باور کنید کار سختی نیست . البته میدونم که برای دخترها پیدا کردن دوست پسر راحت تره چون اکثر پسرها به قول معروف در این زمینه پا هستند ولی خیلی از دخترها تمایلی به دوست شدن با پسرها رو ندارن و بعضی هم به سختی با اونا دوست میشن پس برای دوست شدن به نکات زیر توجه کنید.
١- اعتماد به نفس کامل داشته باشید و با اطمینان جلو برید . از اینکه به شما جواب نه بگه نترسید .٢-در جمع دوستانش بهش پیشنهاد دوستی ندید .چون مطمئنا جواب نه میشنوید مگه اینکه دوستان شما هم همزمان به دوستان او پیشنهاد بدن که مثلا دسته جمعی بیرون بریم و این وسط شماره ها رد و بدل بشه . ٣- هرگز هرگز برای دوستی یا پیشنهاد ازدواج دوستتون را واسطه نکنید . باور کنید خیلی از دوستهای صمیمیتون زیرابتون رو میزنن شاید باور نکنید ولی من خودم چندین مورد این رو  دیدم . از طرف دیگه هیچ دختری از یک پسر دست و پا چلفتی که عرضه یک پیشنهاد دادن رو نداره خوشش نمیاد . مطمئن باشید جواب نه میشنوید.۴-به بخش چگونه دوست شویم که نوشته شده رجوع کنید و اگه دیدید دختری این کارها رو جلوی شما انجام میده بدونید که میخواد باهاتون دوست بشه .

۵- میتونید با یک سلام ساده شروع کنید . مثلا اگه طرف همکلاسیتونه هر روز بهش سلام کنید و سر راهش باشید . وقتی با دوستاش حرف میزنه بهش نگاه کنید بذارید بفهمه بهش توجه میکنید. برای مدتی این کار رو بکنید ولی طولش ندید .ببینید چطور مورد توجه اون قرار میگیرید

۶- به دختر مورد نظرتون نزدیک بشید و سر صحبت رو باهاش باز کنید . بهش نگید میشه وقتتون رو بگیرم این جمله رو روزی صد بار دخترها میشنوند و نسبت به این جمله حساسیت دارن بلکه در مورد مسائل عادی باهاش صحبت کنید مثلا در مورد جزوه درسی و بهش بگید چطوری میتونم اشکالاتم رو ازتون بپرسم ؟ با این سوال با یک تیر دو نشون زدید اول اینکه بهش فهموندید که یک جورایی میتونه به شما کمک کنه و دوم اینکه بهتون میگه که به من زنگ بزنید یا من به شما زنگ میزنم .

٧- اگر قرار شد شما به او زنگ بزنید حتما سر ساعت مقرر تماس بگیرید .با این کار بهش نشون میدید که وقت شناس هستید . منتظر صحبت کردن با او هستید . برایش احترام قائلید .

٨- اگر قرار شد او به شما زنگ بزنه در اون ساعت تلفن رو مشغول نکنید .

٩- در جلسه اول بحث باید کاملا معمولی و مثلا پیرامون همون مشکلات درسی باشه . پله پله برید جلو .

١٠-بعضی از دخترها اهل دوست شدن نیستند . بعضی اعتماد به نفس کافی ندارند . بعضی خانواده شان این مساله رو نمیپذیره و بعضی از دوست شدن میترسند و… پس اگر برای دوست شدن با دختری جواب رد شنیدید اصلا ناراحت نشید و این مساله رو به خودتون نگیرید برید سراغ اونایی که مایل به دوستی با شما هستند .

١١- نکته مهم اینه که یک دختر سر اینکه کدوم پسر شیک تر یا خوش تیپ تره با اون قرار نمیذاره و به دوستیش ادامه نمیده اون باید از حس مردانگی شما لذت ببره