چگونه با یوتیوب پول در بیاریم؟

درآمد زایی با یوتیوب

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی مجله فارسی ها.امروز با نگاهی کلی به یوتیوب و نگاهی عمیق به راه های درآمد زایی یوتیوب میپردازیم.که تقریبا بدون هزینه ای میتوانید شروع به درآمد زایی کنید. دانستنی که میتواند تاثیری خوبی روی زندگی شما بگذارد.

YouTube یوتیوب با بیش از یک میلیارد کاربر ، یک میلیارد ساعت تماشا در روز و بیش از چهارصد ساعت فیلم در هر دقیقه که در آن آپلود میشود ،  راهی عالی برای افرادی است  که می توانند از طریق ساختن فیلم های خود درآمد کسب کنند.

برای انجام این نیازی به تجهیزات یا تجربه حرفه ای ندارید (بسیاری از محبوب ترین فیلم ها در یوتیوب بوسیله دوربین تلفن های همراه با کیفیت صدای ضعیف ضبط می شوند). فقط باید بدانید که چگونه با یوتیوب کار کنید تا  بتوانید با آن کسب درآمد کنید.

چگونه با یوتیوب پول در بیاریم؟

راه اول:پول درآوردن بوسیله تبلیغ کردن

هر بار که ویدیویی را در YouTube آپلود می کنید ، می توانید کسب درآمد کنید. به یاد داشته باشید که Google صاحب YouTube است و Google پادشاه تبلیغات اینترنتی است.

YouTube هر بار که کسی روی یکی از تبلیغاتی که قبل از شروع ویدیوی شما ظاهر می شود کلیک  کند یا روی یکی از تبلیغات بنری  که به بوسیله  خودتان گذاشته که در هنگام پخش فیلم ها پخش می شود ، کلیک  کند. به این نوع تبلیغات  CPC گفته می شود ، یا هزینه برای هر کلیک(شبیه به تبلیغات در وب سایت ها) به این معنی است که اسپانسور یا صاحب محصول تبلیغ به YouTube  به ازای هر بازدید تبلیغ که به وسیله بیننده ها دیده می شوند و روی آنها کلیک میشود ، مبلغی پرداخت میکند و بخشی از این پول مال شما است.

راه دیگری که می توانید هزینه دریافت کنید این است که اگر کسی به سادگی تبلیغات را دروسط  فیلم های شما تماشا کند. که به این موارد به CPM به معنای  هزینه در هر میلیون گفته می شود ، یعنی برای هر ۱۰۰۰ بازدید از یک آگهی مبلغ مشخصی دریافت می کنید.

اما برای اینکه هر یک از این اتفاقات رخ دهد ، باید ابتداحساب کاربری ای برای پلتفرم YouTube و Google Adsense تنظیم کنید. البته ابتدا باید یک حساب YouTube معمولی داشته باشید. سپس ویژگی کسب درآمد را فعال کرده و حساب YouTube خود را به یک حساب Google AdSense وصل می کنید. Google Adsense حسابی است که شما باید هنگام مشاهده یا کلیک روی آن ، بتوانید تبلیغات را نشان داده و پرداخت کنید.

اکنون آماده هستید که با فیلم های YouTube خود درآمد کسب کنید.و این همان راه  درآمد شما توسط YouTube است. شما از “تبلیغات درحال پخش” ، همانهایی که در قبل از یک فیلم ظاهر  می شود، پول بیشتری دریافت می کنید تا “تبلیغات بنری” ، که در طول فیلم ظاهر می شود.

همچنین شما می توانید مبلغ نسبتا کمتری را بر اساس تعداد بازدید دریافت کنید. اگر کسی حداقل پنج یا ۳۰ ثانیه یک تبلیغ را تماشا کند ، مبلغ بیشتری دریافت می کنید.

به طور بالقوه می توانید ماهانه چندین هزار دلار درآمد کسب کنید ، که می تواند جایگزین درآمد شغلی تمام وقت شود. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، باید یک میلیون نمایش در ویدیوها با آگهی تبلیغاتی داشته باشید. البته ، به عنوان اولین بار به عنوان  YouTuber ، برای رسیدن بهاین تعداد بازدیدها ، به چندین فیلم نیاز خواهید داشت.

