چگونه انرژی صبحگاهی ام را زیاد کنم؟

چگونه انرژی صبحگاهی ام را زیاد کنم؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”چگونه انرژی صبحگاهی ام را زیاد کنم؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

  • صبح ها قبل از همه بیدار شوید

خواب صبحگاهی برای همه دوست داشتنی است و مطمئنا تعداد کمی هستند که خواب صبح را دوست نداشته باشند.اما شما برای یک هفته هفته این کار را تمرین کنید و نتیجه اش را در روحیه و آرامش روانتان ببینید:

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از بیدار شدن اعضای خانواده از رختخوابتان بلند شوید و در سکوت خانه شروع به مراقبه و گفتن جملات مثبت کنید.

خودتان مطمئنا از نتیجه به دست آمده لذت خواهید برد.

  • آب لیمو بنوشید

تقربا اکثر ما درباره فواید آبلیمو وخصوصا آب ایموی تازه شنیده ایم ، و اینکه چگونه این امر می تواند باعث افزایش انرژی شود.

آب لیموی تازه به ارتقاء هضم و شفاف سازی پوست کمک می کند و سمومی که در طول شب در بدن جمع شده اند را ، شستشو می دهد.

آبلیمو  معمولاً باعث افزایش انرژی می شود و باعث میشود خواب از سرتان بپرد.

  • دعاکنید و بنویسید

کار خوبی که اگر صبح انجام دهید انرژی اش تا آخر روز با شما خواهد بود دعا کردن برای خود و دیگران ،شکرگزاری کردن ،حرف زدن با پروردگار و گفتن دغدغه ها یتان به او است.این کار عالی است.

البته شما میتوانید دفترچه یادداشتی داشته باشید و هر روز صبح آرزوهایتان را در آن بنویسید و به خود هم یادآوری کنید که هدفتان در زندگی چیست؟

(یکی از زمینه های اصلی در بروز افسردگی ها نداشتن هدف و امید و پوچ تصور کردن زندگی است)

چگونه انرژی صبحگاهی ام را زیاد کنم؟
چگونه انرژی صبحگاهی ام را زیاد کنم؟
  • ورزش کنید

شاید انجام حرکات سنگین ورزشی آن هم اول صبح کار دلچسبی نباشد اما انجام چند حرکت ساده کششی،پیاده روی کوتاه و آرام ،انجام حرکات سبک یوگا

به شما کمک میکند تا انرژی تان در طول روز بیشتر باشد.

  • دوش گرفتن

یک دوش ۱۵ دقیقه ای اول صبح هم پوستتان را شاداب میکند هم انرژی بدنتان را بیشتر میکند.

  • داشتن برنامه روزانه

اول صبح فرصت خوبی است تا برای کل روزتان برنامه ریزی کنید.کارهایی که باید انجام دهید را بنویسید ،لیست خرید روزانه تان را تهیه کنید .

و برای تک تک کارهایتان برنامه ریزی کنید .(البته اگر برنامه ای بهم خورد خودتان را عذاب ندهید عادت کردن صد درصدری به برنامه ریزی انعطاف پذیری شما را در قبول تغییر برنامه ها از بین میبرد و همیشه یادتان باشد رنگی آبستن اتفاق های غیر منتظره هم هست )

  • صبحانه

در آخرین مرحله شما باید یک صبحانه خوب و مقوی که دارای پروتئین ها ،ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای سلامتی تان است را تهیه کنید

سعی کنید تنوع لازم را در صبحانه داشته باشید.چون معمولا بچه ها با صبحانه خوردن مشکل دارند.

نکته مهم :سفرهای هزار مایلی هم با یک قدم آغاز می شود ،و گاهی اوقات اولین قدم مهمترین قدم است.(داشتن صبحی پر انرژی نیاز به تمرین و تکرار نکات بالا دارد خسته نشوید و قدرتمندانه ادامه دهید)

نکته های تکمیلی :

سعی نکنید رژیم ، سبک زندگی و برنامه غذایی خود را به طور کامل یک شبه تغییر دهید. این عملی نیست و کاملاً بعید است.

در مورد یک هدف تصمیم بگیرید و از همانجا شروع کنید.

آب لیمو بنوشید ، کمی زودتر از خواب بیدار شوید ، نوشیدن نوشابه را ترک کنید ، روزانه ۱۵ دقیقه قدم بزنید.

فقط یک تغییر کوچک ایجاد کنید و روی آن تمرکز کنید.

لیستی از تغییراتی را که در نهایت می خواهید داشته باشید برای اجرای آن تهیه کنید.

برنامه ریزی روزانه

من فهمیدم که اگر برنامه و لیست قبل از پیش برنامه ریزی شده برای هر روز داشته باشم ، بسیار کارآمدتر هستم.

ایجاد یک نمای کلی روزانه به من این امکان را می دهد تا روی آن دسته از مواردی که از همه مهم تر هستند تمرکز کنم و از ذیگر اعضای خانواده هم بخواهم برای رسید به اهدافم کمک کنند.

توصیه می کنم لیستی از کارهای روزانه را چاپ کرده و اغلب به آن رجوع کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.