثال کشاورزان و یا سنت شکن ها و… رسم این است که هر سال جوانانی که به سن مناسبشان رسیده اند تست میدهند و در یکی از فرقه ها پذیرفته میشوند و از اینجا تریس که قهرمان یا نقش اول داستان است وارد داستان میشود و از خانواده کشاورز خود جدا شده و به فرقه سنت شکن ها میپیوندد…

اگر به دنبال یک فیلم محتوایی و آخرالزمانی جذاب هستید فیلم دایورجنت یا سنت شکن گزینه خوبی برای شماست.

فیلم فراموشی (oblivion):

این فیلم یکی از بهترین های تاریخ سینمای جهان است که این کیفیت با وجود ستارگانی چون تام کروز و مورگان فریمن چندین برابر میشود. فیلم فراموشی با کارگردانی جوزف کوزینسکی در سال ۲۰۱۳ اکران شد که در این قسمت میخواهیم به شما معرفی کنیم.

داستان فیلم بدین گونه است که بیگانگان فرازمینی قصد نابودی بشر و دنیا را دارند و کاری که جنگیدن با آن ها را سخت میکند این است که در ان ها از شبیه سازی انسان بهره گرفته شده است. فیلم فراموشی یکی از فیلم های آخرالزمانی رازآلود است که در پایان فیلم هم تا حدودی مخاطب را بصورت گیج و متعجب رها میکند. تام کروز که ستاره اصلی فیلم است کل فیلم را با مبارزه با بیگانگان تلاش میکند و در اواخر فییلم متوجه میشود که او در اشتباه بوده و فریب بیگانگان را خورده و هر تلاشی که کرده بود نابودی انسان هارا تشدید میکرده است.

این تیپ فیلم ها در تاریخ سینمای جهان بسیار تکرار شده و خواهند شد که در آن انسان ها و قهرمان ها در حال مبارزه با یک دشمن غیر انسانی و یا الین ها هستند که قصد نابودی بشر را دارند . ولی فیلم فراموشی یک چیز دیگر است و با فیلم نامه قوی و کارگردانی فوق العاده و با هنرنمایی ستارگان هالیوودی مثل مورگان فریمن در صدر این فلیم ها قرار گرفته است.

فیلم طلوع سیاره میمون ها (DAWN OF THE PLANET OF THE APES):

فیلم های اخرالزمانی

این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال خودش است که تا حد زیادی مخاطب خود را راضی و سرگرم و متعجب نگه میدارد! فیلم طلوع سیاره میمون ها در سال ۲۰۱۴ و با کارگردانی مت ریوس اکران شده است.

داستان فیلم از جایی شروع میشود که جمعیت بسیار زیادی از انسان ها بر اثر یک ویروس از بین میروند و تنها عده خیلی کمی از آن ها باقی میمانند و از بخت بد انسان در این زمان میمون ها با یک جهش ژنتیکی مواجه میشوند و پیشرفت میکنند… سالیان سال میمون ها و انسان ها در صلح با همدیگر زندگی میکنند تا اینکه بر اثر اتفاقاتی جنگ سختی بین انسان و میمون در برمیگیرد و این جنگ مشخص خواهد کرد که کدام نژاد وارث زمین خواهد بود !

اگر میخواهید یک فیلم هیجان انگیز و جذاب با خانواده تماشا کنید و لحظات خوب و هیجان انگیز زیادی را تجربه کنید ، فیلم طلوع سیاره میمون ها گزینه مناسبی برای شما میتواند باشد.

فیلم یخشکن (SNOWPIERCER):

فیلم های اخرالزمانی

این فیلم یک فیلم جامعه شناختی تمام عیار است که در سال ۲۰۱۳ و با کارگردانی یونگ چون هو ساخته شده است. داستان تمام فیلم در داخل یک قطار خیلی بزرگ است که تنها بازمانده های نسل بشریت را در خود جای داده است و مجبور است برای حفظ نسل بشر همیشه در حال حرکت باشد تا گرمای داخل قطار را حفظ کند (چندین سال است دنیا بر اثر یک سرمای شدید و بر اثر یخ زدگی ها نابود شده است و همه انسان ها از بین رفته اند. )

انسان ها در داخل قطار مثل دوران انقلاب صنعتی زندگی میکنند و عده ای بسیار ثروت مند ،زندگی خوبی در داخل قطار دارند و عده ای دیگر در انتهای قطار با کمترین اذوقه زندگی خودشان را میگذرانند. بعد از ظلم های زیادی که از سوی ثروتمندان و حاکمان قطار بر مردم ضعیف قطار تحمیل میشود آن ها تصمیم مصممی میگیرند تا بر علیه حاکمان شورش کنند.

اگر دنبال یک فیلم تفکر بر انگیز و جذاب با یک داستان قوی هستید ک چاشنی اخرالزمانی داشته باشد فیلم یخ شکن تا حد زیادی میتواند شما را ارضاء کند !

فیلم من افسانه هستم (I AM LEGEND):

فیلم های اخرالزمانی

شاید اگر از یک فیلم باز درباره بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما سوال کنید او به شما فیلم من افسانه هستم را معرفی کند! این فیلم با این که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است ولی همچنان هم یکی از بهترین فیلم های رستاخیزی است که باید آن را ندیده نمیرید!

فیلم I AM LEGEND به کارگردانی فرانسیس لاورنس بعد از اکرانش توانست امتیاز ۷٫۲ از۱۰ را از سایت ای ام دی بی دریافت کند.داستان فیلم بدین گونه است که انسان بعد از سال ها تونسته است داروس سرطان را پیدا کند و بتواند این بیماری را ریشه کن کند. ولی افسوس که این دارو در کنار ریشه کن کردن سرطان و مبارزه با آن باعث ظهور داروی دیگری هم میشود که مردم را به زامبی تبدیل میکند!

این فیلم یکی از بهترین فیلم های زامبی گونه و رستاخیزی است که بازی فوق العاده ویل اسمیت حال و هوای دیگری به خود میگیرد که پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به فیلم های آخرالزمانی هستید این فیلم را از دست ندهید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.