اما حتی اگر این یک کار پاره وقت باشد نیز قابل انجام است. اگر نمی خواهیدتمام وقت در YouTube فیلم بسازید ، می توانید از آن به عنوان روشی برای پول اضافی در آخر هفته استفاده کنید. پرداخت از طریق تبلیغات ، منفعل ترین راه برای درآمدزایی با فیلم های YouTube شما است. تمام کاری که شما باید انجام دهید تنظیم حساب Google Adsense است و سایر موارد کاملاً خودکار است.

کسب درآمد از طریق قرار دادن تبلیغ محصول

راه دیگر برای کسب درآمد در YouTube از طریق قرار دادن محصول است. اگر شما یک کانال در موردفشن مو دارید ، به عنوان مثال ، شرکتی که اتو مو یا مصحول مو  می تواند ایجاد کند ، ممکن است علاقه مند باشد که شما از محصولات آنها استفاده کرده و آنها را به بینندگان خود توصیه کنید.

بسته به نحوه ترتیب توافق با شرکت ، ممکن است در هر فروش یا مبلغ کمیسیون ، مانند ۱۵ درصد از کل محصولات فروخته شده از طریق کانال خود،  به شما پرداخت کنند. یا می توانید مبلغی را صرفاً برای نمایش محصول در فیلم خود یا نمایش آن دریافت کنید. توافق نامه های مختلفی وجود دارد که می توانیدبرای هزینه تبلیغ با برنامه های تبلیغ محصول در ویدیوهای YouTube خود را با حامیان مالی انجام دهید.

فقط به شما توصیه می شود که طبق قوانین فدرال کمیسیون تجارت، اگر محصولی را تصویب می کنید ، باید نسبت به آن شفاف و صادق باشید. YouTube از شما می خواهد که در تنظیمات داشبورد مدیریت ویدیوی خود ، روی تیک “تبلیغ پرداخت شده است” کلیک کنید.

 سرویس عضویت یوتیوب قرمز

بستر اشتراکی بدون تبلیغات  YouTube Red یکی دیگر از روشهای درآمدزایی یوتیوب است. اگر کانال شما بیش از ۱۰۰۰ مشترک یا ساب اسکرایبر دارد ، YouTube Red ویژگی ای را ارائه می دهد که در آن می توانید بینندگان را برای دیدن محتوای خود مجبور به پرداخت پول کنید ، و حتی هزینه های ویژه ای را  برای دسترسی های ویژه را در طول  پخش زنده ویدیو های خود قرار دهید.

چه چیزی باید در کانال یوتیوب شما باشد.

کانال های برتر YouTube در حال حاضر صدها فیلم آنلاین دارند. هرچه تعداد فیلم ها بیشتر باشد ، تعداد بازدیدها بیشتر میشود که یعنی کلیک بیشتر می شود و یعنی درآمد بیشتر میشود. اگر  میحتوای شما طرفدار دارد بهتر است که همان موضوعیت را دنبال کنید.

یوتیوبر های برتر جهان انواع مختلف بازارها را با تبلیغ پوشش می دهند،بنابراین یک فرصت خوب وجود دارد که یکی از  این تبلیغ ها همخوان با علایق بینندگان شما باشد,و این مسیر درآمد از طریق یوتیوب را هموار تر میکند.

یک موضوع درآمد زا را برای کانال یوتیوب خود انتخاب کنید

ایده های سودآور جایی است که یوتیوب پول خوبی بخاطرشون میده. برخی از موضوع هایی که به خوبی کار می کنند شامل بازی های ویدئویی،”آنباکسینگ محصولات”،نحوه آموزش و یاد دادن، بلاگ ها (وبلاگ های ویدئویی)،بررسی محصولات،محصولات کاهش وزن، چالش ها و فیلم های کمدی و طنز است. هیچ سقف درآمدی در این بازارهای سودآور برای این موضوعات وجود ندارد.

در بهترین حالت، شما می خواهید یک موضوع را انتخاب کنید که نه تنها سودآور باشد،بلکه در آن متخصص هستید یا علاقه مندید.درواقع YouTube به طور کلی به کسانی که محبوبیت یا اعتباری دارند پاداش میدهد.بینندگانی که فکر می کنند یک YouTuber آزار دهنده یا بدون استعداد است،به احتمال زیاد نمی تواند خیلی طولانی به  تبلیغاتش بپردازد ، بسیار کمتر روی هر تبلیغ  او بینندگان کلیک می کنند.

