چگونه ماسک مصرف شده را بی‌خطر دفع کنیم؟

چگونه ماسک مصرف شده را بی‌خطر دفع کنیم؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب””چگونه ماسک مصرف شده را بی‌خطر دفع کنیم؟”” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

وقتی ماسک و دستکش خود را در زباله‌های خشک که بازیافت می‌شوند می‌اندازیم احتمالا اصلا حواس‌مان نیست که با این کار، جان پاکبانان و افرادی را که در کار بازیافت فعال هستند به خطر می‌اندازیم

پاکبانان و جمع کنندگان زباله‌های بیمارستانی و شهری از جمله قشرهایی هستند که در شرایط حاد کنونی لحظه‌ای از تلاش برای پاکیزه نگه داشتن شهر و مردم از ویروس کرونا دست برنداشته‌اند.

رها کردن ماسک و دستکش در خیابان و معابر عمومی، منتقل کننده کرونا به همه قشرها به خصوص به پاکبانان زحمتکش و خانواده آن هاست؛ افراد بی ادعایی که به طور مستقیم با آلوده‌ترین اقلام و پسماندهای خطرناک سر وکار دارند پس نباید از وضعیت ایمنی آنان غافل شد.

در همه نقاط جهان، زباله‌های بیمارستانی جداگانه جمع آوری و سوزانده می‌شوند اما وقتی ماسک و دستکش در میان زباله‌های معمولی و غیرمعمولی انداخته می‌شود احتمال ابتلا به ویروس کرونا را در کارگرهای شهرداری افزایش می دهد.

ماسک و دستکش خود را در ظرف زباله خشک نیندازیم زیرا زباله‌های تر دفع می‌شود اما زباله‌های خشک توسط یک‌سری افراد بازیافت می‌شود که این موضوع خطرناک است و ممکن است جان پاکبانان و کارگران بازیافت زباله را به خطر بیندازد.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.