بازگشت آرش ظلی پور به تلویزیون

بازگشت آرش ظلی پور به تلویزیون برای اجرای یک برنامه ورزشی

به گزارش فارسی ها به نقل از باشگاه خبرنگاران ، آرش ظلی پور مجری رادیو و تلویزیون بعد از ماه‌ها غیبت، شب گذشته با اجرای یک برنامه زنده به تلویزیون برگشت.

شب گذشته سری جدید برنامه تلویزیونی «ورزش از نگاه دو» در حالی روی آنتن شبکه دو سیما رفت که آرش ظلی پور اجرای آن را بر عهده داشت.

پیش از این، مصاحبه غیرمتعارف ظلی پور با مسعود فراستی منتقد سینما، در برنامه «من و شما» خبرساز و جنجالی شده بود.

بازگشت آرش ظلی پور به تلویزیون

مسعود فراستی هم در واکنش به حواشی آن برنامه جنجالی در شبکه «شما» جوابیه ای صادر کرده بود که قابل تأمل است؛ او نوشت:«نه آن مجری، و نه کل مجریان و تهیه کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه های مبتذل شان، مسئله ی من نیستند. برنامه ی امروز برخلاف طراحی عده ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق فروشی و ارزش فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود.»

بعد از ناراحتی رسانه ها و حتی مردم از این اتفاق «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه شما تصمیم گرفت که جلوی ادامه این برنامه را حداقل تا تصمیم گیری نهایی برای یک هفته بگیرد و «آرش ظلی پور» مجری و عوامل دیگر برنامه “من و شما” را توبیخ کند. البته مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که در قسمت امروز برنامه تلویزیونی «من و شما» با حضور «مسعود فراستی» رخ داد، بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

/پایان خبر بازگشت آرش ظلی پور به تلویزیون/

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.