آلباتروس نماد چیست؟

پرنده آلباتروس نماد چیست؟

آلباتروس چیست؟

آلباتروس پرنده‌ای است از راستهٔ کبوتردریایی‌سانان، تیرهٔ بزرگ‌تندبادان (نام علمی: Diomedeidae). زیستگاه آن‌ها بیشتر در اقیانوس منجمد جنوبی و اقیانوس آرام شمالی است و در حال حاضر در اقیانوس اطلس شمالی غایب هستند، هرچند سنگواره‌هایی یافت شده که بر وجود آن‌ها در آنجا در گذشته دلالت دارد. آلباتروس‌ها بزرگ‌ترین پرندگان دریایی پروازگر هستند و بال‌های بلند و باریک و منقار قلاب‌دار دارند. آلباتروس‌های بزرگ با داشتن پهنای بال بیش از ۳٫۷ متر، بزرگترین پهنای بال را در میان تمامی پرنده‌های منقرض‌نشده دارا هستند.

آلباتروس همیشه وفادار

بسیاری از گونه‌های پرندگان تمام عمر یک جفت دارند، اما الباتروس‌ها با یادگیری حرکات پیشرفته رابطه عاشقانه خود با جفتشان را زنده نگه می‌دارند. آلباتروس‌ها از سنین کودکی یاد می‌گیرند با حرکات و رفتارهای خاصی جفت خود را جذب و اظهار عشق کنند. آن‌ها این حرکات را با الگوهای زیادی انجام دهند اما وقتی یک جفت را انتخاب کنند تمام عمر به او وفادار هستند

متولدین ماه پرنده آلباتروس نماد چیست؟

فکری سرگردان دارد، اما اگر در پی هدفی مشخص باشد، فرسخ های زیادی را حاظر است برای رسیدن به آن بپیماید. گهگاه اگر دید کافی نداشته باشد، ممکن است در جاهایی که نباید، گرفتار شود.

معنی خالکوبی و تتو آلباتروس چیست؟

ظهور بهار توسط روبین و سینشکس نمادین است. و این باور در بسیاری از کشورها رایج است. این پرندگان همچنین به معنای تجدید زمین هستند. یک خال کوبی در قالب یک رابین می تواند بگوید که پس از یک مبارزه طولانی صاحب آن شادی را پیدا کرده است. رابین ها پرنده های بسیار پر رنگ هستند، بنابراین آنها برای خال کوبی مناسب هستند. سینشیکا (یک نوع آلباتروس) شخصیت احیای، امید برای آینده، تجدید و خوش بینی است.

4.2/5 - (54 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

2 دیدگاه در “آلباتروس نماد چیست؟

آلباتروس کی بودی تو ؟

چه قشنگ😄😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.