پرفکت مانی چیست؟ واسطه ای دیجیتالی با جهان اینترنت!

اگر بخواهیم خیلی خلاصه و کوتاه پرفکت مانی (Perfect Money) را تعریف کنیم میتوانیم بگوییم پرفکت مانی یک سیستم پرداختی و مالی است که به افراد اجازه میدهد تراکنش های مالی خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. این سیستم فرصت خوبی برای افرادی است که بیشتر فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و از همه مهمتر شرایط خوبی برای کسب و کارهایی است که مبتنی بر اینترنت فعالیت میکنند یا بخشی از بیزنس آنها در فضای آنلاین انجام میشود.

 

تمام کسانیکه قصد استفاده از پرفکت مانی را دارند، میتوانند دارایی یا پول خود را در سریعترین زمان ممکن و با یک نرخ تبدیل منطقی، به واحد پول دیجیتالی تبدیل کنند. پرفکت مانی به دلیل ایجاد ارتباط با سیستم های بانکی در سرتاسر دنیا، امکان این چنین تراکنش ها را در مقیاس جهانی به وجود آورده است.

با این پول دیجیتالی میتوان ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین، دلار، یورو و حتی طلا خرید. این ویژگی مهم پرفکت مانی را از سیستم های مالی سنتی که همواره با مشکلات زیادی رو به رو بودند، متمایز کند.

انواع اکانت پرفکت مانی

بعد از اینکه شما در سیستم پرفکت مانی یک اکانت ساختید و مشخصات خود را رجیستر کردید، میتوانید از سه نوع اکانت با قابلیت های مختلف بهره مند شوید: معمولی (Normal)؛ ارتقا یافته (Premium)؛ همکار (Partner).

 

همانطور که از نام اکانت ها پیداست؛ حساب معمولی در حقیقت ساده ترین اکانتی است که شما در وبسایت پرفکت مانی و در ابتدا برای خود میسازید. لازم به ذکر است این حساب هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمیکند.

حساب ارتقا یافته به کاربرانی تعلق میگیرد که اکانت خود به مدت یکسال فعال نگه داشته باشند. برای داشتن این نوع حساب کاربری نیز فقط لازم است یک درخواست به بخش پشتیبانی وبسایت پرفکت مانی بفرستید. اما اگر این سوال برای شما ایجاد شده که چرا باید چنین اکانتی داشته باشید، در پاسخ باید گفت با داشتن اکانت سالانه برای تمام تراکنش های شما، ۲ درصد تخفیف اعمال خواهد شد و علاوه بر این تراکنش ها و درخواست های شما نسبت به اکانت های معمولی در اولویت قرار خواهند داشت و در زمان سریعتری به بانک ارسال می شوند.

و اما حساب همکار (Partner) فقط می تواند در اختیار بخش های مدیریتی قرار بگیرد. این یعنی وبسایت ها و بیزنس هایی که قصد دارند از سیستم پرفکت مانی برای پرداخت ها و تراکنش های خود استفاده کنند، میتوانند از این اکانت بهره مند شود. از جمله ویژگی هایی که می تواند کسب و کارها را به استفاده از پرفکت مانی جذب کند، کاهش ۱.۵ درصدی در کارمزد تراکنش های بانکی (چه واریز و چه برداشت) است.

میتوان گفت سیستم مالی پرفکت مانی می تواند برای بیزنس های وابسته به اینترنت بیشترین کاربرد را داشته باشد و در همین راستا، سیاست های زیادی برای کاربردی کردن هر چه بیشتر پرفکت مانی برای کسب و کارها تعبیه شده است.

کاربرد پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) تحول بزرگی در سیستم های مالی ایجاد کرد و کاربردهای این پول دیجیتالی یا بهتر بگوییم این واسطه دیجیتالی را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • انتقال راحت، ایمن و سریع پول 
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • نگهداری الکترونیکی پول 
  • استفاده به عوان یک سیستم پرداختی برای خرید کالا (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند.)

امنیت پرفکت مانی

امنیت کیف پول ارزهای دیجیتالی

بسیاری از تحلیلگران که سیستم مالی پرفکت مانی را بررسی کردند، بر این باورند که این سیستم علاوه بر راحتی در استفاده برای مشتریان، از لایه های امنیتی زیادی برخوردار است. پرفکت مانی از ابزارهای مدرن و آخرین تکنولوژی های موجود در توسعه پلتفرم های مالی استفاده میکند.به همین دلیل میتوان گفت استفاده از پرفکت مانی میتواند با کمترین ریسک ممکن انجام شود.

علاوه بر این موضوع، هر استفاده کننده از سیستم پرفکت مانی می تواند سیستم امنیتی مجزا و انحصاری خود را تنظیم و پیاده کند که این قابلیت شخصی به امنیت بیشتر آن کمک بزرگی میکند.

احراز هویت پرفکت مانی

پرفکت مانی از ابزار جالبی برای احراز هویت خود استفاده میکند. این ساختار مانند یک چشم مصنوعی عمل میکند به این صورت که نمیتواند چهره یا اطلاعات کاربران را فاش کند اما در عین حال این قابلیت را دارد تا اطلاعات و کامپیوتری که کاربر با ان وارد شده را تایید و شناسایی کند.

برای مثال اگر کاربر با آی پی ناشناخته یا ثبت نشده ای قصد ورود به سیستم را داشته باشد، سیستم اجازه ورود به او را نمیدهد بعد از چک کردن ایمیل و فرستادن ایمیل شناسایی و اطمینان از حقیقی بودن شخص، اجازه صادر خواهد شد. ابزارهای دیگری مانند ۲FA و ارسال کدکارت به ایمیل نیز از سری اقداماتی است که برای بالا بردن اطمینان و امنیت در پرفکت مانی استفاده می شود.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.