چطور دلبری کنیم

چگونه برای پسران دلبری کنیم؟

اگر شما هم یک خانم هستید و به دنبال دلبری کردن از مرد مورد علاقه خود هستید در این مطلب از فارسی‌ها با ما همراه باشید.

امروز میخواهیم نکاتی را در مورد اینکه چطور دلبری کنید برای شما بیان کنیم.

راه های دلبری کردن جذاب زنانه

چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می‌کند؟

بسیاری از زنان فکر می‌کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما زمانیکه از مردی می‌پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می‌کند، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن‌های مجلات باشند.

زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های آنچنانی و تلاش‌های مداوم ندارند. با کمی تلاش می‌توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.

مو‌های بلند

یکی از مهمترین معیار‌های مردان برای زیبایی و جذابیت زنان، داشتن مو‌هایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید، اگر مو‌های بلند و مرتبی داشته باشید جذاب‌تر است.

اگر مو‌های بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است، می‌توانید مو‌های تان را به گونه‌ای کوتاه کنید که بلند‌تر به نظر برسد.

کفش‌های پاشنه بلند

مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پا‌های شان در کفش‌های پاشنه بلند جذاب‌تر به نظر می‌رسد، اما می‌دانم این کفش‌ها راحت نیستند.

نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می‌کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.

لباسی مانند یک خانم!

برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن‌ها مانند یک خانم لباس بپوشند؛ آن‌ها کت و شلوار، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی‌دانند.

لبخند

شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده‌ای روی مردان دارد.

بسیاری از زنان اشتباه می‌کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید، ما انسان‌ها همواره به سمت کسانی جذب می‌شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

زنان چگونه می توانند مردان را جذب خود کنند ؟

روش های متعددی وجود دارد تا خانم ها بتوانند مرد مورد علاقه خود را جذب کنند و او را شیفته و وابسته به خود کنند .
خانم ها دوست دارند به همان اندازه ای که عشق میدهند آن عشق را از طرف مقابلشان بگیرند ، ولی متاسفانه بعضی وقت ها این دوست داشتن ها یک طرفه است . در این شرایط شما باید چه کنید .
عشقتان را فراموش کنید و به سراغ شخص دیگری بروید ؟
اگر نمیتوانید از فکر او رها شوید ، راه هایی هست که بتوانید خود را به عشقتان نزدیک تر کنید . شما میتوانید کارهایی انجا دهید که عشقتان به سمت شما برگردد و حتی بیشتر از گذشته عاشق شما شود .

مردان به چه زن هایی علاقه مند می شوند :

مردان معمولا عاشق زنانی می شوند که تا آخرین لحظه عشقشان را حمایت کنند و غرغرو نباشند . آن ها خواهان زنان منطقی هستند و از زنانی خوششان می آید که کمی هم اهل حساب کتاب باشند.
مردان دوست دارن کنار زنی قرار بگیرند که در شرایط سخت بتوانند به او تکیه کنند .از همه مهم تر در ایران مردان زنی را می پسندند که مورد علاقه مادر و اطرافیانشان هم باشد .
مرد دوست دارد شریک عاطفی او قانع باشد :
مرد از زن قانع خوشش می آید . دوست دارد شریک عاطفی او با همان وضعی که دارد او را قبول کند و سرکوفیت از عشقش نشنود . مردان معمولا علاقه ای به تغییر ندارند و دوست دارند شما آن ها ها را همان طور که هستند بپذیرید .

زن جذاب برای مرد کیست ؟

زن باید دلبری کردن بلد باشد و به قول معروف باید بلد باشد چگونه مردش را با دلبری کردن در مشت خود بگیرد .

آیا مردان عاشق زنان زیبا رو می شوند ؟

اولین معیار یک مرد برای انتخاب شریک عاطفی و شریک زندگیش زیبایی زن نیست ، ولی زیبایی معیاری تاثیر گذار برای انتخاب مردان است . معیارهای زیبایی از نظز افراد مختلف یکی نیست و متفاوت است بعضی ها از دید من و شما هیچ زیبایی ندارند ولی از دید
همسر و یا شریک عاطفی خود بسیار زیبا هستند .

زنان جاه طللب چه زنانی هستند :

مردان دوست دارند کنار زنی قرار بگیرند که به غیر از خانه داری و همسر و مادری خوب بودن ،هنری داشته باشند و کاری انجام دهند که زنان دیگر قادر به انجام آن نباشند . مثلا خوب ساز بزنند . در محل کار خود مرتبه شغلی خوبی داشته باشند ، کار دستی و
هنری خاصی بلد باشند . بهتره یک هنر داشته باشید .

