انیمیشن “برای قاسم” در ٣ قسمت تولید می شود

انیمیشن “برای قاسم” در ٣ قسمت تولید می شود

داستان انيميشن برای قاسم از زبان آقای عظیما  :

راستش چند هفته پیش ما مشغول ساخت انيميشن ملکه آسمان بودیم که ناگهان خبر دردناک شهادت سردار قاسم سليماني عزیز را شنیدیم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم که چند ماهی کارها رو به تعویق بيندازيم و برای انتقام هم که شده اثری را در راه این شهید بزرگ و عالی مقام تهیه کنیم… زمانیکه خلاصه متن داستان زیر را مطالعه می کنید با خود فکر کنید، شايد همه چيز آنقدر سريع اتفاق بيفتد كه شما همين شخص باشيد!

موضوع فيلم در زمان پس از ظهور اتفاق مي افتد و داستان آن در مورد دختري كه ساكن يكي از شهرهاي ايران در خارج از زمين است شروع مي شود.

او مي بايست چند روزي به سمت منطقه اي كه محل نبرد نهايي سپاهيان اسلام و سفياني در گذشته بوده سفر نمايد و توسط تكنولوژي خاص آن زمان، به درون منطقه نبرد نهايي با سپاهيان سفياني در زمان گذشته فرستاده شود تا نتيجه درك خود از اين موضوع را در تحقيقات پايان نامه دانشگاهي اش اعلام نمايد.

اما در هنگام ورود به زمين حادثه اي رخ مي دهد و… لازم به ذکر هست که داستان فيلم با به تصوير كشيدن شهادت سپهبد سليماني،به اوج مي رسد.”

مهم :
اولين قسمت اين محصول قرار است اواخر بهمن ماه همين سال به فضاي مجازي عرضه شود. فلذا به رسم تشكر ، نام عزيزاني كه با حمايت مالي خود از ساخت اين اثر حمايت مي كنند، در قسمت ” با تشكر” تيتراژ فيلم ثبت خواهند شد. جهت وارد ‌شدن به صفحه حمایت مالی می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

www.kosar3d.ir/fa/donate

سایر انیمیشن های تولید شده گروه انیمیشن فاطمه زهرا(س) را در لینک زیر ببینید:

www.kosar3d.ir

هزینه ساخت انیمیشن “برای قاسم”

بطور کلی هزینه ساخت فیلم و انيميشن بسیار بالا هست، و بودجه مورد نیاز این سريال، جهت ساخت ۴ قسمت حدود ٣ میلیارد تومان برآورد شده است.

با توجه به حساسیت موضوع، الحمدالله هیچ سازمان و نهاد دولتی در ساخت این پروژه نقشی ندارند و ما تمایل داریم هزینه ساخت این سریال را مانند گذشته از محل حمایت‌های مردمی تأمین نماییم.

یک نکته جالب اینجا بود که اولین کمپین حمایت مالی سریال مزبور ، چند روز قبل در اینستاگرام فعال شد اما چند ساعت بعد صفحه آقای فرهادعظیما (تهیه کننده این اثر) با ١٢٢ هزار فالور حذف شد!!

این یعنی دشمن می‌داند که بودجه و تامین هزینه چه تاثیری در آینده کارهای گروه ما دارد بنابراین صفحه را کاملا حذف کرد تا از تامین بودجه این اثر جلوگیری ‌شود.

فقط به یاد داشته باشبد هر مبلغی به هر میزانی، می‌تواند در راستای پیشرفت این کار مهم باشد. ما هم به رسم تقدیر از همه کسانی که از این اثر حمایت مالی می کنند در تیتراژ فیلم تشکر نموده و در پایان ، ۴ قسمت سریال مزبور را به صورت رایگان به این عزیزان اهدا خواهیم کرد.

🔴 فلذا چنانچه می توانید با حمایت مالی خود به پیشبرد ساخت این سریال کمک نمایید می توانید به لینک سایت رسمی ما در آدرس زیر مراجعه فرمایید :

www.kosar3d.ir/fa/donate

انیمیشن برای قاسم
انیمیشن برای قاسم
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.