شروع به ساختن ویدیو کن

ویدیو های شما لازم نیست حتما با سرمایه یا بودجه زیاد تهیه شوند. آنها نیاز دارند تمیز و معقول باشند. روی روشنایی خوب و صدای خوب تمرکز کنید.از نرم افزارهای اساسی ویرایش ویدیو مانند iMovie در محصولات اپل (از جمله آیفون ، آی پد و لپ تاپ یا دسک تاپ) برای اضافه کردن عناوین ، آهنگ های موسیقی و موارد دیگر استفاده کنید. چندین گزینه رایگان و پولی وجود دارد که کاربران PC میتوانند از آن استفاده کنند. بیشتر شما در حال ویرایش هستید تا این فیلم را پویاتر و جالب تر ببینید.

مشخص کنید مخاطبان شما چه افرادی هستند

چند روش برای این کار وجود دارد. یکی از عناصر اصلی تهیه مطالب این است که باید سرگرم کننده و مفید باشند.مردم  باید دلیلی برای دیدن ویدیو های شما داشته باشند که آن را ببیند … تا آخر.

 به عنوان مثال،ویدیو های شما اگر در موضوع بازی هستند باید با ضبط بازی با صفحه نمایش خود نشان دهید که بازی های محبوب را بازی می کنید و آن را به صورت خنده دار یا روشی روایت کنید که به افراد کمک می کند تا خودشان بازی بهتر شوند.

در حساب YouTube ، کلمات کلیدی مربوط به کانال خود را درج کنید و مطمئن شوید که تمام ویدیوهای شما با کلیدواژه های مربوطه برچسب خورده اند. همچنین باید توضیحات مفصلی در مورد هر فیلم داشته باشید. همه اینها به افرادی کمک می کند که در جستجو محتوای شما را پیدا کنند.

طبق یک برنامه مرتب ویدیو آپلود کنید

فیلم های جدید را بطور منظم قرار دهید. همیشه مطالب مفید و سرگرم کننده را تهیه کنید ، مطمئن شوید که از همان مموضوع کانال پیروی می کنید و هدف خود می چسبید. اگر به عنوان شخصی شناخته شده اید که به مردم نشان می دهد چگونه کتاب نویسی کنند،ویدیویی در مورد بازسازی موتورهای اتومبیلرانی مسابقه ارائه ندهید.

همچنین بخاطر داشته باشید از افرادی که کانال شما را تماشا می کنند بخواهید ساب اسکرایب کنند. به این ترتیب هنگام تنظیم یک ویدیوی جدید، به آنها اطلاع داده می شود،این کاربه طور خودکار برای آنها ناتیقیکیشن یا اعلان میفرستد که شما ویدیویی جدید آپلود کرده اید.

 وقتی افراد درباره فیلمهای شما اظهار نظر می کنند یا سؤال می کنند،پاسخ دهید. گفتگو را ادامه دهید.ثابت مخاطبانتان  بمانید و  اینطور در هر یک از فیلمهای خود می توانید هزاران بازدید بدست آورید-و همانطور که بیان کردیم،باید همیشه فیلم های بیشتری را به صورت منظم و مرتب اضافه کنید.

به دست آوردن بازدید های بالا

گرفتن میلیون ها بازدید دشوار اما ممکن است. شما باید سعی کنید معروف شوید. این یک اتفاق نادر است،اما اگر بتوانید مطالب بسیار سرگرم کننده ای ارائه دهید که معمولاً پیامی را نیز به مخاطب برساند، قابل انجام است. شما باید منحصر به فرد باشید. با  معرفی آن به سایر رسانه های اجتماعی نیز کار خود را شناخته تر کنید. شما همچنین به کمی شانس نیاز خواهید داشت.

تبلیغات حتی خارج از یوتیوب

اگر قصد دارید سعی کنید YouTubing را به صورت حرفه تمام وقت خود تنظیم کنید ، مانند هر کار دیگری وقت و انرژی خود را صرفش کنید.اگر موارد زیر را اختصاص داده اید،می توانید کالاهایی را با آرم یا نام تجاری (که همان نام یوتیوب شما است) را بفروشید.

و حفظ ارتباط با طرفداران بسیار مهم است.در نظر داشته باشید که چت های زنده یا ملاقات های حضوری را که برای طرفداران پروپاقرص ترتیب میدهید به جذب طرفداران بیشتر در کانال YouTube شما کمک می کنند.پس این فاکتور هم یادتون بمونه.

 

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.