در این دوره و زمانه زنان باید بتوانند نیمی از مشکلات را به دوش بکشند :

دیگر گذشت آن روزگاری که مردان یک تنه بار تمام زندگی را بر دوش می کشیدند . مردان الان در این زمانه دوست دارند شریک زندگیشان پا به پایشان با مشکلات بجنگد و او را همراهی کند .

زنان باید با دوستان و فامیل همسر خود دوست باشند :

مردها نمیتوانند یک دفعه از دوستان و فامیل خود ببرند .جالبه بدانید ان ها دوست دارند شما با اقوام و دوستان آن ها بسیار صمیمی باشند و بسیار علاقه مند هسند زندگی مجردی خود را با شما تجربه کنند . آن ها از تنهایی بعد از ازدواجشان بسیار میترسند و این یک فوبیا
برای آن ها محسوب می شود .

زنان موفق مرد خود را ستایش می کنند :

همه ما دوست داریم دیگران ما را خیلی زیاد دوست داشته باشند ، به خصوص مردها دوست دارند نکات مثبت و قدرت و توانایی هایی که دارند دائما از طرف شریک عاطفیشان مورد تحسی قرار بگیرد .آن ها دوست دارند وقتی خسته و کوفته از سر کار برمیگردند با
لبخند و استقبال عشقشان مواجه شوند .

زنان منطقی ایده آل مردان هستند :

مردان عاشق زنان منطقی هستند . آن ها احساس می کنند باید با کسی زندگی کنند که محکم و قوی باشد تا بتواند پا به پای مردش زندگی خود را بسازد . بعضی از خانم ها احساس می کنند که باید در زندگی بیش از حد از خود گذشتگی کنند و کلا نظرت و خواسته های
خود را در زندگی بیان نکند ، ولی جالب است بدانید در این دوره زمانه مردان به هیچ وجه از این تیپ زنان خوششان نمی آید .

زنان در حال پیشرفت جذاب ترند :

در این برهه از زمان ، مردان عاشقق زنانی می شوند که روز به روز در حال پیشترفت در امور زندگی خود باشند . دیگر کسی زن خانه دار و خانه نشین را نمی پسندد . مردان دوست دارند  همسرشان در زمینه های مختلف آپدیت باشند و کاملا بر مسائل روز مسلط
باشند .

شکل ایستادن :

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست
رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.
اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!
نحوه صحبت کردن زن با همسرش :
زنان موفق زنانی هستند که در خفا با همسرشان رسمی و ادبی صحبت نکنند . ان ها باید کمی با عشوه و ناز با همسرشان صحبت کنند و چه بهتر که در حین حرف زدن یه مقدار صحبت هایشان کش بدهند .

عشوه با موهای سر :

بهتره زیاد به موهای خود برسید . معمولا مردها موهای بلند را خیلی دوست دارند . مو بخشی از زیبایی زن محسوب می شه . پس خیلی باید به موهاتون برسید و ازش مراقبت کنید . برای دلبری کردن برای همسرتان یمتواندی از موهای خود استفاده کرده و با موهای
خود نزد همسرتان بازی کنید و عشوه بیایید .

راه رفتن زنانه:

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.

هنر آتش بپا کردن در مرد

حتی یک زن ۵۱ ساله هم اگر شانه اش را بجلو بیاندازد تا پیراهن از سر شانه دیگرش بپایین بیافتد،

اگر عطر درستی را بخودش زده باشد و با یک نوشیدنی خود را سر حال آورده باشد، می تواند درون مرد مورد نظرش آتش بپا کند، و بعد کنار بنشیند و تماشا کند که چه اتفاقی می افتد.

زیبایی ظاهری یکی از دلایل جذابیت زنان است، البته همه آن‌ها از این موهبت برخوردار نیستند، امّا خوشبختانه جذابیت شرط لازم زیبایی نیست، آن‌ها همیشه جلوی آیینه می‌ایستند و بر برتری‌ها و کمبود‌های ظاهری خود کنکاش می‌کنند و این سوال را در ذهن خود همواره مرور می‌کنند، “آیا آنقدر جذاب هستم که مردی به طرف من جذب شود؟ ” بنابراین دستیابی به زیبایی ظاهری، اولین هدف خانم‌ها محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین پیش نیاز‌های زیبایی ظاهری در خانمها، سلامتی جسمانیست، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و انرژیک بودن او، وی را جذاب‌تر نشان می‌دهد. رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش‌های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می‌کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آن‌ها می‌شود.

