بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر!

سلام خدمت همراهان عزیز مجله فارسی ها,امروز در بخش بازی های رایانه ای در خدمت شما هستیم با خبری خوب که ندا از انتشار بازی محبوب Red Dead Redemption 2 میده با ما همراه باشید.

 

این بازی محبوب امسال برای پلتفرم PC انتشار پیدا میکنه که باعث میشه کاربران کامپیوتر و ویندوز هم از این شاهکار شرکت راکستار RockStar لذت ببرند.

RRD2

 

بالاخره می تونیم کابوی باشیم.Red Dead Redemption 2 رسماً به رایانه شخصی میاد و قبل از پایان سال ۲۰۱۹ نیز منتشر خواهد شد. با توجه به همه شایعات و نشتهایی که از سال ۲۰۱۸ ما شاهد بودیم،این اعلامیه آنچنان هیجان انگیر نیست،اما هیجان انگیر این  است که خیلی زود در اینجا آنچه شما باید در مورد ماجراجویی غرب وحشی دنیای آزاد بدانید به کامپیوتر ها میاید. و شما قادر خواهید بود آن را بازی کنید.

Red Dead Redemption 2 تاریخ انتشارش برای کامپیوتر!

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 PC 5 نوامبر ۲۰۱۹ است. شما می توانید پیش سفارش بازی را از ۹ اکتبر شروع کنید و برای انجام این کار در انتشار جدید Rockstar تعدادی جایزه دریافت خواهید کرد،از جمله این می توان پاداش های اصلی را نیز برای آن دریافت کرد.

تیم FiveM در حال حاضر در حال ساختن ماد برای این بازی میباشد.

این گروه معروفیت عمده خود را بخاطر ماد سازی برای بازی معروف این شرکت به اسم GTA V به دست آورده.

 

Rockstar لانچر بازی های رایانه شخصی خود را منتشر می کند!

 

اخیراً Rockstar پلتفرم مخصوص بازی های خود را با نام Rockstar Games Launcher منتشر کرد. Rockstar برای تشویق مردم به پذیرش زودهنگام ، نسخه رایگان Grand Theft Auto: San Andreas را به همه کاربران هدیه می دهد. اینجاست که می توانید RDR2 را از قبل سفارش دهید و اولین جایی که می توانید آن را در رایانه شخصی بازی کنید.

 

چرا Red Dead Redemption هرگز به رایانه شخصی نرسید؟

RRD2

Red Dead Redemption پس از انتشار اولیه خود در سال ۲۰۱۰ هرگز به رایانه شخصی نیامد و Rockstar در پاسخ به این سوال كه چرا این اتفاق در سال ۲۰۱۱ رخ داده است پاسخ داد. برای اینکه ما یک بازی را برای رایانه شخصی (یا هر پلتفرم خاص دیگر) منتشر کنیم،ما معمولاً می خواهیم و متأسفانه چنین کاری زمان و هزینه بالایی دارد؛ متأسفانه ، ۱۰۰٪ زمان برای همه پلتفرم ها  نداشتیم “، و  در حالی که حتی در آن زمان که این شرکت LA Noire ، GTA و Max Payne 3 را به رایانه شخصی می آورد.

ما در ماه ژوئیه شایعه بسیار جعلی و گسترده ای را از طریق Reddit منتشر کردیم و ادعا کردیم که Read Dead Redemption برای کنسول ها و رایانه های شخصی بازسازی می شود که تمام ویژگی های Red Dead 2 را شامل می شود و یک نقشه بزرگتر. به نظر می رسد خیلی وحشی است که درست باشد زیرا واقعیت دارد. بعداً پوستر اعتراف کرد که آنها این شایعه را به عنوان “آزمایش” مطرح کرده اند.

راهی برای بازی نسخه اصلی Red Dead Redemption در PC وجود دارد

RRD 2

به طور عجیب،به جای انتشار رایانه ای برای Red Dead Redemption 2010 ، می توانید آن را از طریق سرویس PlayStation Now سونی با استریم آن,آن را بازی کنید. البته این جایگزینی برای داشتن بازی در کتابخانه Steam شما نیست،اما این گزینه بهتر است تا برگردید کنسول هشت سال پیش را بخرید و بازی کنید. احتمالاً این دومین یا سومین بازی بهترین Rockstar بعد از RDR2 و GTA 5 است و هنوز هم بسیار خوب نگه داشته شده است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر!

بازی فوق العاده ایی هست حتما باید دانلود کنید و بازی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.