آموزش کامل رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی حال حاضر کشور و یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا دارای قوانینی است که اگر در اینستاگرام با پیام action block مواجه شدید به دلیل محدودیت ها و قوانین اینستاگرام اکانت شما از طرف اینستاگرام بلاک شده است. و از لایک ، فالو کردن و کامنت گذاشتن محروم شده اید. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده که اینستاگرام چرا اکانت ما را بلاک می کند؟ چگونه از بلاک خارج شویم؟ چه کار هایی را انجام بدهیم تا بلاک نشویم؟ و… که در این آموزش از فارسی ها به شما در رابطه با بلاک در اینستاگرام و همچنین رفع بلاک در اینستاگرام به صورت کامل آموزش خواهیم داد. پس اگر این سوالات برای شما هم پیش آمده لطفا تا انتهای آموزش بلاک در اینستاگرام را با دقت بخوانید.

چرا اینستاگرام ما را بلاک می کند؟

اینستاگرام مدت هاست برای شناخت ربات ها و اسپمر ها قوانینی را وضع کرده که بتواند آنها را شناسایی کند تا اجازه فعالیت را به آنها ندهد. به همین دلیل اگر بیش از اندازه در روز فالو، لایک و یا کامنت بگذارید اینستاگرام شما را بلاک می کند. به این دلیل که حس می کند شما فعالیتی ربات گونه دارید و در حال ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران در اینستاگرام هستید. بلاک شدن در اینستاگرام دلایل مختلف دیگری نیز دارد که در ادامه دلایل را به صورت کامل بیان می کنیم.

دلایل بلاک شدن در اینستاگرام

• فالو ، لایک کردن بیش از اندازه در روز :

فالو و لایک کردن بیش از اندازه باعث می شود که اینستاگرام به اکانت شما حساس شود و فک کند که شما فعالیتی ربات گونه دارید. قوانین اینستاگرام هم برای تعداد لایک و فالو بسته به عمر پیج و ملاک های دیگر متفاوت است. اما به طور کلی شما نباید در یک ساعت بیشتر از ۵۰/۶۰ پست را لایک کنید و بیشتر از ۲۰ نفر را در ساعت فالو نکنید. باز هم می گویم این تعداد برای پیج های مختلف متفاوت است و به طور کل در روز نباید بیشتر از ۳۰۰/۴۰۰ پست را لایک کنید و بیشتر از ۵۰۰/۶۰۰ نفر را فالو کنید.
رعایت این نکات بسیار بسیار مهم است ممکن است شما متوجه نباشید و تعداد زیادی پست را در ساعت لایک کنید و یا تعداد زیادی را در ساعت فالو کنید. و حس کنید که اینستاگرام به اشتباه شما را بلاک کرده است.

• استفاده کردن از یک اکانت با چند آی پی مختلف ( این مورد اگر اکانت شما بیشتر از ۵ گوشی مدیریت شود ممکن است حتی باعث disable شدن پیج نیز شود)

استفاده از یک اکانت با چند آی پی مختلف یکی دیگر ازدلایل بلاک در اینستاگرام است. گاهی وقت ها شما با گوشی های مختلف وارد پیج اینستاگرام خود شده اید که با گوشی های مختلف آن را مدیریت کنید. نباید این تعداد به بیشتر از ۵ گوشی برسد چرا که هم ممکن است اینستاگرام شما را بلاک کند و هم اینکه احتمال disable شدن پیج شما بالاست. از طرفی گاهی وقتا ما با استفاده از vpn وارد اکانت می شویم استفاده از vpn و تغییر ip باعث بلاک شدن پیج می شود.

• ارسال کردن بیش از اندازه دایرکت
• استفاده از کلمه های نامناسب و مستهجن( اگر از کلمات خرید و فروش لایک و فالور هم استفاده کنید ممکن است اینستاگرام پیج شما را disable کند)
• ارسال کردن تصاویر نامتعارف به صورت خشن
• ارسال کامنت بیش از اندازه و ارسال کامنت های تبلیغاتی

این موارد از عمده دلایلی است که باعث می شود پیج شما توسط اینستاگرام بلاک شود و شما را محدود کند. کوچکترین اشتباه می تواند باعث بلاک شدن پیج شما شود. سیستم بلاک اینستاگرام به صورت خودکار و برنامه نویسی شده عمل می کند و یک اشتباه کوچک هم می تواند پیج شما را بلاک کند. پس برای اینکه بلاک در اینستاگرام را تجربه نکنید حتما این موارد را به خوبی رعایت کنید.
اما در ادامه آموزش بلاک در اینستاگرام در رابطه با راه حل های رفع بلاک در اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

آموزش رفع بلاک در اینستاگرام : راه حل های رفع بلاک در اینستاگرام

۱- اینترنت خود را خاموش روشن کنید

احتمال دارد که اینستاگرام به جای اکانت شما ip شما را بلاک کرده باشد. برای اینکار باید ip خود را تغییر دهید که می توانید یکبار مودم را خاموش و روشن کنید یا اینکه از اینترنت موبایل خود استفاده کنید.

