برونفکنی ، پدیده ای که به کمک آن می توانید با روح خود سفر کنید !

برونفکنی ، پدیده ای که به کمک آن می توانید با روح خود سفر کنید !

آیا شما هم جزو طرفداران علوم غیبی و ماورا طبیعی هستید؟ قطعا یک بار هم که شده همه ما به این مسأله فکر کرده ایم که آیا می شود در زمان سفر کرد ؟! آیا می شود بدون آن که جسممان حرکتی بکند به دیدن اقصی نقاط جهان برویم؟ آیا می شود شبانه، وقتی که همه خوابند ما برای گشت و گذار به شهر برویم ، در حالی که در خواب فرو رفته ایم؟ آیا می شود افسار روح خودمان را در دست بگیریم و با اختیار خودمان آن را مدیریت کنیم ؟

جواب همه این سوالات مثبت است! همه انسان ها می توانند با تمرین و تکرار و رعایت اصولی نه چندان پیچیده این عمل را انجام دهند! ( البته انجام این عمل به هیچ وجه به کسی توصیه نمی شود، زیرا امکان دارد تعدادی از افراد در طول فرایند سفر با روح با مشکل مواجه شوند و دیگر نتوانند که وارد جسم خودشان شوند ! و این یعنی مرگ حتمی! )

برونفکنی

برونفکنی چیست ؟

برونفکنی به تجربه خروج روح از بدن گفته می شود . این پدیده در واقع نوعی حالت خاص بین خواب و بیداری است که تقریبا ۲۰ درصد از مردم چنین حالتی را تجربه کرده‌اند . تعدادی از مردم بصورت غیر ارادی و پس از حوادثی که منجر به بیهوشی آنان می شود دچار برونفکنی غیر ارادی می شوند و در طول فرایند بیهوشی و خارج بودن روح از جسمشان از این قضیه بیخبرند و معمولا وقتی از آن با خبر می شوند که دوباره روح به جسم برگشته باشد !

در ادامه با سایت فارسی ها همراه باشید تا به آموزش برونفکنی بپردازیم :

برای این که بتوانید برونفکنی را انجام دهید باید برخی شرایط را از قبل مهیا کنید :

مکانی که در آن می خواهید روح خود را به پرواز دراورید باید ساکت و آرام باشد . هر چقدر می توانید تمام مزاحمت‌های صوتی اطرافتان را حذف کنید . رادیو و تلویزیون را خاموش کنید . تلفن همراهتان را خاموش کنید یا در حالت هواپیما قرار دهید. به دیگران در مورد تمرین خود توضیح داده و از آنها بخواهید با سکوت خودشان ، با شما همکاری کنند . ( البته شاید با کار شما مخالفت بکنند و بهتر است بطور کامل توضیح ندهید که چکاری قرار است انجام بدهید مثلا بگوید که می خواهید تمرکز کنید .)
یک موسیقی ملایم و بی کلام پلی کنید تا مزاحمت‌های صوتی جزیی که هم چنان در اطراف شما هستند در آن گم شود . این موسیقی بی کلام همچنین به آرامش شما نیز کمک می‌کند . ( توصیه میشود که قبل از شروع تمرینات برونفکنی آن موزیک  را بارها و بارها گوش بدهید تا ملکه ذهنتان شود . به طوری که بدانید و با تمام وجودتان حس کنید که بعد از ریتم های موجود چه ریتم هایی خواهند آمد. چون اگر هنگام تمرین اولین بارتان باشد که آن را گوش میدهید ممکن است در ریتم های آن گم شوید و حواستان به کلی پرت شود .)
مکان شما بهتر است که نیمه تاریک و یا کاملا تاریک باشد. وجود نور در محیط خودش میتواند یک محرک و عامل مزاحمت مهمی باشد. ترجیحا تمام لامپ‌های خانه یا اتاق را خاموش کنید. پرده‌ها را کاملا بکشید و مکان تمرین را کاملا در تاریکی مطلق فرو ببرید. اگر متوجه شدید که در تاریکی کامل نمیتوانید تمرین کنید، یک لامپ کم‌نور و یا یک شمع روشن کنید . البته باید محل قرار گیری این لامپ یا شمع به گونه ای باشد که مستقیما به چشم شما نتابد و باعث پرت شدن حواس شما نشود . پیشنهاد میشود رنگ لامپ به رنگ زرد و یا نارنجی و بنفش و سبز باشد .
دمای محیطی که در آن قرار گرفته اید باید متعادل و مطلوب شما باشد . اگر دمای محیط بسیار گرم و یا بیش از اندازه سرد باشد ،تمرکز شما را مختل خواهد کرد . سعی کنید هیچ گونه بوی مهیج و مزاحمی هم در اطراف شما نباشد. البته برخی از انواع عطرها می‌تواند تأثیر مفید بر شما داشته باشد،عطر هایی که از آن ها آرامش میگیرید ! البته سعی کنید عطر انتخابیتان ملایم باشد . ما به شما پیشنهاد می دهیم که عود به کار ببرید . این سنت در هندوستان بسیار رایج است .