یکی دیگر از عوامل جذابیت، رفتار و ظاهری با ظرافت زنانه است که مردان را بسوی خود جذب میکند، نوع لباس، مدل مو، و… همواره باید زنانه باشد نه مردانه.

چرا که از قدیم الایام یکی از بارزترین تفاوت‌ها بین زنان و مردان، بلند بودن موی آنهاست. موی بلند با پیرایش و رنگ‌ها و مدل‌های متنوع در یک زن، می‌تواند هر مردی را بسوی وی جذب کند.

نوع پوشش در خانم‌ها بسیار مهم است، متأسفانه امروزه بیشتر آن‌ها تصور می‌کنند حتماً باید تنها طبق مدل‌های عجیب و غریب و تبلیغاتی در مجلات و تلویزیون لباس بپوشند، در حالی که این طور نیست، یک زن با پوشیدن لباس‌هایی زنانه و ظریف که مدرن هم باشد، بسیار نزد مرد‌ها جذاب‌تر جلوه می‌کنند.

درست است که جذابیت اندام یک زن، مرد را بسوی خود می‌کشد، ولی با پوشیدن لباس‌های نیمه عریان و .. در جمع، ممکن است مورد سوء برداشت و گرایش‌های گذرا از طرف عدّه‌ای روبرو شود. در واقع پوشش، نشانه شخصیت یک خانم است.

زیبایی درونی

برتری رفتار و زیبایی درونی برای یک زن به همان میزان زییایی ظاهری وی مهم است، البته مبحث معیار‌های درونی، خود، مقوله‌ای است بس عمیق، که در اینجا تنها به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آن‌ها می‌شود. حقیقت این است که بیشتر مردان جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می‌شوند و همواره این گونه خانم‌ها از ارزش و جایگاه ویژه‌ای در ذهن همگی برخوردارند. در یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می‌زند.

برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر مردی جدای از جذابیت ظاهری، بسوی او گرایش پیدا می‌کند، نیاز‌های عاطفیست، هر مردی دوست دارد در سایه‌ی مهر و محبت او، آرامش و نیاز‌های عاطفی خود را ارضا کند. آنان عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند و حقیقت این است که بیشتر مرد‌ها نمی‌توانند از جذابیت درونی یک خانم مهربان و عاطفی همراه با صفات فوق الذکر، براحتی بگذرند.

یکی دیگر از صفات شایسته‌ی درونی یک زن، خوشبینی است، یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزش‌های خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد. یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه گاهی محکم برای وی محسوب می‌شود.

در ادامه‌ی مباحث فوق، تلاش برای تکامل رشد و رفتار‌های معنوی، یکی دیگر از لازمه‌های برتری یک زن نسبت به دیگریست. او می‌تواند با تلاش در گسترش روابط اجتماعی، یافت توانایی‌های بالقوه خود و مطالعه کتب مذهب و روانشناسی به تداوم و توسعه ارزش‌های خود بیافزاید.

نکاتی که در جذب مردان باید به آن توجه کرد:

 به خودتان اهمیت بدهید

مرد‌ها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است.

اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

بانویی پر رمز و راز باشید

خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید.

به آسانی او را به دوستان مجازیتان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ‌تان شود! مرد‌ها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

برای روابط گذشته‌تان غصه نخورید

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد؛ بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید.

از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مرد‌ها چنین دختری را دوست ندارند.

 همیشه خوش‌لباس باشید

همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را جذب می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

 قدر خودتان را بدانید

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید.

بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه‌ای بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند

برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردانی زنانی را دوست دارند که همیشه “در دسترس” نیستند.

کمی به خود تان ببالید

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید.

اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعداد‌ها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مرد‌ها هرگز دیوانه‌ی زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

سهل‌الوصول نباشید

یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است.

چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مرد‌ها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مرد‌ها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

 خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید.

چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند، اما همه عاشق‌شان هستند، چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

کوه اعتماد به‌نفس باشید

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید.

اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد، اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید.

زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد؛ و در آخر اینکه

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت‌ها درست از آب در می‌آید. سعی کنید سخت به دست بیایید، اما همیشه صادق باشی.

روش های دلبری کردن برای هر مرد متفاوت است و شما باید راه های مختلف را امتحان کنید تا پسر مورد نظر خود را جذب نمایید.

شما چه روش هایی برای دلبری کردن از مردان سراغ دارید؟از طریق نظرات برای ما ارسال کنید.

4.2/5 - (6 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.