۲- ۲۴ تا ۷۲ ساعت فعالیتی نداشته باشید

اگر با مورد اول مشکل شما حل نشد برای ۲۴ تا ۷۲ ساعت فعالیتی نداشته باشید. فالو ، لایک و کامنت نگذارید. معمولا در این حالت اینستاگرام به شما تاریخ خاصی را اعلام می کند که مثلا تا ۲۴ ساعت آینده اکانت شما محدود شده است. و شما در این ۲۴ ساعت فعالیتی نداشته باشید

۳- آیا کامنت انگلیسی تاثیر گذار است؟

احتمالا در اینستاگرام دیده اید که افرادی بلاک می شوند پستی را می گذارند و از فالور های خود می خواهند که زیر پست کامنت انگلیسی با معنی بگذارند. این کار ضرورتی ندارد و اصلا تاثیری در روند رفع بلاک اکانت شما در اینستاگرام ندارد.

این کار کاملا اشتباه است و پیشنهاد می کنم که از این روش استفاده نکنید چرا که تاثیری در رفع بلاک اکانت شما ندارد. یکی از دلایلی که گفته می شود از کامنت انگلیسی استفاده کنید این است که شما به اینستاگرام بگویید که فعالیت اسپمری ندارید و کاربر عادی اینستاگرام هستیند.

در حالی که شما می توانید با روش های دیگر نیز به اینستاگرام نشان دهید که ربات نیستید و فعالیت اسپمری نیز ندارید. لطفا و خواهشا شما این اشتباه را برای رفع بلاک اینستاگرام خود انجام ندهید چرا که تاثیری ندارد.

۴- اطلاعات خود را تکمیل کنید یا تغییر دهید

به قسمت edit profile بروید و اطلاعات ایمیل و شماره تماس خود را اگر قبلا وارد نکرده اید وارد کنید. و یا اینکه ایمیل خود را در قسمت مربوط به ایمیل تغییر دهید.

۵- اینستاگرام خود را به دیگر شبکه های اجتماعی متصل کنید

به قسمت settings بروید و وارد قسمت account شوید و بر روی linked accounts کلیک کنید تا بتوانید اینستاگرام خود را به دیگر شبکه های اجتماعی متصل کنید. اینکار هم مثل کامنت انگلیسی به اینستاگرام اعلام می کنید اسپمر نیستید و فعالیتی اسپمری ندارید.

چگونه در اینستاگرام بلاک نشویم؟

در قسمت قبل راه های رفع بلاک در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. و در این قسمت می خواهیم به شما توضیح دهیم که چه اقداماتی را انجام دهید تا از بلاک شدن در اینستاگرام پیشگیری کنید.

 

پروفایل اینستاگرام

۱- پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل کنید

در قدم اول سعی کنید که پروفایل اینستاگرام خود را تکمیل کنید. ایمیل و شماره تماس معتبر قرار دهید و آنها را تایید کنید. عکس پروفایل قرار دهید و بایوگرافی برای پیج خود بنویسید. این کار احتمال بلاک در اینستاگرام را کاهش می دهد و برای اینستاگرام احتمال اینکه شما ربات هستید کاهش پیدا می کند.

۲- زیادی پست نگذارید

اگر در اینستاگرام پشت سرهم و به تعداد زیاد پست می گذارید احتمال ربات تشخیص دادن پیج توسط اینستاگرام بالا است و می تواند باعث بلاک شدن در اینستاگرام شود. به جز این مورد از پست های غیر اخلاقی و خلاف قوانین اینستاگرام استفاده نکنید.

۳- سرعت فعالیت خود را کاهش دهید

در قسمت های اول آموزش توضیح دادیم که لایک و فالو کردن زیاد باعث بلاک شدن پیج شما می شود. پس اگر در اینستاگرام بیش از اندازه لایک و فالو می کنید لطفا سرعت خود را کمی کاهش دهید تا بلاک در اینستاگرام را تجربه نکنید.

۴- کامنت تکراری نگذارید

یکی از مواردی که باعث می شود اینستاگرام شما را بلاک کند گذاشتن کامنت هایی با ایموجی و متن یکسان است. اینکار هم باعث می شود اینستاگرام شما را ربات شناسایی کند.

نکته مهم: در حالت کلی از قوانین اینستاگرام به خوبی پیروی کنید تا بلاک در اینستاگرام را تجربه نکنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “آموزش کامل رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام

بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.