آموزش :

بعد از آن که شرایط گفته شده را محیا کردید وارد بستر خوابتان شوید و در ابتدا اصلا سعی نکنید که هرچه زودتر روحتان را به پرواز دراورید ! شما در ابتدا نیاز دارید که آرام و ریلکس باشید . شما باید بعد از دراز کشیدن به مرغ ذهنتان اجازه دهید که هرچه قدر که می تواند از این شاخه خیال و تصور به آن شاخه بپرد و به سراغ انواع تفکرات برود! منظور از این سخن این است که همه ما وقتی که می خواهیم بخوابیم انواع و اقسام تفکرات را تجربه می کنیم .گاهی به سراغ مشکلات می رویم و به آن ها فکر می کنیم ، گاهی به قرار مهمی که فردا با یک شخص مهم داریم فکر می کنیم ، گاها هم رویا پردازی می کنیم ! این تفکرات شما هرچه که هست سعی نکنید که جلوی آن را بگیرید . اجازه دهید تا دقیقه ها این تفکرات به سراغ شما بیایند … بعد از گذشت مدتی متوجه خواهید شد که دیگر هیچ موضوعی برای فکر کردن ندارید و ذهنتان دیگر تمایلی به تفکر ندارد !
در مراحل بعدی به پشت دراز بکشید و دست هایتان را درکنارتان و رو به آسمان قرار دهید . سپس نفس عمیق بکشید و سعی کنید این تنفس را با یک ریتم تکرار کنید.
بعد از آن که این کار را به مدت دو دقیقه انجام دادید دیگر چشمانتان را باز نکنید و سعی کنید که اصلا هیچکدام از اعضای بدنتان را تکان ندهید . بعد از این کار باید شروع به شمردن اعضای بدنتان بکنید. ترتیب زیر را به خاطر بسپارید و در تمرینتان همانند آن عمل کنید.
انگشت شصت دست راست . انگشت دوم . انگشت سوم . انگشت چهارم . انگشت پنجم . کف دست راست . پشت دست راست . مچ دست راست . ساعد . ارنج . بازو . سر شانه راست . زیر بغل راست . سینه راست . پهلوی راست . ران پای راست . زانوی راست . ساق پای راست . قوزک سمت چپ پای راست . قوزک سمت راست پای راست . مچ پا . پاشنه . کف پای راست . روی پا . انگشت شصت پای راست . انگشت دوم  و … بعد از اتمام به همان گونه وارد نیمه چپ بدنتان شوید . بد از اینکه نیمه دوم هم تمام شد دوباره به ریتم قبلی تنفستان دقت کنید و سعی کنید دوباره به مدت سه الی چهار دقیقه در ریتم نفس هایتان گم شوید . بعد از این مرحله باید یک نقطه ای را درست وسط ابرو هایتان تصور کنید و درست به آن متمرکز شوید و این کار را به مدت پنج دقیقه یا بیشتر ادامه دهید . در مرحله بعدی دوباره به ریتم تنفستان تمرکز کنید و تصور کنید که یک نور طلایی قدرتمند از ناحیه سرتان و از وسط ابروهایتان وارد بدنتان میشود و در قسمت ناف شکمتان ذخیره می شود (چهار بند انگشت زیر ناف ) بعد از اینکه به مدت ۵ دقیقه ذخیره انرژی را تصور و حس کردید دوباره به ریتم های تنفستان برگردید و دو دقیقه در ان حبس شوید .
میرسیم به قسمت آخر تمرین و آن این است که شما باید هر چیزی را که به آن معتاد هستید و هر روز آن عمل را انجام می دهید یا از یک چیزی مثل سیگار استفاده می کنید را باید چند قدم با فاصله در روبرویتان یا زیر پایتان با فاصله چند قدم بگذارید . برای مثال شخصی معتاد به سیگار است و برای انجام برون فکنی باید در طول روز سیگار نکشد و هنگام تمرین سیگار را در نزدیکیش قرار دهد ! بعد از انجام همه مراحل با چشم بسته آن جسمی که مورد علاقه شماست و در نزدیکیتان قرار داده اید را تصور کنید و با تمام توان تلاش کنید که بدون کوچک ترین حرکت در جسم به آن شی مورد نظر برسید ! بعد از هفته ها تمرین متوجه خواهید شد که شما دیگر اختیار کامل روحتان را در دست دارید !
نکته : شما نباید بعد از اینکه موفق شدید روحتان را از جسم خارج کنید از جسم خودتان بترسید ! چون ممکن است دیگر نتوانید به آن برگردید .
همچنین در روز های اول که توانستید با روحتان پرواز کنید سعی نکنید که زیاد از جسمتان دور شوید . در همان اتاق قدم بزنید و یا نهایتا خانه را بگردید و بعد از اینک ماه ها تمرین کردید و عادت کردید می توانید تا سر کوچه یا خیابان بروید !!! و همانطور با تمرین و تکرار جاهای دورتر و دور تر …

3.7/5 - (3 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • دانستنی ها
  • برونفکنی ، پدیده ای که به کمک آن می توانید با روح خود سفر کنید !